Eliza Gniadek wpis utworzony wpis edytowany
[Darmowy e-book] Wykorzystaj wiedzę o zachowaniach odbiorców i dowiedz się jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie
Powrót do listy wpisówWiedza o zachowaniu klienta daje Ci ogromną przewagę w dostosowywaniu swojej oferty pod jego indywidualnego potrzeby. W połączeniu z możliwościami, jakie dają Ci platformy do email marketingu, dostajesz do rąk doskonałe narzędzie sprzedażowe.
Zapisz się na newsletter i pobierz darmowy e-book
Zapisz się na newsletter w celu otrzymywania informacji o ofertach oraz promocjach, pobierz e-book i dowiedz się, jak wykorzystać wiedzę na temat zachowań odbiorców w ecommerce, aby sprzedawać skuteczniej.
Rynek ecommerce rozrasta się w Polsce w zaskakującym tempie. Według danych z raportu E-commerce w Polsce 2016 przygotowanego przez Gemius wynika, że wśród osób z dostępem do internetu (niemal 26 mln Polaków), połowa z nich ma doświadczenie w zakupach online.
Z punktu widzenia klienta, zakupy w e-sklepie są korzystniejsze od zakupów tradycyjnych - wśród najważniejszych badani wymieniają m.in.: wygodę zakupu (45%), oszczędność czasu (39%) i pieniędzy (35%) a także większy wybór produktów niż w przypadku sklepów stacjonarnych (36%).
Z kolei prowadzący sklepy internetowe mogą łatwiej, taniej i bardziej całościowo analizować zachowania swoich klientów, co często jest utrudnione prowadząc sprzedaż offline.
Co znajdziesz w e-booku
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy obszerny e-book, w którym znajdziesz najważniejsze sposoby wykorzystania wiedzy na temat klientów ecommerce i dowiesz się jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie.
Z poradnika dowiedz się m.in.:
- Jakie dane o klientach możesz zbierać
- Jak wykorzystywać wiedzę o zachowaniach klientów w swoim ecommerce do wzrostu sprzedaży
- Co zrobić, aby lepiej dopasować treści do oczekiwań klientów
- Po co Ci analiza RFM i jak jej wdrożenie wpłynie na sprzedaż
Zapisz się na newsletter i pobierz darmowy e-book
Zapisz się na newsletter w celu otrzymywania informacji o ofertach oraz promocjach, pobierz e-book i dowiedz się, jak wykorzystać wiedzę na temat zachowań odbiorców w ecommerce, aby sprzedawać skuteczniej.