8 sposobów na skuteczny newsletter B2B
Kluczem do wzrostu i utrzymania dobrych współczynników otwarć i kliknięć jest umiejętność wyróżnienia się i konsekwentne budowanie pozycji eksperta. Możesz to osiągnąć wysyłając istotne, interesujące i pokazujące prawdziwą chęć pomocy treści. Poznaj 8 sposobów na to, aby dzięki odpowiedniej komunikacji poprawić wyniki kampanii i ostatecznie wygrać walkę o potencjalnych klientów.
Jak budować zaangażowanie, czyli o Real Time Marketingu
Marketing w czasie rzeczywistym koncentruje się na bieżących wydarzeniach, trendach i natychmiastowej informacji zwrotnej dla klientów. Cel jest prosty, zbudowanie zaangażowania poprzez inteligentne, szybkie i adekwatne użycie contentu.
Najlepsze sposoby na poprawę współczynnika kliknięć (CTR)
Współczynnik otwarć jest ważny, ale to współczynnik kliknięć opisuje to, jak dużą część osób, które otworzyły maila, udało Ci się zainteresować tym, co wysłałeś. To zatem jeden z najważniejszych elementów kampanii email marketingowej.
Jak stworzyć responsywny mailing? [infografika]
Optymalizacja mailingów pod urządzenia mobilne jest koniecznością. Nie tylko coraz więcej osób odczytuje maile korzystając ze smartfonów, ale także rośnie liczba kupujących mobilnie. Dzięki naszej infografice dowiesz się na co trzeba zwracać uwagę projektując responsywne newslettery.
Najlepsze sposoby na poprawę współczynnika otwarć
O współczynniku otwarć (open rate) wspomina się w większości rozmów o email marketingu. Dla wielu email marketerów jest on oczkiem w głowie. Dlatego przedstawiam 10 praktycznych porad dzięki którym powinieneś poprawić współczynniki otwarć swoich kampanii.
Jak wybrać platformę ecommerce, która pomoże Ci odnieść sukces?
Zastanawiasz się nad sprzedażą w sieci, ale nadal nie wiesz, jakie rozwiązanie ecommerce wybrać, aby odnieść sukces? Wielu e-przedsiębiorców boryka się z problemem, gdzie i jak prowadzić swoją sprzedaż. Chciałbym Ci przybliżyć, czym powinieneś kierować się przy wyborze odpowiedniej platformy sklepowej.
McGyverzy internetu, czyli o Growth Hackingu
Gdyby chcieć streścić pojęcie Growth Hackingu w jednym zdaniu, należałoby powiedzieć, że to model budowania biznesu skupiony głównie na pozyskiwaniu dużej liczby użytkowników, nawet kosztem monetyzacji projektu. Ale Growth Hacking znacznie więcej!
Jak tworzyć skuteczne kreacje newslettera?
Przedstawiam garść porad, które przydadzą Ci się, jeśli zajmujesz się tworzeniem newsletterów od strony wizualnej albo nadzorujesz ten proces. Stosując się do nich, zwiększysz skuteczność email marketingu w swojej firmie.
8 sprawdzonych sposobów na wykorzystanie autoresponderów! [infografika]
Warto poznać zasady na jakich działają autorespondery i docenić ich znaczenie w email marketingu. Zobacz jakie pomysły na wykorzystanie autoresponderów prezentuje nasza infografika.
5 wskazówek od odbiorcy Twojego mailingu
W natłoku wykresów i rekordów, każdemu email marketerowi zdarza się zapomnieć, że adresatem jego kampanii jest również… myślący człowiek. Przedstawiamy więc 5 wskazówek, które z pewnością chciałby Wam dać odbiorca każdego mailingu czy newslettera, ale z oczywistych względów, pewnie nigdy tego nie zrobi.
Guerrilla marketing – bądź na językach!
Chcesz wspomóc swoje działania marketingowe niewielkim nakładem finansowym? Potrzebujesz zrobić szum medialny wokół konkretnego przedsięwzięcia? Zależy Ci, aby jak najwięcej ludzi dowiedziało się o Twoim produkcie lub akcji? Poczytaj koniecznie o guerrilla marketingu!
Co przestaje być modne w email marketingu?
Niedawno pisałem o naszych prognozach na 2015 rok, jeśli idzie o trendy w email marketingu. Tym razem chciałbym przedstawić Ci - ot, dla równowagi - kilka pomysłów, które w ostatnich miesiącach/latach zdążyły się zestarzeć i które teraz należałoby opatrzeć etykietką: "passe!".
Sprawdź do czego przyda Ci się email marketing! [infografika]
Jeśli Twoje działania nie przynoszą odpowiednik efektów, brak Ci inspiracji albo wiedzy zapoznaj się z naszą infografiką. Znajdziesz tam sporo pomysłów na to jak w praktyce wykorzystać email marketing!
Header – jak (dobrze) zadbać o głowę mailingu?
W dzisiejszych czasach, gdy jesteśmy zasypywani ogromnymi ilościami, grafik i treści wszelkiego rodzaju, pierwsze 2-3 sekundy decydują o tym, czy Twój odbiorca zdecyduje się zagłębić w to co masz mu do przekazania -pamiętaj o tym. W tym krótkim artykule podpowiem Ci jak sprawić, aby Twoja „randka“ z odbiorcą przebiegła jak najlepiej!
Czy na pewno wiesz już wszystko o testach A/B?
Każda skuteczna strategia marketingowa powinna opierać się na testach. W poniższym artykule chciałabym pokazać Ci praktyczne zastosowanie, testów A/B i przekonać, jak łatwo wykorzystać wskazówki z nich płynące w celu osiągania najbardziej optymalnych efektów marketingowych.
Za co marketer polubi Gmaila?
Gmail zyskuje coraz większe grono użytkowników i na ten moment jest to drugi gracz w Polsce w kategorii webmaili z ilością ponad 5 mln RU. O jego licznych funkcjonalnościach, opcjach i ustawieniach można by napisać książkę. My, jako że zajmujemy się zawodowo email marketingiem, postaramy się skupić na punktach ważnych właśnie dla tej dziedziny.
Email marketing dla sektora ecommerce, czyli jak sprzedawać jeszcze skuteczniej
Posiadasz sklep internetowy i zastanawiasz się dlaczego warto zainwestować w email marketing? Ten tekst rozwieje Twoje wszelkie wątpliwości. Sprawdź przykłady ciekawych kampanii i przeczytaj jak robić je dobrze.
Email marketing dla b2b – jak go stosować?
Email marketing jest potężnym narzędziem, za pomocą którego możesz dostarczyć informacji swoim obecnym i potencjalnym klientom. Podlegając stałej ewolucji pokazuje swój potencjał w obliczu nowych wyzwań w sektorze b2b. Przeczytaj tekst, z którego dowiesz się jak stosować email marketing w sektorze b2b.
Autoresponder po autoresponderze, co to takiego?
Stale rozwijamy funkcjonalności, które pozwolą zautomatyzować Twój email marketing. Jednym z najnowszych rozwiązań jest "Autoresponder wysyłany po innym autoresponderze". Z poniższego artykułu dowiesz się do czego możesz go wykorzystać.