Jak przejść na inny plan?

Nasz system pozwala Ci w prosty sposób przejść na inny plan płatniczy w dowolnym momencie użytkowania naszej aplikacji. Poniżej przedstawiamy Ci najczęstsze sytuacje dotyczące zmiany planu:

  • przekroczenie limitu 
  • przejście na niższy plan
  • przejścia na plan BEZ LIMITU 

1. Posiadam plan BEZ LIMITU na okres 1 miesiąca, jednak zaimportowałem kolejną listę i przekroczyłem limit.

W takiej sytuacji rozwiązania są dwa. Jeżeli nie chcesz powiększać swojego planu, a nie wykorzystałeś jeszcze nowo zaimportowanej listy do wysyłki, możesz ją usunąć. Po kilku minutach system na nowo przeliczy dane na Twoim koncie.

Najczęściej jednak zaimportowana lista jest potrzebna do kolejnej wysyłki, dlatego konieczne jest powiększenie pakietu.

Opłata dodatkowa za nowy pakiet stanowi różnicę pomiędzy wartością miesięcznej opłaty za liczbę adresów email, którą osiągnąłeś w okresie rozliczeniowym a wartością miesięcznej opłaty, jaką uiściłeś wcześniej zgodnie z wybranym przez siebie planem.

W przypadku, gdy płacisz kartą kredytową automatycznie naliczymy wyrównanie. Jeśli korzystasz z innych form płatności, zostaniesz pozbawiony możliwości wysyłki do czasu wykupienia dostępu do kolejnego progu i uregulowania zobowiązań wynikających z przekroczenia limitu odbiorców.

W tym celu musisz wybrać zakładkę USTAWIENIA -PŁATNOŚCI i wybrać pakiet adekwatny do wielkości Twojej nowej bazy. W podsumowaniu zamówienia system dokładnie przedstawi Ci z czego wynika różnica w kwocie.

Płatności

Podsumowanie płatności- FreshMail

Jeżeli pierwotny plan został wykupiony na przykład na okres 6 miesięcy, a zwiększenie pakietu ma obejmować konto tylko w czasie 1 miesiąca, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które pomoże Ci w dokonaniu tego. 

Pamiętaj, aby przed upływem kolejnych 30 dni usunąć nadmiar adresów, aby system po zakończeniu okresu rozliczeniowego, pozwolił wrócić Ci do niższego pakietu.

2. Mam wykupiony plan BEZ LIMITU do 2500 na miesiąc, jednak w kolejnym miesiącu chciałbym wykupić niższy plan. Mam podpiętą kartę- czy muszę coś zmieniać?

Tak, aby z wyższego pakietu BEZ LIMITU przejść na niższy konieczne są dwie rzeczy:

  • usunięcie nadmiaru adresów,
  • przed zakończeniem okresu rozliczeniowego przejście do zakładki USTAWIENIA - PŁATNOŚCI i ręczne wybranie niższego planu,

PAMIĘTAJ:

Jeżeli nie jesteś pewien, jak wygląda Twój okres rozliczeniowy, napisz do nas na adres: pomoc@freshmail.pl - sprawdzimy to dla Ciebie!

3. Posiadam aktywny plan PŁAĆ ZA WYSŁANE, chciałbym jednak wysyłać newslettery częściej. Czy mogę przejść na plan BEZ LIMITU?

Jak najbardziej! W sytuacji zmiany pakietu z kredytów na plan BEZ LIMITU, opłata za już aktywny pakiet zostanie przeliczona i odjęta od kwoty nowego pakietu.

Podsumowanie płatności- FreshMail

Pamiętaj jednak, że zmiana ta działa tylko w jedną stronę. Co to znaczy? Niestety nie ma możliwości zmiany planu BEZ LIMITU na PŁAĆ ZA WYSŁANEWysłaneŁączna liczba wszystkich wiadomości wysłanych na pojedyncze adresy email w ramach danej kampanii. Ilość ta nie uwzględnia ponownego dosyłania maili, które nie mogły zostać wcześniej dostarczone..