Na co zwrócić uwagę wybierając zewnętrzną bazę mailingową?
Mailing to doskonały kanał dotarcia do Twojej grupy docelowej. Jeśli nie masz własnej listy odbiorców, sprawdź na co zwrócić uwagę wybierając odpowiednią bazę zewnętrzną.
Email marketing w promocji eventów – o czym pamiętać
Email marketing jest doskonałym kanałem promocji wiedzy, a więc również eventów. Sprawdź, o czym warto pamiętać przy promocji Twojego wydarzenia za pomocą email marketingu.
Zapis na newsletter, który działa – Twoja checklista
Dobrze zaprojektowany formularz zapisu sprawi, że Twoja lista mailingowa będzie systematycznie rosnąć. Zastanawiasz się jak taki przygotować? My wiemy i dlatego stworzyliśmy dla Ciebie poniższą checklistę.
6 najczęstszych błędów w email marketingu
Poznaj 6 najczęściej popełnianych błędów w email marketingu i sprawdź co należy wyeliminować, aby Twoje wysyłki były skuteczne.
100 narzędzi dla Content Marketera
Lista 100 przydatnych narzędzi do planowania, tworzenia, dystrybucji i promocji treści w internecie.
Personalizacja i segmentacja – osiągnij efekt synergii
Kluczowymi działaniami, decydującym o wzbudzeniu zainteresowania są dwie blisko ze sobą powiązane czynności - personalizacja i segmentacja. Od nich w dużej mierze zależy to, czy promocja będzie skuteczna i jak przełoży się na przychód firmy.
Jak stworzyć prosty system rekomendacji produktu za pomocą tagów
Rynek ecommerce dostrzega potrzebę wdrażania systemów rekomendacji. Jednak sama integracja takich systemów jest czasochłonna, a efekty często niewspółmierne do nakładu pracy i kosztów. Dzięki nowej funkcjonalności, którą oferuje FreshMail, będziesz mógł stworzyć prosty system rekomendacji produktowej samodzielnie!
Dobre praktyki w ecommerce, które zwiększą Twoją sprzedaż
Dotarłeś już do etapu, w którym posiadasz własny sklep. I co dalej? Sprzedajesz? Jeśli nie to z pewnością zadajesz sobie pytanie: dlaczego tak się dzieje? Chciałbym przedstawić dobre praktyki w ecommerce, które z pewnością zwiększą Twoją sprzedaż.
Jak zmieniło się nasze podejście do komunikacji email?
W maju na konferencji Mail My Day Monika Mikowska opowiadała „Jak zmieniło się nasze podejście do komunikacji majlowej?”. W tym tygodniu na jej blogu pojawiło się obszerne podsumowanie wystąpienia. Przeczytaj!
Kobieta i mężczyzna na zakupach w sieci
Preferencje zakupowe skorelowane z płcią to ciekawe i cenne informacje, z których powinni korzystać wszyscy właściciele sklepów internetowych. Odpowiednia reakcja sklepu internetowego względem zachowań zakupowych, to sposób na zwiększenie sprzedaży i sukces e-sklepu.
Eyetracking, czyli mailing jak się patrzy
Badacze ze Studia EDISONDA już po raz trzeci wykorzystali do tego technologię eyetrackingu i przyjrzeli się wiadomościom czytanym na urządzeniach mobilnych. Poniżej przeczytacie o kilku najciekawszych wnioskach płynących z badań.
Skuteczna reklama i marketing internetowy – kompletne vademecum dla firm
Masz już swoją stronę www, prowadzisz profile w mediach społecznościowych i zgromadziłeś pewną bazę odbiorców, z którymi możesz się komunikować. Pierwsze kroki w promocji online już za Tobą, jednak czeka Cię jeszcze sporo pracy, bo zwiększanie zasięgów w internecie to zadanie, któremu nie znane jest pojęcie mety.
Zaangażowanie to najlepsze narzędzie do walki ze SPAMEM
Dostawcy skrzynek mailowych nieustannie podejmują próby stworzenia mechanizmów, które pozwalałyby w jednoznaczny sposób odróżnić spamerów od marketerów. Wykorzystaj już dziś zaangażowanie odbiorców jako mechanizm, który korzystanie wpłynie na Twoją email marketingową reputację.
Optymalizacja ecommerce w mobile
Nadeszła era mobile i w tej kwestii nie ma miejsca na dyskusję. Żyjemy w czasach, gdzie smartfon to podstawowe narzędzie, a w wiek konsumpcyjny wchodzą pokolenia, które nie wyobrażają sobie bez niego życia. To właśnie teraz jest ostatni dzwonek, aby zoptymalizować swój sklep internetowy pod kątem urządzeń mobilnych.
Newsletter na blogu – 5 dowodów na to, że działa
Bloga może prowadzić praktycznie każdy, dzięki temu stać się sławnym a nawet... zarabiać. Skoro czytasz ten post, pewnie zastanawiasz się, czy Twojej stronie rzeczywiście mógłby się przydać email marketing. Ja nie mam co do tego wątpliwości, a Ciebie może przekonać 5 poniższych dowodów.
Rabaty i kupony w email marketingu
Rabaty, zniżki i kupony promocyjne są nieodłącznymi elementami działań intensyfikujących sprzedaż w sklepie internetowym. Zanim wdrożysz jednk plan rabatowy, ustal dokładnie co i jak szybko chcesz dzięki niemu osiągnąć.
Podstawowe elementy newslettera – jak je umiejętnie wykorzystać?
Każda wiadomość wysłana przez system do email marketingu ma określoną, powtarzalną strukturę. Zwracając uwagę na jej podstawowe detale, zyskujesz pewność, że Twoja komunikacja będzie zrozumiała i czytelna. W tym artykule dowiesz się na co zwracać uwagę przy tworzeniu poszczególnych sekcji wiadomości.
Jak skutecznie rekrutować za pomocą email marketingu?
Relacja na linii potencjalny pracownik - pracodawca zmienia się. Poszukujący pracy mają coraz wyższe wymagania w stosunku do firm, które chcą ich zatrudnić. To powoduje, że rekruterzy muszą traktować ich, nie tylko jako potencjalnych kandydatów, ale również jako... klientów. Pomoże Ci w tym email marketing.
Wysyłaj efektywniej – testy mailingów we FreshMailu
Zastanawiasz się na czym polegają testy i dlaczego warto je stosować? W tym artykule postaram Ci się przybliżyć jakie narzędzia we FreshMailu służą optymalizacji efektów wysyłki, a także omówię te, które pomogą Ci upewnić się, że Twój mailing zostanie w poprawnej formie dostarczony na skrzynki Twoich odbiorców.