„Dzień Kobiet w Triadzie” – przykład kampanii, której efekty przerosły oczekiwania

Prezentujemy krótkie omówienie kampanii, która została wyróżniona w kategorii e-mail marketing w konkursie Golden Arrow 2010.

Rozbudowane raporty po wykonaniu testów A/B

Dodaliśmy całkiem nowe, niezwykle przydatne raporty po wykonaniu testów A/B. Dzięki nim, zobaczysz jakie wyniki osiągnęły porównywane kampanie.

Jak wykorzystać Facebooka do budowania listy odbiorców? [AKTUALIZACJA]

Wystarczy mieć Fan Page swojej firmy, konto we FreshMailu i przeczytać ten artykuł :-)

FreshMail prezentuje raport: „CSS w e-mail marketingu”

Przygotowaliśmy kolejną odsłonę popularnego przewodnika, który pozwoli uzupełnić i odświeżyć wiedzę z zakresu użycia CSS w e-mail marketingu

Długość tematu wiadomości cz. II

Długi, czy krótki? Prosty, czy może bardziej kuszący? Wielu naszych Klientów zastanawia się, jaki powinien być temat mailingu. W drugiej części tej analizy, podpowiemy, co mówią nasze statystyki. Prosto, jasno i na temat:-)

Długość tematu wiadomości cz.I

Pytanie – co wpisać w temat mailingu, powinno dźwięczeć w uszach marketerów, którzy wiedzą, że to klucz do otwarcia ich wiadomości przez Klientów

Kwiatek od Pana Cytrynki

Zbliża się Dzień Kobiet, o czym z pewnością warto przypomnieć męskiej części Twojej listy adresatów. FreshMail dzięki możliwości targetowania list odbiorców pod względem płci (w tym przypadku pięknej) zajmie się resztą, czyli terminowo wyśle życzenia wszystkim niewiastom

Rozbudowane testy antyspamowe

Od początku roku obserwowaliśmy wzmożoną działalność zabezpieczeń antyspamowych w poczcie Gmail oraz na kontach oferowanych przez firmę Home.pl. Postanowiliśmy działać

GIODO w ogniu pytań

O ban listach. O rejestracji danych wrażliwych. O spamie esemesowym i jeszcze o kilku ważnych zagadnieniach, które powinny być „zgodne z doktryną GIODO” mówi Michał Serzycki, Główny Inspektor Danych Osobowych

Video w e-mailu – reaktywacja

Oglądamy w Internecie coraz więcej i chętniej. Zasoby serwisu Youtube rosną zdrowo, podczas gdy w głowach e-mail marketerów nieśmiało kiełkuje myśl o wykorzystaniu video w mailingu

Dodawanie kodów trackingowych krok po kroku

Chciałbyś wiedzieć, gdzie podąży użytkownik od momentu kliknięcia w link w mailingu? W bardzo prosty sposób pomożemy Ci prześledzić jego sposób poruszania się po stronie.

GemiusTraffic i FreshMail

Wszyscy wiemy jak bardzo ważne jest mierzenie rezultatów przeprowadzonej kampanii e-mail marketingowej. System FreshMail, poza narzędziami statystycznymi, które znajdują się w module „raporty”, udostępnia również możliwość oznaczenia swoich linków parametrami gemiusTraffic. Co prawda nie jest to forma tak łatwa, jak w przypadku oznaczenia linków parametrami Google Analytics, jednak czytając ten opis mamy nadzieję, że nie sprawi to Państwu większych problemów.

Raport klientów pocztowych

W marcu 2009 roku opublikowaliśmy wyniki badania przeprowadzonego przez zespół FreshMaila dotyczącego wykorzystania klientów pocztowych przez subskrybentów będących na listach adresowych FreshMaila. Badanie wtedy zostało przeprowadzone na próbie 1 000 000 otwartych maili. Obecnie prezentujemy zbiorcze wyniki analogicznego badania przeprowadzone w miesiącach maj - sierpień 2009 r.

ABC email marketingu do pobrania

Zapraszamy do pobrania dodatku specjalnego poświęconego e-mail marketingowi. ABC e-mail marketingu ukazał się wraz z ostatnim numerem Media & Marketing Polska.

E-mail marketing w Raporcie IAB Polska

E-mail marketing ma za sobą kolejny rok dynamicznego wzrostu – czytamy w Raporcie Strategicznym 2008 IAB Polska, w części poświęconej e-mail marketingowi.

Kary za spam

Jak podaje portal TVN24 za Rzeczpospolitą, Rząd ma pomysł na walkę z niechcianą pocztą. Pomysł Ministerstwa Infrastruktury zakłada wprowadzenie zmian w prawie telekomunikacyjnym. Zmiany te mają polegać na stworzeniu skrzynki podawczej (tzw. smap-box\\\\\\\'a), którego będzie można zgłaszać spam. Kary za spamowanie mają wynosić do 100 zł do 100 000 zł. Obecnie oprócz odpowiedzialności cywilnej, za spam groziła grzywna do 5 tys. zł.

Budowanie bazy danych do e-mail marketingu

W serwisie Interaktywnie.com został właśnie przedrukowany mój artykuł dotyczący sposobów i zasad budowania baz danych w działaniach e-mail marketingowych.

Dobre praktyki IAB Polska

Interactive Advertising Bureau Polska (IAB Polska) przyjęło właśnie Dokument dobrych praktyk e-mail marketingu. Jest to wspólne opracowanie członków grupy roboczej, do której należą agencje e-mail marketingowe, domy mediowe oraz wydawcy wykorzystujący aktywnie pocztę elektroniczną jako kanał komunikacji marketingowej.

Co zrobić, aby kampania e-mailowa nie została potraktowana jako spam

Czy zastanawialiście się kiedykolwiek, jak to się dzieje, że wiadomości spam, a także (od czasu do czasu) maile, które spamem nie są, trafiają automatycznie do folderu \\\'Spam\\\'? Wiedza na temat mechanizmów rządzących programami antyspamowymi (takimi jak Spam Assassin) pozwoli uniknąć sytuacji w której twoja kampania e-mail marketingowa zostanie potraktowana w ten nieładny sposób.