Czym jest moderacja kampanii?
Dlaczego moderujemy?
Nasze Biuro Obsługi Klienta czuwa nad tym, aby mailingi wychodzące z FreshMaila, spełniały najwyższe standardy. Dlatego też, żeby mailing został dopuszczony do wysyłki, nasi pracownicy muszą go zatwierdzić.
Obecność linku rezygnacjisystem sprawdza automatycznie i nie pozwala wysłać kampanii.
Dodatkowo weryfikujemy kampanie pod kątem jasnej informacji o nadawcy wiadomości. Minimum danych, które wymagamy, to nazwa firmy oraz adres jej siedziby. Wystarczy, że dane te umieścisz na dole newslettera w formie stopkiStopkaObszar na końcu wiadomości email, który nie musi podlegać edycji przy każdej wysyłce. Zawiera najczęściej dane kontaktowe nadawcy. .
Wstrzymany może zostać również mailing zawierający treści obraźliwe, naruszające polskie prawo lub dobre obyczaje. Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce antyspamowej.
Informację o wstrzymaniu kampanii znajdziesz zarówno na swojej skrzynce pocztowej, jak i na koncie w formie pop-up oraz w Powiadomieniach w lewym górnym rogu.
Kiedy moderujemy?
Moderacja jest prowadzona w godzinach pracy naszego Biura Obsługi Klienta, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00, ponadto w weekendy i święta, w godzinach 9:00 - 19:00. Dlatego wysyłki planowane na weekend, najlepiej ustawić jeszcze w piątek.
Dodatkowo czas, jaki przewidujemy na sprawdzenie Twojej kampanii, to do 15 minut w dni robocze i do 30 minut w weekendy i święta.
Pamiętaj, że możesz wcześniej przygotować swoją kampanię i ustawić jej wysyłkę na konkretny dzień i godzinę. Moderujemy kampanie na bieżąco, więc mimo zaplanowania na przyszłość, kampania zostanie przez nas sprawdzona po tym, jak ją ustawisz.
Takie rozwiązanie sprawdzi się, kiedy planujesz wysyłkę o niestandardowej porze lub chcesz mieć pewność, że dotrze do odbiorców o konkretnej godzinie. Wcześniejsze przygotowanie i ustawienie kampanii do wysyłki da Ci również bufor czasu na moderację, jeśli wrócilibyśmy do Ciebie z ewentualnymi poprawkami.
Po tym, jak wybierzesz czas dla wysłania kampanii, zostanie ona przeniesiona do moderacji, a na swoim koncie znajdziesz ją w widoku Pulpitu jako "Kampanię oczekującą na wysyłkę".