Płać za wysłane

Wysyłasz wiadomości do swojej bazy nieregularnie?
Wybierz paczkę wiadomości i korzystaj z nich dowolnie
przez cały rok.

Wróć do planów subskrypcyjnych
10 000
wiadomości
599 zł
25 000
wiadomości
1099 zł
50 000
wiadomości
1999 zł
100 000
wiadomości
2499 zł
150 000
wiadomości
2799 zł
250 000
wiadomości
3899 zł
500 000
wiadomości
6299 zł
1 000 000
wiadomości
9299 zł

Podane ceny są kwotami netto

Zobacz co otrzymasz w planie Płać za wysłane

Płać za wysłane

Kanały marketingowe

Płać za wysłane

Email marketing
Wysyłki SMS
Dostęp do wysyłek spersonalizowanych wiadomości SMS Pro. Rozliczane dodatkowo na podstawie liczby wysłanych SMS - zobacz cennik SMS.
Email API i SMTP
Wysyłaj maile sza pomocą naszego API i SMTP. Rozliczane dodatkowo na podstawie osobnego cennika.
Landing Page

Narzędzia

Płać za wysłane

Kreator formularzy i pop-upów
Segmentacja bazy
Personalizacja wiadomości
Content dynamiczny
FreshMail Designer
Szablony
Autorespondery
Gmail Promotion Annotations
Testy A/B
Optymalizator czasu wysyłki
Testy antyspamowe
Ochrona SendGuard
Inbox testy
Integracja z Google Analytics
Ponad 60 wtyczek i integracji
Konta dostępowe
bez limitu
Raporty standardowe

Bezpieczeństwo i dostarczalność

Płać za wysłane

Konfigurator DKIM

Obsługa klienta

Płać za wysłane

Baza wiedzy
Wsparcie email & chat
Wsparcie telefoniczne

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę płacić kartą kredytową?
+
-

Tak. Opłaty za korzystanie z FreshMaila możesz realizować kartą kredytową. Dane swojej karty uzupełniasz tylko w momencie jej pierwszego użycia i nie musisz logować się na swoje konto i pamiętać o terminowych płatnościach. Twoje konto będzie cały czas aktywne i w pełni funkcjonalne. Więcej o płatnościach rekurencyjnych i kartach kredytowych znajdziesz w naszym Poradniku.

Jakie metody płatności akceptujecie?
+
-

  • Karta kredytowa
  • Płatności z PayU, Tpay lub PayPal
  • Płatności poprzez Przelewy24 (opcja “Szybki przelew” lub karty Visa, MasterCard, Maestro, Discover i JCB)
  • Proforma

Dowiedz się więcej o metodach płatności.

Co dokładnie znaczy plan Płać za wysłane?
+
-

Jeżeli nie wysyłasz kampanii regularnie lub nie jesteś w stanie przewidzieć ile zamierzasz realizować wysyłek miesięcznie, powinieneś skorzystać z planu “Płać za wysłane”. Płacisz za liczbę wiadomości, które wykupujesz z góry i możesz wysyłać w dowolnym momencie przez rok od daty zakupu. Pamiętaj, im większa liczba zakupionych wiadomości, tym mniej kosztuje jeden wysłany email. Więcej o różnicach w planach znajdziesz w poradniku Rodzaje kont w systemie FreshMail.

Co dokładnie otrzymuję w planie Płać za wysłane?
+
-

Wybierając plan Płać za wysłane masz dostęp do narzędzi FreshMaila służących do email marketingu. Dzięki nim możesz zbierać adresy do bazy odbiorców, zarządzać listami (personalizacja, segmentacja), tworzyć i testować kampanie mailowe oraz sprawdzać raporty z wysyłek. Pełną listę narzędzi znajdziesz tutaj. Posiadając plan Płać za wysłane możesz też wykupić dostęp do innych usług FreshMaila, jak Wysyłki SMS, Maile transakcyjne czy Webinary.

Jak długo ważne są wiadomości w modelu Płać za wysłane?
+
-

Wiadomości kupione w modelu Płać za wysłane ważne są przez rok od ostatniego zakupu. Oznacza to, że jeśli kupisz pakiet np. 1000 maili i w ciągu 12 miesięcy ich nie wykorzystasz, za to dokonasz zakupu kolejnego 1000 maili, to od dnia drugiego zakupu masz 2000 maili do wykorzystania przez rok.