Płać za wysłane
- Email marketing
- Wysyłki SMS
- Email API i SMTP
Wysyłasz wiadomości do swojej bazy nieregularnie?
Wybierz paczkę wiadomości i korzystaj z nich dowolnie
przez cały rok.
Wróć do planów subskrypcyjnych
Podane ceny są kwotami netto
Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę płacić kartą kredytową?
Tak. Opłaty za korzystanie z FreshMaila możesz realizować kartą kredytową. Dane swojej karty uzupełniasz tylko w momencie jej pierwszego użycia i nie musisz logować się na swoje konto i pamiętać o terminowych płatnościach. Twoje konto będzie cały czas aktywne i w pełni funkcjonalne. Więcej o płatnościach rekurencyjnych i kartach kredytowych znajdziesz w naszym Poradniku.
Jakie metody płatności akceptujecie?
- Karta kredytowa
- Płatności z PayU, Tpay lub PayPal
- Płatności poprzez Przelewy24 (opcja “Szybki przelew” lub karty Visa, MasterCard, Maestro, Discover i JCB)
- Proforma
Dowiedz się więcej o metodach płatności.
Co dokładnie znaczy plan Płać za wysłane?
Jeżeli nie wysyłasz kampanii regularnie lub nie jesteś w stanie przewidzieć ile zamierzasz realizować wysyłek miesięcznie, powinieneś skorzystać z planu “Płać za wysłane”. Płacisz za liczbę wiadomości, które wykupujesz z góry i możesz wysyłać w dowolnym momencie przez rok od daty zakupu. Pamiętaj, im większa liczba zakupionych wiadomości, tym mniej kosztuje jeden wysłany email. Więcej o różnicach w planach znajdziesz w poradniku Rodzaje kont w systemie FreshMail.
Co dokładnie otrzymuję w planie Płać za wysłane?
Wybierając plan Płać za wysłane masz dostęp do narzędzi FreshMaila służących do email marketingu. Dzięki nim możesz zbierać adresy do bazy odbiorców, zarządzać listami (personalizacja, segmentacja), tworzyć i testować kampanie mailowe oraz sprawdzać raporty z wysyłek. Pełną listę narzędzi znajdziesz tutaj. Posiadając plan Płać za wysłane możesz też wykupić dostęp do innych usług FreshMaila, jak Wysyłki SMS, Maile transakcyjne czy Webinary.
Jak długo ważne są wiadomości w modelu Płać za wysłane?
Wiadomości kupione w modelu Płać za wysłane ważne są przez rok od ostatniego zakupu. Oznacza to, że jeśli kupisz pakiet np. 1000 maili i w ciągu 12 miesięcy ich nie wykorzystasz, za to dokonasz zakupu kolejnego 1000 maili, to od dnia drugiego zakupu masz 2000 maili do wykorzystania przez rok.