Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Nowe możliwości modułu Google Analytics
Powrót do listy wpisówZgodnie z obietnicami rozbudowaliśmy moduł współpracy FreshMaila z systemem Google Analytics. Obecnie dodaliśmy funkcjonalność dla zaawansowanych użytkowników. Dzięki niej będziesz mógł z łatwością oznaczyć, które z linków w Twojej wysyłce mają być śledzone przez system Google Analytics. Ponad to umożliwiliśmy Ci także samodzielne określenie sposobu w jaki ma być opisywany Twój link dla systemu statystyk.
Dzięki temu możesz samodzielnie określić jak mają wyglądać następujące parametry:
- utm_source -parametr określający nazwę źródła, który zostanie przesłany do systemu Google Analytics. Jeżeli pozostawisz pole puste, zostanie wykorzystana nazwa domyślna: FreshMail.
- utm_media -parametr określający medium, który wskazuje na to, z jakiego rodzaju medium internetowym mamy do czynienia (np. poczta, banner itp.). Parametr ten zostanie przesłany do systemu Google Analytics. Jeżeli pozostawisz pole puste, zostanie wykorzystana nazwa domyślna: email.
- utm_campaign -parametr określający nazwę śledzonej kampanii. Parametr ten zostanie przesłany do systemu Google Analytics. Jeżeli pozostawisz pole puste, zostanie wykorzystana nazwa domyślna: fm_TwojaNazwaKampanii.
Mamy nadzieje, że nowe rozwiązania przypadną Ci do gustu i ułatwią wykorzystanie systemu Google Analytics. Aby z niego korzystać, tworząc kampanię, w kroku "Parametry" odszukaj pole Google Analytics i wybierz "zaawansowane", a następnie "edytuj".
Ponieważ obecnie dostępna jest wersja beta - co oznacza, że cały czas testujemy nowy moduł - jeżeli zauważysz, że coś w nim nie działa należycie, napisz do nas