Jak przejść na inny plan?

Nasz system pozwala Ci w prosty sposób przejść na inny plan płatniczy w dowolnym momencie użytkowania naszej aplikacji. Poniżej przedstawiamy Ci najczęstsze sytuacje dotyczące zmiany planu:

  • przekroczenie limitu;
  • przejście na inny plan “Email marketing - plan subskrypcji i plan wsparcia”.

1. Posiadam dowolny plan “Email marketing - plan subskrypcji i plan wsparcia” jednak zaimportowałem kolejną listę i przekroczyłem limit.

W takiej sytuacji rozwiązania są dwa. Jeżeli nie chcesz powiększać swojego planu, a nie wykorzystałeś jeszcze nowo zaimportowanej listy do wysyłki, możesz ją usunąć. Po kilku minutach system na nowo przeliczy dane na Twoim koncie.

Najczęściej jednak zaimportowana lista jest potrzebna do kolejnej wysyłki, dlatego konieczne jest powiększenie pakietu.

Niewykorzystane środki z poprzedniego okresu rozliczeniowego zostaną przeliczone na ilość dni, o które przedłużymy nowo wykupiony plan.

Przykład:

Masz wykupiony plan subskrypcji Growth i wsparcie Eco na 12 miesięcy. Po 8 miesiącach chcesz przejść na plan sybskrypcji Growth i plan wsparcia First Class na 1 miesiąc. Ile doliczymy dni?

Korzystamy z formuły: niewykorzystana kwota z poprzednich planów/dzienna kwota nowych planów z uwzględnieniem rabatu 15%. Wynik to 79 dni (wynik zaokrąglamy do pełnych dni).  

2. Mam wykupiony plan “Email marketing - plan subskrypcji i plan wsparcia”, jednak w kolejnym miesiącu chciałbym wykupić niższy plan subskrypcji. Mam podpiętą kartę - czy muszę coś zmieniać?

Tak, aby z wyższego planu przejść na niższy, konieczne są dwie rzeczy:

  • usunięcie nadmiaru adresów,
  • przed zakończeniem okresu rozliczeniowego przejście do zakładki USTAWIENIA - PŁATNOŚCI i ręczne wybranie niższego planu,

PAMIĘTAJ:

Jeżeli nie jesteś pewien, jak wygląda Twój okres rozliczeniowy, napisz do nas na adres: pomoc@freshmail.pl - sprawdzimy to dla Ciebie!

3. Posiadam aktywny plan PŁAĆ ZA WYSŁANE, chciałbym jednak wysyłać newslettery częściej. Czy mogę przejść na plan “Email marketing - plan subskrypcji i plan wsparcia”?

Jak najbardziej! 

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz również przejść na plan “Email marketing - plan subskrypcji + plan wsparcia”. W tym przypadku jednak niewykorzystana część planu przepadnie - nie naliczymy również żadnej zniżki.