Obejrzyj webinaria i dowiedz się, jak robić skuteczny mailing
Obejrzyj nagrania 3 webinarów i dowiedz się, gdzie najlepiej budować bazę mailową, jak stworzyć skuteczny mailing, jak dbać o odbiorców, by stali się lojalnymi klientami i co zrobić, aby maile nie wpadały do spamu.
Segmentacja bazy mailowej – dlaczego warto?
Dzięki podzieleniu swojej listy mailowej i wysyłaniu do każdej z wydzielonych grup dedykowanej komunikacji, osiągniesz wiele korzyści. Poznaj 5 powodów, dla których warto zastosować segmentację bazy mailowej.
Jakie dane o odbiorcach możesz pozyskać i jak je wykorzystać w praktyce? [Webinarium]
Email marketing to o wiele więcej niż zwykłe wysyłanie maili. To również analizowanie preferencji odbiorców i dopasowywanie treści pod ich konkretne oczekiwania. A do tego niezbędne jest pozyskanie i analizowanie danych, jakie na każdym kroku pozostawiają Ci Twoi subskrybenci.
Jak ustawić cele w Google Analytics i uruchomić autoresponder Zrealizowanie celu
Automatyzacja marketingu jest dziś jednym z kluczowych elementów działań lead nurturingowych. Składają się na nią m.in. autorespondery. Zobacz, jak uruchomić autoresponder Zrealizowanie celu bazując na celach w Google Analytics.
“Jak wydrukować pieniądze”, czyli case study kampanii dla Dr Tusz wyróżnionej w Golden Arrow
Czy email marketing i sklep z tuszami do drukarek to dobre połączenie? I dlaczego optymalizacja to klucz do sukcesu i konwersji? To wszystko znajdziecie w case study kampanii dla Dr Tusza, wyróżnionej w Golden Arrow.
10 najczęściej zadawanych pytań o email marketing
Jako specjaliści od email marketingu otrzymujemy mnóstwo pytań, które dotyczą naszej branży oraz ściśle systemu FreshMail. Postanowiliśmy wyodrębnić te powtarzające się najwięcej razy. Dzięki temu w jednym miejscu znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania o email marketing.
Chcesz efektów w email marketingu? Stosuj personalizację!
Email jest najbardziej osobistym miejscem w sieci, co za tym idzie odbiorcy właśnie tutaj chcą dostawać najbardziej dopasowane do nich wiadomości. Dlatego stosowanie personalizacji w email marketingu jest Twoim absolutnym "must have". Dowiedz się z artykułu jak to zrobić.
“Nudna” branża a email marketing
Nudna branża a email marketing, czyli o tym jak dobrze robić email marketing w teoretycznie niezbyt ciekawym asortymencie :) Przeczytaj, a zobacz, że pojęcie "nudny" to tylko kwestia myślenia!
Raport: Email marketing w liczbach
Zobacz raport FreshMaila: Email marketing w liczbach. Dowiesz się z niego jakie są najczęstsze wykorzystywane taktyki marketerów i jak reagują na nie odbiorcy. Jaki jest średni OR i CTR, na jakich urządzeniach odbiorcy sprawdzają pocztę i wiele innych, cennych informacji.
5 najczęstszych błędów podczas korzystania z funkcji FreshMaila
Tworząc i rozwijając FreshMaila przyświecała nam przede wszystkim prostota i łatwość korzystania z aplikacji. Cenimy Twój czas, dlatego też w tym artykule znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i wątpliwości.
E-mail marketing – od czego zacząć? 17 artykułów na start
Przygotowaliśmy specjalną listę artykułów, dzięki której poznasz podstawy e-mail marketingu, dowiesz się, dlaczego warto go stosować oraz jakich błędów unikać. W tym zestawieniu znajdziesz również informacje o kilku funkcjonalnościach FreshMaila, które ułatwią Ci prowadzenie e-mail marketingu.
Lead scoring – kiedy “lead” jest gotowy stać się “klientem”?
Kiedy lead przechodzi do kolejnego etapu lejka sprzedażowego i staje się klientem? Na to nurtujące marketerów pytanie odpowiada lead scoring. Poznaj metody lead scoringu i zobacz, jak zdrożyć go do swojej komunikacji email marketingowej.
Dzień Matki – inspiracje w 9 przykładach
Zbliża się 26 maja - dzień, w którym Polacy wyrażają wdzięczność swoim mamom, za to, co dla nich zrobiły. Tym razem w poście przedstawiam kilka inspiracji, które email markeret może wykorzystać w kreowaniu swoich kampanii.
Recykling contentu – 3 praktyczne wskazówki
Dzięki recyklingowi contentu możesz nadać swoim artykułom "drugie życie". Jak to zrobić? Zobacz 3 praktyczne wskazówki.
Maile transakcyjne w e-commerce – sprzedawaj więcej!
Czy wiesz, że maile transakcyjne są 8x chętniej otwierane niż innego typu maile? Może warto wykorzystać to do zwiększenia zaangażowania e-klientów? Dowiedz się, jak wykorzystać maile transakcyjne w e-commerce, aby sprzedawać więcej.
Jak poprawić Reputację Nadawcy, a tym samym dostarczalność mailingów
Poznaj dobre praktyki, które pozwolą Ci poprawić dostarczalność Twoich wiadomości email i dostarczać subskrybentom maile, w które chętnie się zaangażują.
Jak nagłówki tabloidów pomogą Ci zwiększyć Open Rate
Chcesz zwiększyć Open Rate swoich kampanii? Dowiedz się jak nagłówki tabloidów (i nie tylko) mogą Ci w tym pomóc.
Kilka słów o tym, jak NIE robić email marketingu
Jak nie robić email marketingu i dlaczego niestosowanie się do dobrych praktyk tego kanału komunikacji - czyli spamowanie - po prostu Ci się nie opłaca.
Różnice w komunikacji kobiet i mężczyzn – czyli wnioski po wystąpieniu Pawła Tkaczyka na Mail My Day
Podczas konferencji Mail My Day, Paweł Tkaczyk mówił m.in. o tym, jakie są różnice w komunikacji kobiet i mężczyzn i w jaki sposób budują oni relacje. Zobacz, jak dostosować język do płci w swoich działaniach marketingowych, aby osiągnąć lepsze efekty.