Jak łatwo i efektywnie pozyskiwać adresy e-mail

Po wpisaniu w wyszukiwarkę Google hasła “newsletter” na dzień dzisiejszy wyskakuje ponad 640 milionów wyników - to linki zarówno opisujące ten sposób komunikacji, firmy zajmujące się e-mail marketingiem, jak i formularze zapisu. Oznacza to, że zdobycie wartościowego subskrybenta wcale nie jest taką prostą sprawą.

Kilka trików dla marketerów planujących kampanie na Dzień Kobiet

Jak subtelnie przypomnieć mężczyznom o Dniu Kobiet, a kobietom złożyć życzenia? Dobrze przemyślany mailing wysłany na 8 marca może sprawić, że mężczyźni będą Ci wdzięczni, a kobiety poczują się docenione.

Słowa, których powinieneś unikać w email marketingu

Istnieją słowa, których email marketer powinien się wystrzegać. Jest ich nawet cały szereg.

Jak wykorzystać blokowanie obrazków do tworzenia kreacji?

Uwielbiamy sytuacje, w których ktoś stwierdza “nie da się” a jakiś czas później, ktoś inny wymyśla kreatywne rozwiązanie problemu. Tak się stało w przypadku znienawidzonego przez nadawców newsletterów blokowania obrazków.

Jak stworzyć Walentynkę, którą pokochają Twoi odbiorcy – kilka rad dla e-mail marketerów

Twój Klient bardzo chętnie da się złapać w e-mail marketingowe walentynkowe sidła. Jeżeli potraktujesz wyzwanie poważnie, Twoje newslettery mogą szybko zamienić się w konkretną sprzedaż.

Świąteczne pomysły na newslettery – last minute

Wyobraź sobie, że chcesz kupić prezent, ale nie wiesz jaki. Wchodzisz do sklepu i ogarnia Cię świąteczna panika - masz za duży wybór. A teraz wyobraź sobie, że zbliżają się Święta, otwierasz mail i widzisz katalog produktów. Co robisz?

Jak działa FreshMail Optimizer?

Jako doświadczona firma w branży e-mail marketingowej zdajemy sobie sprawę z tego, że nic tak nie poprawia skuteczności kampanii jak ciągłe testowanie i dopasowywanie działań do grupy docelowej. Jeśli chcielibyście lepiej poznać swoją grupę odbiorców i ich nawyki związane z otwieraniem wiadomości musicie skorzystać z FreshMail Optimizera.

3 błędy, których nie możesz popełnić wysyłając kampanię e-mail marketingową.

Wszyscy w pracy robimy często kilka rzeczy jednocześnie. Często też pojawiają się sprawy do zrobienia natychmiast. Promocja powinna być zaplanowana i opierać się na konkretnej strategii, jednak czasem liczy się czas. Trzeba zrobić coś od razu lub wcale. W pośpiechu często robimy błędy, zwykle drobne, których po za nami nikt nie zauważy. Wszystko rozejdzie się jakoś po kościach, chyba że 1) jesteś perfekcjonistą i ten błąd sprawi, że nie zmrużysz oka przez całą noc lub 2) błąd odkryje Twój szef ;).

Najnowsza publikacja w dziedzinie marketingu internetowego już dostępna – za darmo!

"Marketing w sieci - podstawowe zagadnienia, inspiracje i przykłady" to praca zbiorowa wykładowców WSE. Publikacja stanowi kompleksowy zbiór podstawowych zagadnień marketingu internetowego.

Case study kampanii email marketingowej dla biura podróży TUI

Jak obiecywaliśmy przedstawiamy wam case study kampanii realizowanej dla firmy TUI, za którą otrzymaliśmy wyróżnienie w konkursie Golden Arrow.

Raport Technologia CSS w aplikacjach pocztowych 2011

Już po raz 3 przygotowaliśmy raport Technologie CSS w e-mail marketingu dzięki, któremu Twoje maile będą wyglądały świetnie w każdym programie pocztowym. Tak wiemy jak pracochłonne i żmudne jest kodowanie mailingów do HTML, tak aby uniknąć efektów rozsypanej kreacji w wersji finalnej.

Case study kampanii email marketingowej dla studia fotograficznego

W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow FreshMail otrzymał, aż 2 wyróżnienia w kategorii Marketing internetowy: e-mail marketing. Oto case study kampanii realizowanej dla Diamonds Factory. Już wkrótce udostępnimy case study drugiej wyróżnionej kampanii realizowanej dla firmy TUI.

E-mail marketing od kuchni – przepis nr. 1 – Chrupiąca Walentynka

Rozpoczynamy nowy cykl, w którym będziemy prezentować przepisy na zawsze świeże i dobrze wypieczone newslettery. Pokażemy Wam, jakich składników użyć, żeby stworzyć kreacje, które będą się rozchodzić jak świeże bułeczki. Postaramy się też ostrzegać przed najczęstszymi pułapkami czyhającymi na początkującego mistrza kuchni. Mamy również nadzieję, że zachęcimy Was tym samym do publikowania Waszych e-mail marketingowych wypieków na naszym Facebooku!

Kilka słów o usability newsletterów

Newsletter ma za zadanie zbudować unikalną więź między Tobą, a odbiorcą. Zobacz, jak nie sprawić, żeby miał Ciebie dość po pierwszym „spotkaniu” w skrzynce odbiorczej;-)

W jakim kierunku zmierza e-mail marketing i co nas zaskoczy w 2011 roku?

E-mail marketing wcale nie umiera. Przeciwnie - jako jeden z najbardziej elastycznych kanałów komunikacji z klientem, pochłania kolejne obszary, wzmacnia swoje znaczenie i pokazuje, że liczy się przede wszystkim efekt.

WAŻNE – edycja poziomu zabezpieczeń konta we FreshMailu

Jesteśmy przekonani, że dane osobowe, które przechowujecie w naszym systemie powinny być jak najsilniej strzeżone. Jednak na Wasze życzenie, wprowadziliśmy również możliwość samodzielnego ustalenia poziom zabezpieczeń Waszego konta (oczywiście robicie to wyłącznie na własną odpowiedzialność).

E-mail marketing w dobie social mediów i rozwiązań mobilnych

Uspokajamy, e-mail marketing ma się bardzo dobrze, a będzie jeszcze lepiej. Skąd ten optymizm?

Czy agresywny pop-up atakujący użytkowników zaraz po wejściu na Twoją stronę to najlepszy sposób na budowanie bazy adresów?

Pytanie wydaje się sugerować odpowiedź. Ta jednak nie jest tak oczywista! Zwolennicy mówią – skuteczny, diabelnie efektywny, sprytny, najprostszy, atrakcyjny, tani. Przeciwnicy odpowiadają – denerwujący, inwazyjny, przestarzały, budujący złe skojarzenia. Jak to jest naprawdę?

„Dzień Kobiet w Triadzie” – przykład kampanii, której efekty przerosły oczekiwania

Prezentujemy krótkie omówienie kampanii, która została wyróżniona w kategorii e-mail marketing w konkursie Golden Arrow 2010.