Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Słowa, których powinieneś unikać w email marketingu
Powrót do listy wpisówIstnieją słowa, których email marketer powinien się wystrzegać. Jest ich nawet cały szereg.
Do napisania tego artykułu zainspirowała nas infografika firmy Boomerang, która znajduję się poniżej. A właściwie jednak jej część - słowa, których nie powinno się używać w tytułach wiadomości. Wiemy, że programy antyspamowe reagują na pewne oczywiste słowa: zadzwoń teraz, wygrałeś, zamów teraz, satysfakcja gwarantowana, kliknij tutaj etc.
Dobrze też wiedzieć wypełniając mailing treścią, że wśród słów, których nie warto używać w tematach wiadomości (ze względu na niski poziom odpowiedzi) można wymienić m.in takie jak:
- potwierdź
- dołącz
- naciśnij
- zaproś
- społecznościowy
- wsparcie
Próba na której wykonano badanie liczyła pięć milionów wiadomości. Eksperci Bloomberg, dowiedzieli się też, że istnieją słowa, które warto dodać do mailingu. Wśród nich znalazły się m.in.:
- aplikuj
- okazja
- demo
- połącz
- opłata
- konferencja
- unieważnienie
Oczywiście zaraz na pewno odezwą się krytycy którzy stwierdzą, że badania były przeprowadzone nie na polskich mailach i nie powinny być w proste linii tłumaczone. Potraktujcie je jednak, jako wskazówkę i zachętę do testowania różnych tekstów w swoich mailingach.