Marcin Kociuba wpis utworzony wpis edytowany
8 przydatnych infografik o email marketingu
Powrót do listy wpisówW ostatnich latach infografiki stały się jednym z popularniejszych źródeł informacji. W internecie można znaleźć ich całe mnóstwo i poszerzyć dzięki nim swoją wiedzę, także tę o email marketingu. Zebrałem dla Ciebie osiem przydatnych:
Średnie open rate'y i CTR-y
Na początek nasza autorska infografika, z której dowiesz się, jak wyglądają średnie wskaźniki otwarć oraz kliknięć w różnych branżach - od e-commerce'u, poprzez restauracje czy muzykę, a na zdrowiu i finansach skończywszy. W którym sektorze maile klikają się najchętniej? Popatrz sam!
O dniach i godzinach otwarć
Poniżej świetna infografika przygotowana przez Kissmetrics, mówiąca o tym, kiedy - w jakie dni i w jakich godzinach - najlepiej wysyłać mailingi. Kiedy odbiorcy najchętniej je otwierają i klikają, a także kiedy najczęściej maile są odbijane oraz zgłaszane jako spam? Warto się z tymi danymi zapoznać (jednocześnie pamiętając, że pochodzą one z rynku amerykańskiego).
Mailingi świąteczne
Wprawdzie do świąt jeszcze szmat czasu, ale warto, abyś zapisał sobie gdzieś poniższą infografikę, w której radzimy, jak zwiększyć skuteczność mailingów wysyłanych w okresie bożonarodzeniowym. Skuteczność gwarantowana!
Formularz zapisu do newslettera
Już tyle razy pisaliśmy o tym, że formularze zapisu powinny być jak najprostsze (najlepiej, gdy zawierają tylko pole na adres email oraz imię), ale na dowód tego prezentujemy jeszcze szczegółową grafikę. Jak rośnie konwersja wraz ze zmniejszaniem liczby pól do wypełnienia?
Jak skuteczny jest email marketing?
Jeśli czytasz naszego bloga albo korzystasz z naszych usług (albo jedno i drugie), nie powinna zadać Ci trudu odpowiedź na pytanie, dlaczego warto zainwestować w e-mail marketing :-) Jeśli jednak z jakiegoś powodu potrzebujesz argumentów, to proszę bardzo, oto infografika dla Ciebie.
Temat i pole nadawcy na urządzeniach mobilnych
Z każdym rokiem rośnie procent odbiorców newsletterów, którzy otwierają je na urządzeniach mobilnych. Warto o tym pamiętać, m.in. przygotowując temat oraz ustalając pole nadawcy mailingu. Ile znaków zobaczy Twój klient w skrzynce pocztowej na popularnych smartfonach i tabletach?
Email marketingowa checklista
Jeżeli odpowiadasz osobiście za email marketing w swojej firmie (bądź w firmie, w której pracujesz), na pewno przyda Ci się poniższe checklista, przygotowana w formie infografiki. Dzięki niej przy wysyłce newslettera nie zapomnisz absolutnie o niczym.
Jakim rodzajem email marketera jesteś?
Rzuć okiem na poniższą infografikę, jeśli chcesz wiedzieć, na jakim etapie zaawansowania w email marketingu obecnie jesteś. Niezależnie od tego, co wykaże Ci poniższy, krótki test, nasz system zaspokoi Twoje potrzeby. Jeśli potrzebujesz więcej informacji, znajdziesz je w naszej bazie wiedzy.