FAQ – płatności FreshMail

1. Czym są płatności rekurencyjne?

Korzystając z płatności rekurencyjnych, wyrażasz zgodę na automatyczne obciążenia Twojej karty kredytowej za usługę świadczoną przez FreshMail.

Możesz skorzystać z tej opcji, jeśli wybrałeś plan “Email marketing - plan subskrypcji + plan wsparcia”. W ten sposób nie musisz dokonywać płatności co miesiąc - jeśli masz podpiętą kartę kredytową i wyraziłeś zgodę na płatności rekurencyjne, system automatycznie pobierze środki z Twojej karty w kolejnych okresach rozliczeniowych.

System będzie regularnie i w określonym terminie pobierać z karty środki pieniężne na rzecz FreshMail do momentu zawieszenia konta lub zakończenia współpracy (skasowania konta). Wielkość opłaty uzależniona jest od wybranego planu subskrypcji i planu wsparcia.

2. Skończył się okres ważności mojego konta testowego

Po upływie 14 dni okresu testowego, konto zostanie usunięte. Jeśli chcesz przedłużyć swoje konto i kupić plan płatny, wejdź na nasz cennik i wybierz interesujący Cię plan lub skontaktuj się z naszym Sprzedawcą (sprzedaz@freshmail.pl).

3. Mam konto testowe i przekroczyłem limit 100 tys. odbiorców / 5 tys. wysłanych wiadomości

W momencie przekroczenia któregokolwiek limitu zostanie zablokowana możliwość wysyłki na Twoim koncie. Nie masz możliwości wysłania kampanii, możesz jednak dokonywać działań na swoich listach odbiorcówLista odbiorcówBaza danych zawierająca adresy email odbiorców, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie przez dysponującego listą wiadomości komercyjnych.   i logować się na swoje konto.

Jeśli do momentu zablokowania możliwości wysyłki nie wysłałeś żadnej kampanii, usuń adresy ponad limit, a możliwość wysyłki zostanie automatycznie przywrócona. Jeśli jednak wysłałeś już jakąś kampanię, będzie trzeba wykupić wyższy plan, który będzie odpowiadał liczbie odbiorców.

Aby to zrobić, zaloguj się na swoje konto.

4. Wybrałem plan “Płać za wysłane” i wykorzystałem limit wiadomości

Jeśli wykorzystałeś wszystkie wiadomości w ramach planu Płać za wysłane, po prostu na nowo zasil konto. Do momentu kolejnego zasilenia, nie będziesz miał możliwości wysyłki kampanii.

Możesz nie mieć środków na koncie, jeśli nie potrzebujesz realizować wysyłek.

Pamiętaj jednak, że:

  • Twoje kredyty na wiadomości są ważne rok, a jeśli dłużej niż 90 dni nie posiadasz na swoim koncie liczby wiadomości wystarczającej do realizacji 1 kampanii do pełnej bazy odbiorców, możemy skasować Twoje konto.
  • Jeśli nie zalogujesz się na konto przez 12 miesięcy, zostanie ono usunięte i stracisz dostęp do wszystkich swoich danych.