Jak działa test antyspamowy RSPAMD?

Co to jest RSPAMD?

RSPAMD to zaawansowany system filtrowania spamSpamNiechciana wiadomość komercyjna. Zdarza się, że odbiorcy uznają za spam każdy mailing, którego nie chcą już więcej otrzymywać, nawet jeśli wcześniej zapisali się do listy odbiorców. u, który umożliwia ocenę wiadomości według różnorodnych kryteriów, w tym słów wskazujących na spam, nieprawidłowo działających linków czy podejrzanie wyglądających treści.

Jak działa RSPAMD?

Każda wiadomość jest analizowana przez RSPAMD i otrzymuje ocenę wskazującą na ryzyko umieszczenia jej w folderze spam.

Na podstawie wyuczonych przez system kryteriów, program skanuje wiadomość i szuka w wiadomościach treści zawierających elementy typowe dla spamu. Daje on punkty dodatnie (wskazujące coś do poprawy) lub ujemne (gdy wszystko jest w porządku) dla danej kampanii. Jeśli wiadomość przekroczy 12,5 punktów, wówczas wiadomość taka jest kwalifikowana jako SPAM.

Przeprowadzając testy antyspamowe, program automatycznie poda Ci sugerowane poprawki, takie jak np. dodanie nagłówka, weryfikacja adresu URL, czy dodanie więcej tekstu, gdy wiadomość zawiera tylko obrazek. RSPAMD został zaprojektowany do jednoczesnego przetwarzania setek wiadomości na sekundę, dzięki czemu szybko otrzymasz ocenę swojej kreacji.

Jak przeprowadzić test antyspamowy we FreshMailu?

Test antyspamowy możesz przeprowadzić w czwartym kroku kampanii.
testy-antyspamowe-RPSAMD
Kliknij w okno “Testy antyspamowe”.
testy-antyspamowe-freshmail-RPSAMD
A następnie w “Przeprowadź nowy test”
testy-antyspamowe-freshmail-RPSAMD

Po chwili masz dostępne wyniki z analizy antyspamowej programu RSPAMD, Spam Assasin oraz analizy, czy Twoja wiadomość ma szansę dotrzeć na różne programyFormat HTML + TXTWiadomość, która zawiera format HTML i TXT. Programy pocztowe, które nie będą mogły odtworzyć wiadomości w formacie HTML, wyświetlą ją w formacie TXT. Należy pamiętać, że wyświetlenie wiadomości w formacie TXT uniemożliwi zraportowanie jej w kontekście otwarć. pocztowe.
W aplikacji FreshMaila możesz zobaczyć, za co Twoja kampania otrzymała punkty, tak by móc przeprowadzić stosowne poprawki przed finalną wysyłką.

Dowiedz się, jak działa analiza program antyspamowy SpamAssasin

Sprawdzam

Na co zwrócić uwagę przy wysyłce kampanii, by nie trafić do folderu SPAM?

Warto znać podstawowe zasady, którymi kieruje się test antyspamowy RSPAMD w ocenie wiadomości.

    Zobacz za co możesz mieć naliczone punkty.

  • Mail zawiera link uważany za phishingowy (4 punkty)
  • Mały kontrast tekstu w stosunku do tła (4 punkty)
  • Wiadomość zawiera tylko obrazek (2 punkty)
  • Temat wiadomości składa się z samych wielkich liter (3 punkty)
  • Temat wiadomości kończy się znakiem zapytania (1 punkt)
  • Niezgodność treści w linku w stosunku do tego gdzie link przekierowuje (2 punkty)
  • Temat wiadomości zawiera nazwę waluty (1 punkt)
  • Wiadomość zawiera wiele podejrzanych treści (5 punktów)
  • W treści HTMLTreść HTMLWiadomości email, która zawiera wszelkiego rodzaju formatowanie inne niż zwykły tekst. Obejmuje wszelkie grafiki, logo i kolory. użyto czcionki o wielkości 0 pikseli (1 punkt)
  • W treści występują znaki niealfanumeryczne jak np. @ ; # ; $ ; % (10 punktów)
  • Dowiedz się, jakie są najpopularniejsze błędy, które mogą spowodować, że Twoja kampania trafi do folderu SPAM.

    Sprawdzam