Płać za wysłane

Wybierz liczbę wiadomości i wykorzystaj je kiedy chcesz przez 12 miesięcy.

10 000
wiadomości

399

25 000
wiadomości

899

50 000
wiadomości

1699

100 000
wiadomości

2199

150 000
wiadomości

2499

250 000
wiadomości

3699

500 000
wiadomości

5999

1000 000
wiadomości

8999

10 000
wiadomości

81 £

25 000
wiadomości

237 £

50 000
wiadomości

345 £

100 000
wiadomości

447 £

150 000
wiadomości

508 £

250 000
wiadomości

752 £

500 000
wiadomości

1219 £

1000 000
wiadomości

1829 £

10 000
wiadomości

105 $

25 000
wiadomości

237 $

50 000
wiadomości

447 $

100 000
wiadomości

579 $

150 000
wiadomości

658 $

250 000
wiadomości

973 $

500 000
wiadomości

1579 $

1000 000
wiadomości

2368 $

10 000
wiadomości

93

25 000
wiadomości

211

50 000
wiadomości

398

100 000
wiadomości

515

150 000
wiadomości

585

250 000
wiadomości

866

500 000
wiadomości

1405

1000 000
wiadomości

2107

Podane ceny są kwotami netto

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę płacić kartą kredytową?

Tak. Opłaty za korzystanie z FreshMaila możesz realizować kartą kredytową. Dane swojej karty uzupełniasz tylko w momencie jej pierwszego użycia i nie musisz logować się na swoje konto i pamiętać o terminowych płatnościach. Twoje konto będzie cały czas aktywne i w pełni funkcjonalne.Więcej o płatnościach rekurencyjnych i kartach kredytowych znajdziesz w naszym Poradniku.

+
-
Jakie metody płatności akceptujecie?
  • Karta kredytowa
  • Płatności z PayU, Tpay lub PayPal
  • Płatności poprzez Przelewy24 (opcja “Szybki przelew” lub karty Visa, MasterCard, Maestro, Discover i JCB)

Dowiedz się więcej o metodach płatności.

+
-
Jakie są warunki korzystania z konta testowego?

Możesz przetestować działanie naszej platformy przez 14 dni. W przypadku konta testowego liczba wszystkich adresów wgranych na wszystkie listy w całym okresie trwania konta testowego nie może przekroczyć 100 000. Jednocześnie możesz w tym czasie wysłać maksymalnie 5 000 maili. Na koncie testowym możesz wypróbować Webinary z obecnością maksymalnie 5 uczestników. Konto testowe nie posiada niektórych funkcjonalności systemu oraz ma ograniczony dostęp do obsługi technicznej.

+
-
Co dokładnie znaczy plan “Płać za wysłane”?

Jeżeli nie wysyłasz kampanii regularnie lub nie jesteś w stanie przewidzieć ile zamierzasz realizować wysyłek miesięcznie, powinieneś skorzystać z planu “Płać za wysłane”. Płacisz za liczbę wiadomości, które wykupujesz z góry i możesz wysyłać w dowolnym momencie przez rok od daty zakupu. Pamiętaj, im większa liczba zakupionych wiadomości, tym mniej kosztuje jeden wysłany email. Więcej o różnicach w planach znajdziesz w poradniku Rodzaje kont w systemie FreshMail.

+
-
Co dokładnie otrzymuję w planie Płać za wysłane?

Wybierając plan Płać za wysłane masz dostęp do narzędzi FreshMaila służących do email marketingu. Dzięki nim możesz zbierać adresy do bazy odbiorców, zarządzać listami (personalizacja, segmentacja), tworzyć i testować kampanie mailowe oraz sprawdzać raporty z wysyłek. Pełną listę narzędzi znajdziesz tutaj. Posiadając plan Płać za wysłane możesz też wykupić dostęp do innych usług FreshMaila, jak Wysyłki SMS, Maile transakcyjne, FreshAds czy Webinary.

+
-
Czy mogę we FreshMailu kupić same Wysyłki SMS lub Maile transakcyjne po API i SMTP?

Tak, jeżeli interesuje Cię wyłącznie wysyłka wiadomości SMS lub maili transakcyjnych, jest taka możliwość.

+
-
Co się stanie w przypadku, gdy przekroczę liczbę zakupionych maili transakcyjnych?

Jeżeli liczba wysłanych maili transakcyjnych przekroczy wykupiony przez Ciebie plan, zostanie naliczona dodatkowa opłata za każde 1000 kolejnych wiadomości. W cenniku Maili transakcyjnych po API i SMTP najedź kursorem myszki na symbol “?” i sprawdź, jaka kwota obowiązuje w przypadku Twojego planu.

+
-
Czy każde konto może kupić Wysyłki SMS?

Wysyłki SMS są dostępne dla klientów polskich, których konto zarejestrowane jest w naszym systemie jako firma.

+
-