Jakie formy płatności akceptuje FreshMail?

Zależnie od Twoich preferencji możesz wybrać metodę płatności, która jest dla Ciebie najbardziej optymalna. Do wyboru masz 5 możliwości:

  • Karta kredytowa lub debetowa (dostępne dla wszystkich płatności: jednorazowych i w ramach subskrypcji)
  • Tpay (dostępne dla wszystkich płatności: jednorazowych i w ramach subskrypcji)
  • Przelewy24 (dostępne dla płatności jednorazowych)
  • Proforma (dostępne dla płatności jednorazowych)
  • Płatność “z dołu”, czyli na koniec okresu rozliczeniowego (po podpisaniu umowy)

Płatność jednorazowa dotyczy pierwszego zakupu za plan e-mail marketingowy, zakupu kredytów w ramach planu Płać za WysłaneWysłaneŁączna liczba wszystkich wiadomości wysłanych na pojedyncze adresy email w ramach danej kampanii. Ilość ta nie uwzględnia ponownego dosyłania maili, które nie mogły zostać wcześniej dostarczone., paczek SMS-ów oraz pakietów Email APIApplication Program Interface (API)Interfejs programowania aplikacji – sposób w który mogą się komunikować dwa programy w celu wymiany danych. W systemach do email marketingu umożliwia ono m.in. dodawanie adresów z zewnętrznych aplikacji czy wysyłanie wiadomości transakcyjnych. i SMTPSMTPSMTP (Simple Mail Transfer Protocol) to protokół komunikacyjny opisujący sposób przekazywania poczty elektronicznej w Internecie. Pozwala na bezpieczne wysyłanie wiadomości przez serwer poczty wychodzącej, a dzięki dodatkowemu uwierzytelnieniu masz pewność, że nikt nie podszywa się pod Ciebie w trakcie wysyłania wiadomości.  . Pamiętaj, że plan e-mail marketingowy działa na zasadzie subskrypcji i każdą kolejną płatność za wystawioną fakturę możesz dokonać kartą, poprzez Tpay lub przelewem tradycyjnym.

 Płatność kartą

Opłaty można dokonać za pośrednictwem kart kredytowych oraz debetowych, obsługiwanych przez system Tpay. System obsługuje karty MasterCard i Visa.

Przelew elektroniczny Tpay oraz Przelewy24

Twoje zlecenie płatnicze zrealizujesz z pomocą jednego z dwóch systemów: Tpay oraz Przelewy24, które łącznie obsługują płatności za pomocą ponad 20 bramek bankowych. Przelew dokonywany w obrębie wskazanego banku jest transakcją online.

Opłaty za system możesz dokonać także BLIKiem, czyli systemem płatności mobilnej, który obsługiwany jest przez Przelewy24.

Płatność proforma

Opłaty możesz dokonać również na podstawie faktury pro forma. Wszystkie dane do przelewu znajdziesz w dokumencie, który wygenerujemy na Twoim koncie. Faktura VAT zostanie wystawiona i wysłana do Ciebie e-mailem w ciągu kilku dni po zaksięgowaniu środków. Znajdziesz ją też na swoim koncie w Historii płatności.

Płatność “z dołu” (umowa)

Jeżeli wygodniejszą metodą jest dla Ciebie płatność "z dołu", umożliwimy Ci to. Wystarczy w tym celu podpisać z nami umowę, a faktury będziesz otrzymywał do pięciu dni po danym okresie rozliczeniowym - co miesiąc lub co kwartał, w zależności od ustaleń w umowie. Czas na uregulowanie opłat wynosi 14 dni.

Jak długo trwa zaksięgowanie wpłaty?

Wpłaty online księgowane są automatycznie, a proces ten trwa zazwyczaj od kliku minut do godziny, nie później niż do końca następnego dnia roboczego. Realizacja zlecenia rozpoczyna się po chwili otrzymania płatności przez system Tpay czy Przelewy24.

W przypadku jakichkolwiek problemów z przepływem należności, skontaktuj się z naszym zespołem, a błyskawicznie pomożemy wyjaśnić sytuację.

Bezpieczne płatności

Dane, które podajesz podczas dokonywania transakcji (w tym dane karty) nie są zapisywane na serwerach FreshMail. Po wyborze formy płatności zostajesz przekierowany bezpośrednio na strony naszych partnerów od płatności (Tpay lub Przelewy24). Spełniają one najwyższe standardy bezpieczeństwa i szyfrowania danych.

Zobacz także: Rodzajach płatnych kont w systemie FreshMail.