Jak obchodzimy Black Friday w email marketingu
Black Friday wiąże się z ogromną konkurencją, więc by sklepy przyciągnęły do siebie jak najwięcej klientów, ich kampanie muszą się mocno wyróżniać. Przeglądając wiadomości od różnych marek, wybrałam dla Was spis ciekawych i kreatywnych kampanii email marketingowych.
Inspirujące kampanie na Black Friday
Zobacz 10 ciekawych przykładów kampanii email marketingowych, które mogą posłużyć Ci jako świetna inspiracja do stworzenia własnej komunikacji z okazji Black Friday.
Jak przyciągnąć klienta e-commerce w Black Friday
Co zrobić, aby w Black Friday przyciągnąć do siebie jak najwięcej potencjalnych klientów, jak zachęcić ich do kupna w Twoim e-sklepie i w jaki sposób działać, by ich następnie zatrzymać przy sobie.
Jak wykorzystać sezon świąteczny w e-commerce
Wraz z początkiem listopada zaczyna się najbardziej komercyjny okres w całym roku. Black Friday, Cyber Monday, przed- i poświąteczne wyprzedaże to ogromny wzrost odwiedzin Twojego e-sklepu. Zobacz, w jaki sposób przygotować się na ten gorący sezon, jak zaplanować promocję swojej akcji w mediach i jak wykorzystać do tego email marketing.
Ścieżka zakupowa w ecommerce – 6 sposobów aby ją ułatwić
Ścieżka zakupowa w ecommerce może - i co ważniejsze - powinna być usprawniana. Pozwoli Ci to zarabiać więcej a Twoi klienci będą chętnie wracali. Zobacz, jak możesz to zrobić w kilku prostych krokach.
[Poradnik] Wszystko, co powinieneś wiedzieć o autoresponderach w jednym miejscu
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy obszerny poradnik o autoresponderach, w którym znajdziesz cechy charakterystyczne każdego z nich, przykłady zastosowań autoresponderów w różnych dziedzinach biznesu i sposoby ich ustawiania.
Jak ratować porzucone koszyki w ecommerce
W 2016 roku średnio 69% koszyków zostało porzuconych przez klientów sklepów internetowych. Nie pozwól, by to przytrafiało się Tobie. Z tego artykułu dowiesz się, jak sobie z tym poradzić.
Cold email dla początkujących – czyli co zrobić, aby odbiorca Ci odpisał
Czym jest cold email, jakie są jego główne cechy, jak pisać zimne maile tak, aby odbiorca odpisał, a wszystko to okraszone ciekawymi przykładami. Słowem - cold email dla początkujących.
Customer Success: obsługa klienta to wartość dodana
Na co zwrócić uwagę i jak wybrać system do email marketingu? Czy pomyślałeś, aby wziąć pod uwagę również support, jaki daje Ci dostawca wraz z systemem? Zobacz dlaczego Customer Success ma znaczenie.
Jak usprawnić lejek sprzedaży w B2B dzięki email marketingowi?
Zobacz, jakie są główne etapy lejka sprzedaży w B2B, jakie cele powinieneś sobie postawić na każdym z nich oraz jak email marketing może Ci pomóc w procesie, jakim jest przekształcenie anonimowego odbiorcy w zadowolonego i lojalnego klienta.
18 growth hacków dla e-commerce
Growth hacki dla e-commerce pomogą Ci budować listę i sprzedawać, a przez to Twój sklep i przychody wzrosną. Zastosuj te 18 growth hacków korzystając z naszych porad i przykładów.
Jak interpretować wskaźniki w email marketingu i podnieść skuteczność
Czy patrzysz we właściwy sposób na wskaźniki email marketingu w ecommerce? Dowiedz się jak analizować listę i segmenty odbiorców w kontekście zakupowym oraz jakie wynikają z tego korzyści!
[checklista] Jak zrobić newsletter w 10 krokach
Nie wiesz jak zrobić swój pierwszy newsletter? Na naszej checkliście znajdziesz wszystkie narzędzia i potrzebne informacje, żeby stworzyć od podstaw wiadomość godną zapamiętania. Zobacz jak to zrobić krok po kroku.
[Darmowy e-book] Wykorzystaj wiedzę o zachowaniach odbiorców i dowiedz się jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie
Pobierz darmowy e-book o najważniejszych sposobach wykorzystania wiedzy na temat klientów ecommerce i dowiedz się jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie.
Stwórz szablon newslettera używając HTML
Dobrze zakodowany szablon newslettera to klucz do sukcesu całej kampanii mailingowej. Musi dobrze wyświetlać się zarówno na monitorach komputerów jak i na tabletach czy smartfonach. W tym artykule poznasz podstawowe zasady tworzenia szablonu newslettera za pomocą HTMLa.
Najważniejsze wskaźniki mailingu, które powinieneś śledzić a pewnie tego nie robisz
Prowadzenie działań marketingowych bez danych, przypomina jazdę samochodem z zamkniętymi oczami. Upewnij się czy wiesz wszystko o swoich kampaniach i na bieżąco monitorujesz najważniejsze wskaźniki swoich mailingów.
21 growth hacków, które szybko zwiększą Twoją listę mailingową
Growth hacking podbija świat dając firmom niespotykane dotąd wyniki marketingowe, więc może pomóc i Tobie. Mamy dla Ciebie 21 szybkich i łatwych do wdrożenia growth hacków, które przyspieszą proces zbierania listy mailingowej w Twojej firmie.
Poranki z Email Marketingiem wracają w październiku ze świeżą dawką wiedzy
Już 17 października rozpoczynamy kolejny cykl Poranków z Email Marketingiem, podczas których zespół FreshMaila podzieli się swoją wiedzą z pasjonatami e-marketingu w aż 5-u Polskich miastach! Sprawdź o czym będziemy mówić i zapisz się już dziś.
Jak odbiorca widzi błędy w Twojej kampanii
Czy zastanawiałeś się, jak Twoje błędy w email marketingu wyglądają od strony odbiorcy? Jak może na nie reagować i do jakich wniosków dochodzić? W tym artykule podjęliśmy próbę “wejścia w skórę” subskrybenta i pokazania, jakie emocje mogą mu towarzyszyć.