Jak często Twoi odbiorcy mają dostawać wiadomości?
Skuteczny email marketing to mieszanka dobrej treści z odpowiednią częstotliwością wysyłki. Ważne jest,aby nie zasypać swoich odbiorców masą wiadomości w krótkim okresie czasu. Pomoże Ci w tym funkcja „Jak często mają dostawać wiadomości Twoi odbiorcyOdbiorcaOsoba, która wyraźnie poprosi o dołączenie do listy odbiorców, np. przez wypełnienie formularza zapisu do newslettera i wyrazi zgodę na otrzymywanie wiadomości. ”.
Kiedy przydaje się ta funkcja?
Funkcja ta jest przydatna, gdy liczba Twoich odbiorców dynamicznie rośnie i chcesz poinformować nowych subskrybentów na przykład o trwającej promocji, jednocześnie nie zasypując tymi samymi wiadomościami osób, które zapisały się do Twojej listy już kilka dni temu.
Jak to zrobić, żeby żaden odbiorca nie poczuł się przez nas zasypany pięcioma wysyłkami w ciągu pięciu dni?
Dzięki przydatnej opcji „Jak często mają dostawać wiadomości Twoi odbiorcy”,w bardzo prosty sposób możesz temu zapobiec.
Gdzie znaleźć tę funkcję?
Przejdź do ustawień swojego konta.
Wybierz „Listy odbiorcówLista odbiorcówBaza danych zawierająca adresy email odbiorców, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie przez dysponującego listą wiadomości komercyjnych. ”, a wśród nich, na samym końcu odnajdziesz opcję częstotliwości wysyłek.
Następnie pojawi Ci się okienko z wyborem częstośliwości dostarczania emaili do Twoich klientów.
Pozostawienie w tych polach „Brak limitu” będzie oznaczało, że opcja jest wyłączona. Zaś wybór zakresu czasowego oznacza,że w tym okresie Twój odbiorca otrzyma jedną wiadomość. Przykładowo- wybór 5 dni sprawi,że subskrybent otrzyma jedną kampanię w ciągu 5 dni.