Zintegruj swój email marketing i social media [infografika]

Zapewne już używasz newslettera do komunikacji z grupą twoich odbiorców. Twoja firma jest także aktywna w social mediach, prawda? Oczywiste pytanie, które ciśnie się na usta to jak skutecznie zintegrować te równie ważne kanały komunikacji z potencjalnymi klientami.

Podsumowaliśmy 2014 rok! [infografika]

Stworzyliśmy infografikę, w której zebraliśmy najważniejsze dla nas liczby, które podsumowują 2014 rok we FreshMailu. Mamy nadzieję, że 2015 okaże się tak samo dobry, albo i lepszy :) Sprawdź co wydarzyło się w 2014.

Trzecia edycja Poranków z email marketingiem już za nami! [infografika]

Poranki z email marketingiem 2014 to aż dwie tury pełne ciekawych spotkań, inspirujących dyskusji oraz wiedzy z email marketingu. Zobacz infografikę z podsumowaniem trzeciej edycji i przeczytaj relację. Kolejne poranne spotkania już wkrótce!

Świąteczny prezent dla każdego marketera! (infografika)

Grudzień to czas prezentów, życzeń i dobrej energii. Wpisując się w tę konwencję chcemy obdarować Cię prezentami! W Mikołajowym worku znajdziesz grudniowe grafiki, świąteczne szablony i mailingowy niezbędnik w formie inforgrafiki!

8 przydatnych infografik o email marketingu

W ostatnich latach infografiki stały się jednym z popularniejszych źródeł informacji. W internecie można znaleźć ich całe mnóstwo i poszerzyć dzięki nim swoją wiedzę, także tę o email marketingu. Sprawdź, co dla Ciebie zebrałem.

Email marketingowa check-lista!

Kawa, szybki przegląd prasy i kampania mailingowa do przygotowania. Od tych czynności wielu z nas przyjemnie zaczyna swój dzień :) Doskonale wiemy, że głowy macie już pełne znakomitych haseł reklamowych, lecz żeby nic Wam nie umknęło, a statystyki poszybowały w górę, przedstawiamy email marketingową check-listę. Miłego odhaczania!

Jakim rodzajem email marketera jesteś?

Zebraliśmy dla Ciebie rodzaje funkcjonalności i umiejętności, które dają poszczególne poziomy email marketingowego wtajemniczenia. Sprawdź jakim rodzajem email marketera jesteś i co zrobić, aby podnieść swoje kwalifikacje.

CTR i Średni Open Rate – czy wyniki mailingu są dobre?

Zapewne po każdej wykonanej przez Ciebie wysyłce mailingu sprawdzasz jej statystyki. Możliwie jak najszybciej chcesz zobaczyć z jakim odbiorem spotkała się Twoja kampania. Sprawdź na co zwracać uwagę analizując skuteczność mailingu. Zobacz też jak wyglądają średnie open rate i ctr dla poszczególnych branż. Wyciągaj wnioski i optymalizuj swoje kampanie.

Podsumowanie roku 2013 [infografika]

Koniec roku skłania do podsumowań i refleksji. Wiele się działo we FreshMailowym życiu. Chcieliśmy tym razem nieco inaczej Wam go podsumować ;) 9 faktów, o których nie wiecie i 12, o których możecie wiedzieć. Sprawdźcie co wydarzyło się u nas przez ten cały rok!

Nadaj kolorytu świątecznemu mailingowi [infografika]

Jesteśmy specjalistami od email marketingu. Lubimy odkrywać, wymyślać i wynajdywać ciekawe sposoby, które można kreatywnie wykorzystać w newsletterach. Tworząc tegoroczną FreshMailową kartkę świąteczną stworzyliśmy przy okazji poradnikową infografikę.

Email marketing w liczbach 2012 [infografika]

Po sukcesie zeszłorocznej infografiki, także i w tym roku oddajemy w Wasze ręce obszerne podsumowanie rynku email marketingowego w Polsce w roku 2012. Tym razem jednak do pobrania także komentarz ekspertów.

E-mail marketing w liczbach 2011 – infografika

FreshMail publikuje pierwsze tak obszerne badanie rynku e-mail marketingowego w Polsce. Dane, które zdecydowaliśmy się przeanalizować zostały zebrane na przełomie ostatnich 3 lat. Nie jest to badanie deklaratywne, które może cechować się dużą możliwością błędu (zwłaszcza w przypadku małej, przypadkowej grupy ankietowanych osób). Badanie to oparliśmy na aktywności ponad 15 000 000 odbiorców newsletterów (unikalne adresy e-mail) do których wysyłane jest rocznie ponad 1 000 000 000 wiadomości e-mail za pomocą systemu FreshMail. Jednocześnie przebadaliśmy działania użytkowników systemu FreshMail (marketerów), którzy prowadzą ww. działania. W badaniu przeanalizowaliśmy lata 2010 i 2011, a także pierwszy kwartał 2012 roku. Dzięki temu powstało pierwsze tak rozległe i dokładne opracowanie danych związanych z rynkiem e-mail marketingu w Polsce.

Jak stworzyć Walentynkę, którą pokochają Twoi odbiorcy – kilka rad dla e-mail marketerów

Twój Klient bardzo chętnie da się złapać w e-mail marketingowe walentynkowe sidła. Jeżeli potraktujesz wyzwanie poważnie, Twoje newslettery mogą szybko zamienić się w konkretną sprzedaż.