Nowy autoresponder “po kliknięciu” – sprawdź koniecznie!
Dodaliśmy we FreshMailu nowy typ autoresponderów - wiadomości wysyłane automatycznie po kliknięciu w wybrany link. Przeczytaj jak wykorzystać je w praktyce, aby poprawić jakość komunikacji newsletterowej.
Zintegruj swój email marketing i social media [infografika]
Zapewne już używasz newslettera do komunikacji z grupą twoich odbiorców. Twoja firma jest także aktywna w social mediach, prawda? Oczywiste pytanie, które ciśnie się na usta to jak skutecznie zintegrować te równie ważne kanały komunikacji z potencjalnymi klientami.
Zrewolucjonizuj swój email marketing autoresponderem “po otwarciu”
We FreshMailu znajdziesz funkcjonalność autoresponderów wysyłanych po otwarciu określonej kampanii. Jeśli jeszcze z nich nie korzystasz, zobacz, jakie dają one możliwości.
10 porad jak przygotować skuteczną landing page
Nawet najlepiej przygotowany newsletter może spalić na panewce, jeśli nie zadbasz o dobrą landing page (stronę docelową, stronę lądującą). To ona może przesądzić o sukcesie - albo o porażce - kampanii. Sprawdź czym przeważnie charakteryzuje się skuteczna landing page.
Marketing relacji – co to jest i jak go stosować?
Marketing nie jest dziedziną jednorodną, możemy wyróżnić w jego ramach kilka nurtów, m.in. marketing relacji. Zwany również marketingiem partnerskim, związków czy powiązań. Czym jest marketing relacji? Dowiesz się tego z artykułu.
Najlepsze pomysły na walentynkowy newsletter
Pomóż swoim klientom w wyborze walentynkowego podarka, który wyrazi więcej niż tysiąc słów. We wpisie znajdziesz kilka porad, które mogą zainspirować Cię do stworzenia Twojego idealnego walentynkowego projektu.
Wysyłanie niezamówionych informacji handlowych, czyli zmiany po 25 grudnia 2014
Koniec z wysyłaniem zapytań o wyrażenie zgody oraz z pojęciem „mail pozyskany ze źródeł ogólnodostępnych”. Wysyłanie niezamówionych informacji handlowych do osób prawnych (firm, instytucji) także stało się nielegalne. Sprawdź co wolno, a co stało się zabronione.
Użyj GIFów, aby opowiedzieć historię
Obraz to więcej niż 1000 słów. Animacja to więcej niż jeden obraz. Jeśli chcesz w niestandardowy sposób przykuć uwagę odbiorców i zaprezentować kilka produktów, nie wydłużając tym samym kreacji, lub “opowiedzieć historię” animacja GIF będzie rozwiązaniem jakiego potrzebujesz.
Co nas czeka w email marketingu w 2015 roku?
Nie znamy przyszłości i nie możemy z całą pewnością powiedzieć, co będzie się działo w świecie email marketingu w 2015 roku. Jednak możemy - w oparciu o nasze obserwacje - postarać się przewidzieć zmiany, które będą w nim następować. Przedstawiamy pięć trendów, które według nas będą widoczne w email marketingu w najbliższych dwunastu miesiącach.
Świąteczny prezent dla każdego marketera! (infografika)
Grudzień to czas prezentów, życzeń i dobrej energii. Wpisując się w tę konwencję chcemy obdarować Cię prezentami! W Mikołajowym worku znajdziesz grudniowe grafiki, świąteczne szablony i mailingowy niezbędnik w formie inforgrafiki!
Autorespondery – co musisz o nich wiedzieć?
Co to jest autoresponder? Jak ustawić autoresponder? Wielu cennych informacji, jak poprawić jakość relacji z odbiorcami swojego newslettera dzięki automatycznym wiadomościom. Dowiedz się z artykułu.
Jak kodować mailingi, czyli najnowszy Raport CSS!
Już po raz szósty przygotowaliśmy raport dotyczący technologii CSS w aplikacjach pocztowych, czyli jak kodować mailingi i newslettery aby się dobrze wyświetlały. Przenalizowaliśmy dzisiątki najpopularniejszych programów pocztowych oraz setki właściwości HTML/CSS - dzięki czemu oddajemy w Twoje ręce 75 stron najbardziej aktualnej wiedzy z zakresu kodowania maili.
Zrewolucjonizuj swój email marketing wysyłką cykliczną.
FreshMail 6.0 zaskoczy Cię miło nowymi funkcjonalnościami, a wśród nich możliwością ustawienia wysyłki cyklicznej. Jak sama nazwa wskazuje, mówimy o regularnej wysyłce kampanii do danej grupy odbiorców. Niezbędnych ustawień dokonujesz tylko raz - na początku procesu, natomiast później system pracuje już za Ciebie.
Najważniejsze wskaźniki w email marketingu – część 2
Po ostatnim artykule, w którym skupiłem się na wskaźnikach do śledzenia wewnątrz FreshMaila, pora na przybliżenie wskaźników, które powinieneś śledzić w Google Analytics, aby móc kompleksowo ocenić skuteczność prowadzonych działań email marketingowych.
Jak stworzyć dobre hasło reklamowe?
To nie tylko zlepek kilku słów. To jeden z najważniejszych elementów kampanii reklamowej, który może sprawić, że nie będzie ona efemerydą, ale czymś wartym zapamiętania. Najlepsze slogany reklamowe pozostają w głowach odbiorców przez lata.
Najważniejsze wskaźniki w email marketingu – część 1
Jeśli chcesz być świadomym email marketerem, zdecydowanie musisz poświęcić dużo czasu analizowaniu efektów wysyłanych przez ciebie kampanii. Sprawdź, które wskaźniki powinieneś regularnie śledzić.
8 przydatnych infografik o email marketingu
W ostatnich latach infografiki stały się jednym z popularniejszych źródeł informacji. W internecie można znaleźć ich całe mnóstwo i poszerzyć dzięki nim swoją wiedzę, także tę o email marketingu. Sprawdź, co dla Ciebie zebrałem.
Automatyzacja email marketingu – rób to dobrze!
W trakcie lektury dowiesz się jak przygotować automatyzację, która ułatwi Ci dostarczanie spersonalizowanych treści do grup odbiorców, którzy będą nimi zainteresowani. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, zajmujesz się ecommerce - poznasz prostą technikę, która przy wykorzystaniu samego tylko FreshMaila pozwoli zarabiać Ci więcej nawet o ⅓!
Marketing mobilny – czy warto?
Marketing mobilny w Polsce to już nie przyszłość, a teraźniejszość. W całej gamie możliwości, jakie daje ta dziedzina e-marketingu każda firma powinna znaleźć coś dla siebie. Sprawdź jakie pomysły podrzuca Artur Dąbrowski z działu strategii.