Wiadomość w SPAM-ie? Sprawdź domenę nadawcy i odbiorcy!
Jeśli wysłane przez Ciebie wiadomości (zwłaszcza testowe) lądują w SPAMie, a przeprowadzone testy nie wykazują żadnego problemu, prawdopodobnie przyczyna tkwi w użyciu tej samej domeny/tego samego adresu w polu nadawcy i odbiorcy. Dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić?
Event marketing coraz popularniejszy
Event marketing coraz popularniejszy staje się, bo za tym pojęciem kryje się coś więcej niż tylko organizacja imprez promocyjnych. Event marketing staje się wiodącą formą promocji firm, marek oraz idei. Sprawdź czego jeszcze nie wiesz na ten temat a potem twórz eventy!
Dobra baza mailingowa – co ją wyróżnia?
Pierwszy problem jaki pojawia się gdy chcesz rozpocząć działania email marketingowe to brak bazy mailingowej niezbędnej do prowadzenia kampanii promocyjnej Twojej firmy. Nie masz czasu na zbudowanie własnej bazy? Żaden problem! Zleć kampanię do bazy zewnętrznej.
5 zasad mailingowego savoir vivre
Dobre maniery i znajomość obowiązujących zwyczajów powinna towarzyszyć nam na co dzień. Także w pracy email marketera. Znajomość (i stosowanie) mailowego savoir vivre jest podstawą prowadzenia skutecznej, personalnej i wartościowej komunikacji z odbiorcami.
Jak budować i segmentować bazę mailingową w ecommerce obuwniczym?
Tym razem przedstawiam kilka porad i pomysłów, jak wykorzystać email marketing w sklepie internetowym z obuwiem. Porady te pomogą Ci w szybkim tempie zbudować wartościową bazę adresów email, a następnie dobrze ją posegmentować, tym samym zwiększając skuteczność działań email marketingowych
Buzz marketing, czyli case studies pewnej kampanii… mailingowej
Słowo „buzz” może kojarzyć Ci się z brzęczeniem pszczoły. I słusznie. Bo właśnie o hałas i brzęczenie chodzi. Nie dosłownie oczywiście. Buzz marketing to nic innego jak marketing szeptany. Chodzi w nim o to, aby jak najwięcej osób mówiło o Tobie, Twojej marce lub Twojej promocji.
Najlepsze polskie marketingowe blogi
Jednym z zadań marketera jest śledzenie nowych trendów i wyszukiwanie nowości, bo utarte schematy dawno już przestały działać. Aby więc być na bieżąco należy czytać zarówno prasę branżową, jak i blogi, na których można znaleźć sporo inspiracji.
Procedura opt-down, co to takiego?
Im uważniej będziesz słuchał swoich Klientów, tym dłużej z Tobą zostanie. Wysyłaj więc do nich takie treści jakie ich interesują i w takich odstępach czasu, jakie są dla nich dogodne. Jak uzyskać informacje dotyczące preferencji odbiorcy? Właśnie za pomocą procedury Opt-down.
Najlepsze oprogramowania sklepu internetowego
Jednym z pierwszych i poważniejszych wyborów podczas tworzenia sklepu internetowego jest wybór oprogramowania. Na rynku dostępnych jest wiele możliwości. Jak wybrać idealne oprogramowanie dla swojej firmy i swojego sklepu? Przedstawiamy więc 7 najpopularniejszych systemów.
Segmentacja, marketerze! Case study analizy RFM w Perhapsme.com
Nie bez kozery segmentacja jest częstym bohaterem wpisów na blogach i języczkiem uwagi każdego, kto chce zwiększać sprzedaż za pomocą email marketingu. Zobacz jak ją wykorzystaliśmy we współpracy z jednym z naszych Klientów z branży fashion - „najbardziej kobiecym sklepem w sieci” - PERHAPSME.com.
Jak założyć bloga?
Wśród narzędzi content marketingowych, to właśnie blog jest jedną z najskuteczniejszych dróg do budowania relacji między marką a jej odbiorcami w internecie. Firmy, które blogują mają nie tylko więcej odwiedzających na swoich stronach, ale także zdobywają zdecydowanie więcej leadów. Sprawdź jak zacząć blogować.
Permission marketing – zrób to dobrze!
Przeczytaj co wiedzieć należy a co warto i zasłuchaj się w słowa mistrza w tej dziedzinie. Permission marketing to bowiem sposób na zapewnienie sobie optymalizację wyników, przychylność odbiorców, a co najważniejsze – spokojnego snu bez obaw o kwestie prawne.
Jak założyć sklep internetowy?
Niektórym wydaje się, że założenie sklepu internetowego to bułka z masłem. Owszem, z technicznego punktu widzenia, przy obecnym stanie technologii, nie musi to wymagać wielkich inwestycji. Jak jednak całościowo zabrać się do tworzenia sklepu internetowego? Przeczytaj o czym powinieneś pamiętać, planując biznes w e-commerce?
Jak zrobić newsletter lub dobry mailing?
Dostałeś zadanie – zrobić dobry newsletter. Nie wiesz od czego zacząć i z czym to się je? Nie martw się, jesteś w dobrych rękach. Usiądź wygodnie i poznaj nasz niezawodny sposób na dobry mailing.
Konsument Digitalny a wirtualna rzeczywistość! [Raport]
Nikogo nie trzeba przekonywać do tego, że warto inwestować w cyfryzację i marketing online. Jednak jak mądrze inwestować i jakie trendy uznać za drogowskazy? O tym dowiesz się z raportu stworzonego na podstawie najnowszych badań konsumenckich ShoppingShow, pod patronatem FreshMaila.
Analiza RFM – maksymalne wykorzystanie wiedzy o działaniach odbiorców [część 2]
Jak wykorzystać analizę RFM do działań email marketingowych? Przeczytaj, jak stworzyć strategię z wykorzystaniem segmentów i jak komunikować się z każdym z odbiorców.
Analiza RFM – maksymalne wykorzystanie wiedzy o działaniach odbiorców [część 1]
Analiza RFM to metoda, którą można wykorzystać do analizy zachowania Twoich odbiorców, a następnie do tworzenia niezwykle skutecznej komunikacji. Sprawdź, jak wzbogacić Twoją dotychczasową strategię email marketingową!
Content Marketing – 14 darmowych narzędzi wspierających
Content marketing na dobre zadomawia się w polskiej rzeczywistości, warto więc korzystać z narzędzi, które wspomagają tą często niełatwą pracę. Opisaliśmy więc kilka programów do content marketingu, które pomagają w tworzeniu interaktywnych zdjęć, infografik i animacji.
CTR i Średni Open Rate – czy wyniki mailingu są dobre?
Zapewne po każdej wykonanej przez Ciebie wysyłce mailingu sprawdzasz jej statystyki. Możliwie jak najszybciej chcesz zobaczyć z jakim odbiorem spotkała się Twoja kampania. Sprawdź na co zwracać uwagę analizując skuteczność mailingu. Zobacz też jak wyglądają średnie open rate i ctr dla poszczególnych branż. Wyciągaj wnioski i optymalizuj swoje kampanie.