Sklep internetowy a GIODO – rejestracja bazy danych
Jak pracować z danymi osobowymi aby robić to zgodnie z prawem i móc wykorzystywać je do email marketingu? O czym należy pamiętać prowadząc eSklep? Co należy zrobić aby nie złamać email marketingowego prawa? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym tekście.
Spotkanie z Wojciechem Tomaszewskim [prezentacja]
M@il My Day to konferencja email marketingowa, podczas której praktycy i eksperci z dziedziny marketingu internetowego odpowiadali na pytanie "jak żyć" w świecie web 2.0. Posłuchaj jak o komunikacji newsletterowej firmy Answear mówił Wojciech Tomaszewski.
Nadchodzące trendy w email marketingu (film)
Podczas tegorocznej edycji konferencji email marketingowej M@il My Day, Rafał Szymański - E-Commerce Manager Neckermann opowiadał o przewidywanych trendach w email marketingu. Jesteście ciekawi co prognozuje nasz ekspert? Zapraszamy do obejrzenia prezentacji z tego wystąpienia.
Marketing w praktyce z email marketingiem
Marcowe wydanie miesięcznika Marketing w praktyce dedykowane jest email marketingowi. Nie zdziwi więc fakt, że FreshMailowi specjaliści zostali poproszeni o podzielenie się swoją wiedzą.
Email marketing w liczbach 2012 [infografika]
Po sukcesie zeszłorocznej infografiki, także i w tym roku oddajemy w Wasze ręce obszerne podsumowanie rynku email marketingowego w Polsce w roku 2012. Tym razem jednak do pobrania także komentarz ekspertów.
Case study kampanii, która zwyciężyła w konkursie Webstarfestival
Kampania “Poranek z email marketngiem” otrzymała pod koniec 2012 roku nagrodę Webstar Creative w kategorii email marketing. Jesteśmy bardzo dumni z faktu, że kolejna statuetka zagościła w naszym biurze, zwłaszcza, że kampania ta promowała nasze własne wydarzenie. Postanowiliśmy przybliżyć Wam ideę “Poranków” oraz samej kampanii.
Jak kształtuje się przyszłość maila w liczbach
Z opublikowanego przez RADICATI GROUP raportu: "Email Statistics Report", 2012-2016 wynika, że liczba kont mailowych z 3,3 miliarda w 2012 wzrośnie do 4,3 miliarda do końca 2016, co oznacza 6 % przyrost roczny na przestrzeni kolejnych 4 lat.
Zainspiruj się na święta
Listopad to czas wymyślania świątecznych reklam, kartek, mailingów i atrakcji bowiem grudzień to, oprócz wielu dni wolnych od pracy, czas bardzo intensywnych działań marketingowych.
Wiadomość powitalna
Maile powitalne to świetna okazja do przemycenia specjalnej oferty, uzyskania dodatkowych informacji o odbiorcy lub poproszenia o dodanie do skrzynki kontaktów.
Zdobywasz adres mailowy i… co dalej?
Zdobycie nowego odbiorcy to trudne zadanie ale utrzymanie go jest jeszcze większym wyzwaniem. Email marketing służy m.in. do budowania relacji i komunikacji z klientami i jak w normalnym życiu liczy się tutaj pierwsze wrażenie.
Stare, dobre zasady
Czasem warto sięgnąć do starych lecz sprawdzonych metod i reguł marketingu by przenieść je na grunt nowoczesnych form komunikacji. Jeżeli liczby 40, 40 i 20 przywodzą Ci na myśl zasadę dotyczącą marketingu bezpośredniego jesteś na dobrej drodze.
Pokoloruj swój mailing czyli o znaczeniu kolorów w newsletterach.
Kolory odgrywają ogromną rolę w życiu każdego z nas, zaczynając od doboru stroju, poprzez kolor ścian w domu czy miejscu pracy a kończąc na kolorystyce obiadu czy kolacji. To jednak tylko początek przeprawy z kolorami. Okazuje się bowiem, że w życiu on-line kolory również mają ogromne znaczenie. Zarówno przy tworzeniu strony www jak i mailingu warto mieć na uwadze tą kwestię.
Raport Technologia CSS w aplikacjach pocztowych 2012
FreshMailowi Eksperci po raz czwarty dokonali analizy technologii CSS w aplikacjach pocztowych. Konsekwencją tego jest obszerny raport, mający na celu pomoc koderom i osobom związanym z e-mail marketingiem w nie popełnianiu podstawowych błędów podczas przygotowywania e-mailingów i zapobieganiu efektowi tzw. “rozsypanego szablonu”.
GIODO w e-mail marketingu, czyli o ustawach i dyrektywach.
E-mail marketing to jedna z tych dziedzin, która na marketerach wymusza ciągłą aktualizację wiedzy odnośnie restrykcji jakie nakłada GIODO i Unia Europejska w sprawie ochrony danych osobowych.
Jak łatwo i efektywnie pozyskiwać adresy e-mail
Po wpisaniu w wyszukiwarkę Google hasła “newsletter” na dzień dzisiejszy wyskakuje ponad 640 milionów wyników - to linki zarówno opisujące ten sposób komunikacji, firmy zajmujące się e-mail marketingiem, jak i formularze zapisu. Oznacza to, że zdobycie wartościowego subskrybenta wcale nie jest taką prostą sprawą.
Kilka trików dla marketerów planujących kampanie na Dzień Kobiet
Jak subtelnie przypomnieć mężczyznom o Dniu Kobiet, a kobietom złożyć życzenia? Dobrze przemyślany mailing wysłany na 8 marca może sprawić, że mężczyźni będą Ci wdzięczni, a kobiety poczują się docenione.
Słowa, których powinieneś unikać w email marketingu
Istnieją słowa, których email marketer powinien się wystrzegać. Jest ich nawet cały szereg.
Jak wykorzystać blokowanie obrazków do tworzenia kreacji?
Uwielbiamy sytuacje, w których ktoś stwierdza “nie da się” a jakiś czas później, ktoś inny wymyśla kreatywne rozwiązanie problemu. Tak się stało w przypadku znienawidzonego przez nadawców newsletterów blokowania obrazków.
Jak stworzyć Walentynkę, którą pokochają Twoi odbiorcy – kilka rad dla e-mail marketerów
Twój Klient bardzo chętnie da się złapać w e-mail marketingowe walentynkowe sidła. Jeżeli potraktujesz wyzwanie poważnie, Twoje newslettery mogą szybko zamienić się w konkretną sprzedaż.