Świąteczne pomysły na newslettery – last minute
Wyobraź sobie, że chcesz kupić prezent, ale nie wiesz jaki. Wchodzisz do sklepu i ogarnia Cię świąteczna panika - masz za duży wybór. A teraz wyobraź sobie, że zbliżają się Święta, otwierasz mail i widzisz katalog produktów. Co robisz?
Jak działa FreshMail Optimizer?
Jako doświadczona firma w branży e-mail marketingowej zdajemy sobie sprawę z tego, że nic tak nie poprawia skuteczności kampanii jak ciągłe testowanie i dopasowywanie działań do grupy docelowej. Jeśli chcielibyście lepiej poznać swoją grupę odbiorców i ich nawyki związane z otwieraniem wiadomości musicie skorzystać z FreshMail Optimizera.
3 błędy, których nie możesz popełnić wysyłając kampanię e-mail marketingową.
Wszyscy w pracy robimy często kilka rzeczy jednocześnie. Często też pojawiają się sprawy do zrobienia natychmiast. Promocja powinna być zaplanowana i opierać się na konkretnej strategii, jednak czasem liczy się czas. Trzeba zrobić coś od razu lub wcale. W pośpiechu często robimy błędy, zwykle drobne, których po za nami nikt nie zauważy. Wszystko rozejdzie się jakoś po kościach, chyba że 1) jesteś perfekcjonistą i ten błąd sprawi, że nie zmrużysz oka przez całą noc lub 2) błąd odkryje Twój szef ;).
Najnowsza publikacja w dziedzinie marketingu internetowego już dostępna – za darmo!
"Marketing w sieci - podstawowe zagadnienia, inspiracje i przykłady" to praca zbiorowa wykładowców WSE. Publikacja stanowi kompleksowy zbiór podstawowych zagadnień marketingu internetowego.
Case study kampanii email marketingowej dla biura podróży TUI
Jak obiecywaliśmy przedstawiamy wam case study kampanii realizowanej dla firmy TUI, za którą otrzymaliśmy wyróżnienie w konkursie Golden Arrow.
Raport Technologia CSS w aplikacjach pocztowych 2011
Już po raz 3 przygotowaliśmy raport Technologie CSS w e-mail marketingu dzięki, któremu Twoje maile będą wyglądały świetnie w każdym programie pocztowym. Tak wiemy jak pracochłonne i żmudne jest kodowanie mailingów do HTML, tak aby uniknąć efektów rozsypanej kreacji w wersji finalnej.
Case study kampanii email marketingowej dla studia fotograficznego
W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow FreshMail otrzymał, aż 2 wyróżnienia w kategorii Marketing internetowy: e-mail marketing. Oto case study kampanii realizowanej dla Diamonds Factory. Już wkrótce udostępnimy case study drugiej wyróżnionej kampanii realizowanej dla firmy TUI.
E-mail marketing od kuchni – przepis nr. 1 – Chrupiąca Walentynka
Rozpoczynamy nowy cykl, w którym będziemy prezentować przepisy na zawsze świeże i dobrze wypieczone newslettery. Pokażemy Wam, jakich składników użyć, żeby stworzyć kreacje, które będą się rozchodzić jak świeże bułeczki. Postaramy się też ostrzegać przed najczęstszymi pułapkami czyhającymi na początkującego mistrza kuchni. Mamy również nadzieję, że zachęcimy Was tym samym do publikowania Waszych e-mail marketingowych wypieków na naszym Facebooku!
Kilka słów o usability newsletterów
Newsletter ma za zadanie zbudować unikalną więź między Tobą, a odbiorcą. Zobacz, jak nie sprawić, żeby miał Ciebie dość po pierwszym „spotkaniu” w skrzynce odbiorczej;-)
W jakim kierunku zmierza e-mail marketing i co nas zaskoczy w 2011 roku?
E-mail marketing wcale nie umiera. Przeciwnie - jako jeden z najbardziej elastycznych kanałów komunikacji z klientem, pochłania kolejne obszary, wzmacnia swoje znaczenie i pokazuje, że liczy się przede wszystkim efekt.
WAŻNE – edycja poziomu zabezpieczeń konta we FreshMailu
Jesteśmy przekonani, że dane osobowe, które przechowujecie w naszym systemie powinny być jak najsilniej strzeżone. Jednak na Wasze życzenie, wprowadziliśmy również możliwość samodzielnego ustalenia poziom zabezpieczeń Waszego konta (oczywiście robicie to wyłącznie na własną odpowiedzialność).
E-mail marketing w dobie social mediów i rozwiązań mobilnych
Uspokajamy, e-mail marketing ma się bardzo dobrze, a będzie jeszcze lepiej. Skąd ten optymizm?
Czy agresywny pop-up atakujący użytkowników zaraz po wejściu na Twoją stronę to najlepszy sposób na budowanie bazy adresów?
Pytanie wydaje się sugerować odpowiedź. Ta jednak nie jest tak oczywista! Zwolennicy mówią – skuteczny, diabelnie efektywny, sprytny, najprostszy, atrakcyjny, tani. Przeciwnicy odpowiadają – denerwujący, inwazyjny, przestarzały, budujący złe skojarzenia. Jak to jest naprawdę?
„Dzień Kobiet w Triadzie” – przykład kampanii, której efekty przerosły oczekiwania
Prezentujemy krótkie omówienie kampanii, która została wyróżniona w kategorii e-mail marketing w konkursie Golden Arrow 2010.
Rozbudowane raporty po wykonaniu testów A/B
Dodaliśmy całkiem nowe, niezwykle przydatne raporty po wykonaniu testów A/B. Dzięki nim, zobaczysz jakie wyniki osiągnęły porównywane kampanie.
Jak wykorzystać Facebooka do budowania listy odbiorców? [AKTUALIZACJA]
Wystarczy mieć Fan Page swojej firmy, konto we FreshMailu i przeczytać ten artykuł :-)
FreshMail prezentuje raport: „CSS w e-mail marketingu”
Przygotowaliśmy kolejną odsłonę popularnego przewodnika, który pozwoli uzupełnić i odświeżyć wiedzę z zakresu użycia CSS w e-mail marketingu
Długość tematu wiadomości cz. II
Długi, czy krótki? Prosty, czy może bardziej kuszący? Wielu naszych Klientów zastanawia się, jaki powinien być temat mailingu. W drugiej części tej analizy, podpowiemy, co mówią nasze statystyki. Prosto, jasno i na temat:-)
Długość tematu wiadomości cz.I
Pytanie – co wpisać w temat mailingu, powinno dźwięczeć w uszach marketerów, którzy wiedzą, że to klucz do otwarcia ich wiadomości przez Klientów