Rebranding we FreshMailu

Nasz system wzbogacony został o nową funkcjonalność - została dodana możliwość rebrandowania linków. Pewnie ciekawi Cię, co oznacza tak dziwna nazwa. Otóż każdy link który umieszczasz w swojej kampanii, de facto zostaje przekierowany na serwer FreshMaila, a następnie dopiero wskazuje prawdziwy "cel". Dzięki temu możemy dokładnie zmierzyć ilość kliknięć wykonanych przez Twoich odbiorców. Od teraz linki będą mogły wyglądać bardziej przyjaźnie ;)

E-mail marketing w czasach kryzysu

Raport Datran Media "3rd Annual Marketing & Media Survey Results" potwierdza przeprowadzone do tej pory badania z zakresu wykorzystania i dalszej tendencji rozwojowej e-mail marketingu.

Więcej targetowania w FreshMailu

FreshMail wprowadził możliwość targetowania behowiarlnego po nowej regule : „Kampania nie została wysłana”. Tym samym zyskujemy możliwość tworzenia grup złożonych z osób, do których wcześniej nie wysłaliśmy kampanii.

Co zrobić, aby kampania e-mailowa nie została potraktowana jako spam

Czy zastanawialiście się kiedykolwiek, jak to się dzieje, że wiadomości spam, a także (od czasu do czasu) maile, które spamem nie są, trafiają automatycznie do folderu \\\'Spam\\\'? Wiedza na temat mechanizmów rządzących programami antyspamowymi (takimi jak Spam Assassin) pozwoli uniknąć sytuacji w której twoja kampania e-mail marketingowa zostanie potraktowana w ten nieładny sposób.

Rząd spróbuje ograniczyć spam

Do prac nad nowelizacją prawa telekomunikacyjnego przystąpiło PiS oraz Ministerstwo Infrastruktury. Prawo i Sprawiedliwość chce w swoim projekcie zawrzeć zapis o uznawaniu za spam nie tylko maili o charakterze handlowym, ale także niechcianych wiadomości rozsyłanych przez organizacje charytatywne i polityczne.

Jak budować efektywną bazę adresową

Na blogu Pawła Kądzielawskiego, specjalisty ds. e-mail marketingu i redaktora serwisu infomail.pl ukazał się interesujący wpis, dotyczący sposobów promowania newslettera.

E-mail już z video!

Firma Good Mail opracowała technologią pozwalającą na umieszczenie klipu video bezpośrednio w wiadomości e-mail. Oznacza to, że odbiorcy e-maili nie będą musieli klikać w żadne dodatkowe linki, które przenosiłyby ich na strony internetowe, na których umieszczony jest film, który chcemy, by obejrzeli. Oglądnięcie go będzie możliwe w każdym kliencie pocztowym - zarówno stacjonarnym, jak i tym zlokalizowanym w sieci.

Analiza odbijanych wiadomości

FreshMail wprowadza nową funkcjonalność pozwalającą efektywnie zarządzać odbiciami (zwrotami), jakie są nieodzownym elementem każdej wysłanej kampanii e-mail marketingowej.

Darmowe wpisy dla Użytkowników FreshMail

FreshMail rozpoczął współpracę z serwisem Infomail.pl - jedną z największych bibliotek newsletterów oraz e-zinów w Polsce. Specjalnie dla Użytkowników naszego systemu możliwe jest dokonanie darmowego wpisu do katalogu na okres 6 miesięcy w przypadku witryn komercyjnych, a w przypadku serwisów o charakterze non-profit wpis taki jest bezterminowy.

Oblicz ile kosztuje Cię spam

Google uruchomiło w ubiegłą środę aplikacje w formie kalkulatora, który pozwoli oszacować starty firmy spowodowane brakiem odpowiedniej ochrony antyspamowej. Zastanawiałeś się kiedyś ile kosztuje Cię codzienne usuwanie spamu przez Twoich pracowników? Według ubiegłorocznych badań Nucleus Research, amerykańskie firmy tracą rocznie średnio 712 dolarów na jednego pracownika, który część swojego czasu poświęca na czyszczeniu skrzynki. Przeliczając to na skalę ogólnokrajową w USA w ten sposób traci się około 70 miliardów dolarów rocznie.

Skrzynka mailowa na o2? Nie dziękuję

Jakieś 2 tygodnie temu założyłem skrzynkę pocztową na o2.pl. Dziś zalogowałem się do niej po raz pierwszy i oto co ukazało się moim oczom.

