Email marketing w liczbach 2012 [infografika]

Po sukcesie zeszłorocznej infografiki, także i w tym roku oddajemy w Wasze ręce obszerne podsumowanie rynku email marketingowego w Polsce w roku 2012. Tym razem jednak do pobrania także komentarz ekspertów.

E-mail marketing w liczbach 2011 – infografika

FreshMail publikuje pierwsze tak obszerne badanie rynku e-mail marketingowego w Polsce. Dane, które zdecydowaliśmy się przeanalizować zostały zebrane na przełomie ostatnich 3 lat. Nie jest to badanie deklaratywne, które może cechować się dużą możliwością błędu (zwłaszcza w przypadku małej, przypadkowej grupy ankietowanych osób). Badanie to oparliśmy na aktywności ponad 15 000 000 odbiorców newsletterów (unikalne adresy e-mail) do których wysyłane jest rocznie ponad 1 000 000 000 wiadomości e-mail za pomocą systemu FreshMail. Jednocześnie przebadaliśmy działania użytkowników systemu FreshMail (marketerów), którzy prowadzą ww. działania. W badaniu przeanalizowaliśmy lata 2010 i 2011, a także pierwszy kwartał 2012 roku. Dzięki temu powstało pierwsze tak rozległe i dokładne opracowanie danych związanych z rynkiem e-mail marketingu w Polsce.

Jak stworzyć Walentynkę, którą pokochają Twoi odbiorcy – kilka rad dla e-mail marketerów

Twój Klient bardzo chętnie da się złapać w e-mail marketingowe walentynkowe sidła. Jeżeli potraktujesz wyzwanie poważnie, Twoje newslettery mogą szybko zamienić się w konkretną sprzedaż.