Więcej niż Employer Branding – rekrutuj skutecznie wykorzystując email marketing
Poznaj sposoby, dzięki którym łatwo dotrzesz do najbardziej wymagających kandydatów i włącz do swojej strategii rekrutacyjnej nowoczesne narzędzia, które pomogą Ci zbudować silną markę pracodawcy.
Real Time Marketing w email marketingu [Przykłady]
Real Time Marketing to dewiza jedynie social media? Niekoniecznie. Również w email marketingu można znaleźć wiele świetnych przykładów wykorzystania działań w czasie rzeczywistym. Poznaj przykłady RTM w kampaniach mailingowych, oparte o dwa sportowe wydarzenia: Euro 2016 i Olimpiadę w Rio.
Email marketing dla wydawnictw – zwiększaj liczbę klientów!
Chcesz pozostać w kontakcie z odwiedzającymi stronę Twojego wydawnictwa? Wykorzystaj email marketing, który pomoże Ci budować i zwiększać bazę czytelników. Z tego artykułu dowiesz się, jak prowadzić w tej branży działania email marketingowe i dzięki niemu rozwijać swój biznes wydawniczy.
Czy zgodność z prawem zwiększa konwersję? Prawne aspekty email marketingu
Przestrzeganie norm prawnych to podstawa dla email marketerów, aby w pełni wykorzystywać potencjał sprzedażowy relacji z konsumentami. Weź udział w naszym webinarium i sprawdź, jakie są prawne aspekty email marketingu oraz czy prowadzisz swoje działania zgodnie z obowiązującym prawem.
[FAQ] Co to jest CTR, czyli najczęściej zadawane pytania o współczynnik kliknięć
Kiedy należy uznać, że wskaźnik CTR kampanii email jest zbyt niski? Co zrobić, żeby odbiorcy klikali w linki w mailingu? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym FAQ, w którym zebraliśmy najczęściej zadawane pytania o wskaźnik kliknięć.
Email marketing dla NGO
Email Marketing jest najskuteczniejszym narzędziem promocji w działaniach organizacji pozarządowych. Dzieje się tak dlatego, że email dociera z przekazem do konkretnych odbiorców i jest przy tym stosunkowo tani. Zobacz, jakie są podstawowe elementy dobrego Email Marketingu w NGO.
3 najlepsze momenty na sprzedaż w ecommerce
Zobacz jak przygotować wiadomości email, które pomogą Ci maksymalnie wykorzystać najlepsze momenty na sprzedaż w Twoim ecommerce.
Znaczenie koloru w mailingu
To, w jakim odcieniu zaprojektujesz swój mailing, będzie miało znaczenie w jego odbiorze. Zobacz, jakie jest znaczenie koloru w mailingu, jakie wzbudza emocje i jak marki je wykorzystują.
5 rodzajów wiadomości powitalnych, których potrzebuje ecommerce modowy
Zobacz jak Twój ecommerce modowy może wykorzystać wiadomości powitalne i zaoferuj klientom coś więcej, poza sprzedażą świetnych ubrań. Dzięki tym technikom niezapomniane doświadczenie zakupowe gwarantowane!
Skuteczne CTA – 13 inspirujących przykładów
Jak najprościej zwiększyć ilość kliknięć w kampaniach email? Doprowadź do perfekcji swoje CTA! Zobacz 13 przykładów konwertujących wezwań do działania, które pomogą Ci zwiększyć ilość kliknięć w mailingach.
[FAQ] Co to jest współczynnik otwarć, czyli najczęściej zadawane pytania o Open Rate
Jeśli nie masz pewności czy prawidłowo analizujesz Open Rate swoich kampanii, sprawdź nasz zbiór FAQ, w którym znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania związane ze wskaźnikiem otwarć.
[Raport] Email marketing 2016 to mobile, personalizacja i automatyzacja
Zobacz co nowego w email marketingu. Przeanalizowaliśmy Raport Strategiczny IAB Internet 2015/2016. Najnowsze statystyki, e-marketingowe trendy oraz prognozy ekspertów w jednym miejscu.
Inspirujące mailingi na lato
O sukcesie Twoich działań decyduje przede wszystkim wybór najbardziej efektywnego narzędzia w kontekście Twojej grupy docelowej. W tym artykule znajdziesz najciekawsze mailingi tego sezonu, z których możesz czerpać inspirację.
Skuteczny email marketing, czyli jak zwiększyć ROI
Według DMA, średni zwrot z inwestycji, jaki przynosi wysyłka kampanii mailingowej to 3800%. Dowiedz się, jak zwiększyć te wyniki i osiągnąć znacznie wyższy wskaźnik ROI swoich kampanii mailingowych.
3 najprostsze sposoby na zbieranie listy mailingowej
Chcesz zacząć zbieranie listy mailingowej? Przygotowaliśmy dla Ciebie 3 metody, dzięki którym możesz od zaraz zacząć pozyskiwać leady dla swojego biznesu.
Dlaczego należy testować każdy mailing przed wysyłką
Jeśli uważasz, że testowanie mailingu przed wysyłką jest niepotrzebną stratą czasu, najwyższa pora, abyś poznał 8 zagrożeń, które mogą Cię spotkać na drodze do udanej kampanii.
Nadawca z Gmail? Twój email nie wpadnie do inboxa
Zmiana w polityce DMARC. Jeśli wysyłasz newsletter z adresu z Gmaila Twoja dostarczalność może drastycznie spaść, ponieważ wiadomości zostaną odrzucone.
Dlaczego wiadomość trafia do zakładki Oferty lub Główne na Gmailu?
Choć obecność maili w zakładce Oferty nie wpływa w tak wielkim stopniu na Open Rate, jak by to się mogło wydawać, obecność wiadomości w zakładce Główne wciąż jest elementem pożądanym przez marketingowców.
Lista mailingowa – jak odzyskać nieaktywnych odbiorców?
Czy wiesz dlaczego Twoja lista mailingowa powinna mieć jak najmniej nieaktywnych odbiorców? Przekonaj się sam i zobacz co zrobić, że odzyskać uwagę nieaktywnych odbiorców.