Kwiatek od Pana Cytrynki
Zbliża się Dzień Kobiet, o czym z pewnością warto przypomnieć męskiej części Twojej listy adresatów. FreshMail dzięki możliwości targetowania list odbiorców pod względem płci (w tym przypadku pięknej) zajmie się resztą, czyli terminowo wyśle życzenia wszystkim niewiastom
Rozbudowane testy antyspamowe
Od początku roku obserwowaliśmy wzmożoną działalność zabezpieczeń antyspamowych w poczcie Gmail oraz na kontach oferowanych przez firmę Home.pl. Postanowiliśmy działać
GIODO w ogniu pytań
O ban listach. O rejestracji danych wrażliwych. O spamie esemesowym i jeszcze o kilku ważnych zagadnieniach, które powinny być „zgodne z doktryną GIODO” mówi Michał Serzycki, Główny Inspektor Danych Osobowych
Video w e-mailu – reaktywacja
Oglądamy w Internecie coraz więcej i chętniej. Zasoby serwisu Youtube rosną zdrowo, podczas gdy w głowach e-mail marketerów nieśmiało kiełkuje myśl o wykorzystaniu video w mailingu
Dodawanie kodów trackingowych krok po kroku
Chciałbyś wiedzieć, gdzie podąży użytkownik od momentu kliknięcia w link w mailingu? W bardzo prosty sposób pomożemy Ci prześledzić jego sposób poruszania się po stronie.
GemiusTraffic i FreshMail
Wszyscy wiemy jak bardzo ważne jest mierzenie rezultatów przeprowadzonej kampanii e-mail marketingowej. System FreshMail, poza narzędziami statystycznymi, które znajdują się w module „raporty”, udostępnia również możliwość oznaczenia swoich linków parametrami gemiusTraffic. Co prawda nie jest to forma tak łatwa, jak w przypadku oznaczenia linków parametrami Google Analytics, jednak czytając ten opis mamy nadzieję, że nie sprawi to Państwu większych problemów.
Raport klientów pocztowych
W marcu 2009 roku opublikowaliśmy wyniki badania przeprowadzonego przez zespół FreshMaila dotyczącego wykorzystania klientów pocztowych przez subskrybentów będących na listach adresowych FreshMaila. Badanie wtedy zostało przeprowadzone na próbie 1 000 000 otwartych maili. Obecnie prezentujemy zbiorcze wyniki analogicznego badania przeprowadzone w miesiącach maj - sierpień 2009 r.
ABC email marketingu do pobrania
Zapraszamy do pobrania dodatku specjalnego poświęconego e-mail marketingowi. ABC e-mail marketingu ukazał się wraz z ostatnim numerem Media & Marketing Polska.
E-mail marketing w Raporcie IAB Polska
E-mail marketing ma za sobą kolejny rok dynamicznego wzrostu – czytamy w Raporcie Strategicznym 2008 IAB Polska, w części poświęconej e-mail marketingowi.
Kary za spam
Jak podaje portal TVN24 za Rzeczpospolitą, Rząd ma pomysł na walkę z niechcianą pocztą. Pomysł Ministerstwa Infrastruktury zakłada wprowadzenie zmian w prawie telekomunikacyjnym. Zmiany te mają polegać na stworzeniu skrzynki podawczej (tzw. smap-box\\\\\\\'a), którego będzie można zgłaszać spam. Kary za spamowanie mają wynosić do 100 zł do 100 000 zł. Obecnie oprócz odpowiedzialności cywilnej, za spam groziła grzywna do 5 tys. zł.
Budowanie bazy danych do e-mail marketingu
W serwisie Interaktywnie.com został właśnie przedrukowany mój artykuł dotyczący sposobów i zasad budowania baz danych w działaniach e-mail marketingowych.
Dobre praktyki IAB Polska
Interactive Advertising Bureau Polska (IAB Polska) przyjęło właśnie Dokument dobrych praktyk e-mail marketingu. Jest to wspólne opracowanie członków grupy roboczej, do której należą agencje e-mail marketingowe, domy mediowe oraz wydawcy wykorzystujący aktywnie pocztę elektroniczną jako kanał komunikacji marketingowej.
Co zrobić, aby kampania e-mailowa nie została potraktowana jako spam
Czy zastanawialiście się kiedykolwiek, jak to się dzieje, że wiadomości spam, a także (od czasu do czasu) maile, które spamem nie są, trafiają automatycznie do folderu \\\'Spam\\\'? Wiedza na temat mechanizmów rządzących programami antyspamowymi (takimi jak Spam Assassin) pozwoli uniknąć sytuacji w której twoja kampania e-mail marketingowa zostanie potraktowana w ten nieładny sposób.
Jak budować efektywną bazę adresową
Na blogu Pawła Kądzielawskiego, specjalisty ds. e-mail marketingu i redaktora serwisu infomail.pl ukazał się interesujący wpis, dotyczący sposobów promowania newslettera.
Odpowiedzi na pytania w sprawie nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych
Po publikacji informacji dotyczącej zalecenia rejestracji bazy e-maili pojawiło się sporo pytań na wszelkiego rodzaju forach. W związku z tym skontaktowaliśmy się telefonicznie z pracownikami GIODO aby uzyskać odpowiedź na na te pytania, które pojawiają się najczęściej.
Dlaczego warto rejestrować bazy e-mailowe w GIODO
FreshMail od dłuższego czasu praktykuje jednoczesne podpisywanie umowy licencyjnej oraz umowy na przetwarzanie danych osobowych. Przy tej okazji okazuje się czasem, że Klient nie rejestrował powierzanej nam bazy danych w GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych). Niektórzy Klienci nie mają również żadnego doświadczenia w kontaktach z GIODO. Dlatego nasi pracownicy ZA DARMO służą pomocą przy wszelkich sprawach związanych z rejestracją bazy danych.
Jaka jest optymalna szerokość emaila
E-mail marketing - optymalna szerokość mailaWśród wielu czynników decydujących o skuteczności kampanii e-mail marketingowej jednym z najważniejszych jest właściwy wygląd i kompozycja tego, co otrzymuje odbiorca. Jednym z parametrów wyglądu jest szerokość e-maila i właśnie optymalnej szerokości dotyczyć będzie ten wpis.
Jak pokonać blokadę wyświetlania obrazków w programach pocztowych
Większość programów pocztowych oraz webmaili domyślnie blokuje wyświetlanie grafiki.
Raport – zastosowanie CSS w e-mail marketingu
Pierwsze na polskim rynku wszechstronne badanie pocztowych aplikacji desktopowych i webowych pod kątem prawidłowego wyświetlania newsletterów przeprowadził zespół Freshmail. Webdeveloperzy kodując e-maile HTML z użyciem technologii CSS bardzo często napotykają na problemy. Brak dobrego wsparcia dla CSS przez aplikacje pocztowe sprawia, że przygotowanie poprawnie wyświetlającego się e-maila HTML czasami graniczy z cudem.