18 narzędzi przydatnych podczas tworzenia newslettera
Tworzenie newslettera i mailingu w dzisiejszych czasach jest dość łatwe, a to za sprawą dostępnych narzędzi wspomagających pracę projektantów i programistów. Wiele spośród nich jest prostych w użyciu, nie wymaga żadnej wiedzy technicznej a jednocześnie dostarcza profesjonalne rezultaty.
Jak stworzyć skuteczny mailing dla działań content marketingowych?
Email marketing to najbardziej efektywna forma komunikacji marketingowej. Jednak warto pamiętać, że tylko ok. 4% odbiorców odwiedzających dany serwis jest gotowa do natychmiastowego zakupu. Przeczytaj jak stworzyć skuteczny mailing, który będzie budował pozytywny wizerunek wśród odbiorców?
Podsumowanie roku 2013 [infografika]
Koniec roku skłania do podsumowań i refleksji. Wiele się działo we FreshMailowym życiu. Chcieliśmy tym razem nieco inaczej Wam go podsumować ;) 9 faktów, o których nie wiecie i 12, o których możecie wiedzieć. Sprawdźcie co wydarzyło się u nas przez ten cały rok!
Jaka jest idealna stopka mailingu lub newslettera?
Mogłoby się wydawać, że stopka to tylko nieistotny dodatek do naszego maila. Wystarczy, że umieścisz nazwę firmy w polu nadawcy, a odbiorcy będą już wszystko o Tobie wiedzieć. Nic bardziej mylnego. Sprawdź czy odpowiednio przygotowałeś swoją.
Mailing reklamowy 2014 – mocne i słabe strony!
Początek roku to naturalny czas tworzenia nowych planów i postanowień. Również marketerzy analizują i zastanawiają się jak ich marketing mix powinien wyglądać w 2014 roku. Chcąc pomóc w tych rozważaniach przygotowałem kilka za i przeciw mailingu reklamowego.
Dowiedz się jak kodować mailingi, aby wyglądały tak jak to wymyśliłeś [raport]
Duże zainteresowanie poprzednimi raportami zmobilizowało nas, aby ponownie wziąć pod lupę wykorzystanie technologii CSS w aplikacjach pocztowych. Badania jak co roku poprzedziliśmy wnikliwą analizą dostępnej na rynku literatury. Teraz chcemy podzielić się z Wami naszą wiedzą i doświadczeniem w tworzeniu profesjonalnych szablonów mailingowych.
Nadaj kolorytu świątecznemu mailingowi [infografika]
Jesteśmy specjalistami od email marketingu. Lubimy odkrywać, wymyślać i wynajdywać ciekawe sposoby, które można kreatywnie wykorzystać w newsletterach. Tworząc tegoroczną FreshMailową kartkę świąteczną stworzyliśmy przy okazji poradnikową infografikę.
Najskuteczniejsze formy reklamy w Internecie [INFOGRAFIKA]
Jesteś początkującym przedsiębiorcą i zastanawiasz się, w jakie działania zainwestować, by klienci dowiedzieli się o Twoim istnieniu? A może Twój dotychczasowy biznes potrzebuje świeżego wiatru w żagle i szukasz najskuteczniejszej formy reklamy? W poniższym tekście odpowiem na pytanie, jak to robić w Internecie.
Jak zmiany w poczcie Gmail, o2, Interia wpływają na skuteczność mailingów
Serwisy pocztowe próbują dopasować się do wymagań Klientów. Powstają kolejne udogodnienia mające na celu usprawnienie komunikacji mailowej. Nowości jednak nie należy się bać. Przeczytaj tekst, z którego dowiesz się jak nowe funkcję wpływają na marketingowe mailingi i jakie działania podjąć aby na zmianach zyskać a nie stracić.
Jak pociąć obrazki i grafiki w mailingu?
Zbyt duże rozmiary obrazków mogą powodować wpadanie mailingu do spamu. Dowiedz się jak pociąc obrazki w newsletterze na mniejsze części aby zmniejszyć to ryzyko.
Konferencja TED – 10 inspirujących prezentacji dla przedsiębiorców
W tym artykule przedstawiam 10 prezentacji, które mogą okazać się bardzo inspirujące dla przedsiębiorców małych i dużych. Zobacz popularne “TED talks”, czyli kilkunastominutowe przemówienia w ramach konferencji naukowych organizowanych przez amerykańską fundację non-profit.
Budowanie bazy za pomocą wysyłki zewnętrznej
Zależy Ci na tym , aby grupa Twoich Klientów była usatysfakcjonowana, zaangażowana, a przede wszystkim lojalna? Przeczytaj jak to osiągnąć.
Czy email marketing się opłaca, czyli skuteczność mailingu
Co z email marketingiem w obliczu ekspansji mediów społecznościowych? Do czego się on przydaje? Ostatecznie, czy email marketing naprawdę się opłaca? - ot, klasyczne już pytania, które padają przy każdej nadarzającej się ku temu okazji. Odpowiedzi na te pytania szukaj w artykule.
Spam trap – co to za pułapka i jak nie dać się złapać?
Nierówna walka ze SPAMem trwa. Specjaliści sięgają po różne metody, by ograniczyć rozprzestrzenianie się w sieci niechcianych wiadomości mailowych. Jednym ze sposobów na przechytrzenie spamerów są tzw. spam trapy. Przeczytaj i dowiedz się o nich więcej.
Trzy powody, dla których Klienci powieszą Twojego maila na ścianie
Przeciętny pracownik korporacji odbiera i wysyła dziś sto maili dziennie w postaci: korespondencji służbowej, prywatnej i wiadomości komercyjnych. Jeśli jesteś nadawcą tych ostatnich, zwróć uwagę na trzy rzeczy, które pomogą Ci zwiększyć statystyki otwarć mailingów.
Jak konstruować mailingi i newslettery czyli eyetracking w email marketingu
Czy wiesz jak duży wpływ na sprzedaż za pomocą email marketingu ma Twój szablon newslettera? Już nie musisz się zastanawiać. Na te i inne pytania odpowiada raport „Eyetracking w e-mail marketingu”.
Jak zwiększać lojalność odbiorców kampanii mailingowych?
Sytuacja idealna byłaby taka, że wgrywasz bazę danych i wysyłasz kampanie. Email marketing to jednak komunikacja z Klientami a nie tylko wysyłanie maili. Nie zostawiaj więc swoich odbiorców bez opieki bo szybko się zorientują, że ich zaniedbujesz. Co zrobić aby Klienci czuli się zaopiekowani?
Co to jest newsletter, mailing, autoresponder i mail transakcyjny?
Co to jest mailing, newsletter, autoresponder czy niechlubny spam? Czym różni się jedno od drugiego i co wybrać aby zwiększyć konwersję? Przeczytaj a już nigdy nie pomylisz jednego z drugim.
Jak zbierać adresy email?
Jak i gdzie zbierać adresy email aby powiększać swoją bazę adresową? Co zrobić aby wysyłać mailingi do ludzi, którzy tego chcą i są wartościowymi odbiorcami? Jak nie działać na granicy prawa i stosować się do zasad email marketingu? Odpowiedź znajdziesz w tekście.