Odpowiedzi na pytania w sprawie nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych

Po publikacji informacji dotyczącej zalecenia rejestracji bazy e-maili pojawiło się sporo pytań na wszelkiego rodzaju forach. W związku z tym skontaktowaliśmy się telefonicznie z pracownikami GIODO aby uzyskać odpowiedź na na te pytania, które pojawiają się najczęściej.

Dlaczego warto rejestrować bazy e-mailowe w GIODO

FreshMail od dłuższego czasu praktykuje jednoczesne podpisywanie umowy licencyjnej oraz umowy na przetwarzanie danych osobowych. Przy tej okazji okazuje się czasem, że Klient nie rejestrował powierzanej nam bazy danych w GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych). Niektórzy Klienci nie mają również żadnego doświadczenia w kontaktach z GIODO. Dlatego nasi pracownicy ZA DARMO służą pomocą przy wszelkich sprawach związanych z rejestracją bazy danych.

Email marketing coraz ważniejszy w mediaplanach

Direct Marketing Association opublikowało raport „Integrated Marketing Media Mix” analizujący rolę mediów elektronicznych w tegorocznych kampaniach reklamowych. Warto zwrócić uwagę na wyniki raportu odnoszące się do e-mail marketingu. Okazuje się, że z pełnego wachlarza mediów elektronicznych email marketing jest najchętniej używaną formą komunikacji z klientami – korzystało z niego ponad 79% kampanii analizowanych w raporcie. Widać też wyraźny trend wzrostowy – ponad 75% osób biorących udział w badaniu korzysta z email marketingu częściej niż 3 lata temu (dla porównania 61% korzysta częściej z wideo online, a 63% z promocji w wyszukiwarkach). Co więcej, aż 81% badanych spodziewa się dalszego wzrostu znaczenia tego medium w kolejnych latach.

Dobre praktyki e-mail marketingu

IAB (Interactive Advertising Bureau) USA opublikowało raport dotyczący podnoszenia standardów i „najlepszych praktyk” stosowanych w e-mail marketingu. W raporcie „Email Data Management Best Practices” główny nacisk położono na ochronę konsumentów, co wiąże się z poprawą skuteczności i jakości e-mail marketingu. Raport stworzono na podstawie badań przeprowadzonych przy rozwiązywaniu kluczowych problemów obecnych w codziennej działalności usługodawców. Zwrócono uwagę na praktyki związane z ochroną prywatności, zgodą na otrzymywanie wiadomości, sposobem ich dostarczenia i bezpieczeństwem zgromadzonych danych.

Mapa kliknięć w linki

FreshMail w odpowiedzi na zapytania Klientów wprowadził nową funkcjonalność ułatwiającą badania efektywności kreacji e-mailingów oraz klikalności w linki. Obecnie w raportach FreshMaila dostępne jest zestawienie popularności poszczególnych linków, w którym możecie znaleźć wykres oraz zestawienie tabelkowe kliknięć w poszczególne adresy. Właśnie dodaliśmy kolejną funkcjonalność, która poszczególne linki zaznaczy na Waszej kreacji. Dzięki temu w łatwy sposób będziecie mogli ocenić, które informacje cieszyły się największym zainteresowaniem oraz spowodowały najwięcej kliknięć.

Słaba kondycja polskich newsletterów

Serwis infomail.pl opracował bardzo ciekawy raport dotyczący jakości newletterów w Polsce. Autorzy badania przeanalizowali e-mailingi 1000 losowo wybranych firm, posiadających na swoich stronach okienko do subskrypcji newslettera.

Jak korzystasz z poczty elektronicznej?

Pytanie to zadała ostatnio amerykańskim internautom Beta Research Corporation w badaniu realizowanym na zlecenie AOL, dotyczącym zwyczajów korzystania z poczty elektronicznej. Niemal 1/4 ankietowanych w czerwcu tego roku przyznała, że sprawdza pocztę zaraz po przebudzeniu. 1/3 z nich stwierdziła, że robi to w ciągu dnia. Pozostali respondenci sprawdzają pocztę o różnych porach, często również w nocy.

Email wciąż najpopularniejszą aktywnością online

Według najnowszego raportu Pew Internet And American Life Project, 60 proc. amerykańskich internautów korzysta codziennie z emaila, co czyni go najpopularniejszą aktywnością online.