Jak zrobić mailing, który sprzedaje?
Czy wiesz jak zrobić mailing, który angażuje odbiorców i sprzedaje? Weź udział w bezpłatnym webinarium i dowiedz się jak stworzyć kampanię, która działa.
Najlepsze praktyki w email marketingu [infografika]
Zobacz, na co zwracać uwagę podczas projektowania szablonu mailingu i upewnij się, że nie popełniasz podstawowych błędów. Poznaj najlepsze praktyki w email marketingu, a to wszystko w łatwej i przyjemnej w czytaniu infografice!
3 sposoby na zwiększenie sprzedaży w Dzień Matki
Dzień Matki to idealna okazja, aby zwiększyć sprzedaż. Poznaj 3 sposoby, dzięki którym w tym dniu, spieniężysz relacje, które budowałeś z odbiorcami przez cały rok.
Fonty w email marketingu
Dlaczego odpowiedni font w email marketingu jest tak ważny? Jakie są podstawowe zasady stosowania fontów w mailingach? Jakich fontów używać, a jakich unikać? Tego wszystkiego dowiedz się czytając ten artykuł.
Po co email marketing na blogu i jak zacząć go robić
Jesteś blogerem i chcesz jeszcze lepiej się promować? Dowiedz się, jak zacząć email marketing i osiągać dzięki niemu jeszcze lepsze wyniki nawet, jeśli nigdy nie miałeś z nim styczności.
Zmiany w Gmail Inbox pomogą Ci zwiększyć Open Rate wiadomości
Zmiana, którą wprowadza Google w swojej usłudze Inbox pomoże Ci zwiększyć Open Rate wiadomości! Sprawdź jak wykorzystać nową funkcjonalność na swoją korzyść.
[Wideo] Koniec Safe Harbour – nie wysyłaj bazy mailingowej do USA!
Przesyłasz dane osobowe swoich odbiorców do USA lub innych krajów spoza Unii Europejskiej?Dowiedz się, dlaczego po upadku porozumienia Safe Harbour, jest to ryzykowne z prawnego punktu widzenia.
Stwórz projekt mailingu taki jak znane marki [FreshMail Designer]
Pokazujemy jak zrobić projekt mailingu taki jak wysyłają znane marki. Rozkładamy we FreshMail Designerze na części trzy kampanie, zobacz jak je odwzorować.
Skuteczny newsletter dzięki user experience
Zobacz jakich zasad UX w marketingu musisz przestrzegać, aby odbiorcy chętnie czytali Twoje wiadomości i kupowali Twoje produkty.
Jak stosować drip marketing i lead nurturing, żeby zwiększyć sprzedaż?
Wygrzewanie leadów to kluczowy proces dla utrzymania wzrostu Twojego biznesu. Zobacz jak prowadzić własne działania lead nurturing z wykorzystaniem autoresponderów.
MailMyDay 4 – relacja na gorąco
Poczuj się jakbyś tam był! 15 eksperckich prelekcji, praktyczne warsztaty, networking. Miejsce spotkań pasjonatów e-marketingu i email marketingu.
7 zasad jak powinien działać email marketing w startupie
Email to jedno z najskuteczniejszych narzędzi sprzedażowych w internecie. Zobacz na jakich zasadach powinien działać email marketing w Twoim startupie.
Email marketing growth hacks – część 1
Poznaj email marketing growth hacks, aby skutecznie i efektywnie kosztowo budować bazę mailingową i rozwijać swój biznes.
10 sposobów na zbudowanie własnej listy mailingowej w B2B
Nie wiesz od czego zacząć budowanie własnej bazy? Poznaj 10 sposobów, które sprawdzają się najlepiej jeśli chodzi o zbudowanie własnej listy mailingowej w B2B i zobacz jakie narzędzia przydadzą Ci się na dobry start.
Jak przygotować kampanię mailową, żeby nie wylądować w SPAMie?
Poznaj mechanizm działania filtrów antyspamowych i dowiedz się jak przygotować skuteczną kampanię mailową, która ominie folder spam i dotrze prosto do skrzynek Twoich odbiorców.
Facebook i wyższa konwersja z maili – darmowe sposoby
Wyższa konwersja z maili, dzięki darmowym aktywnościom na Facebooku? To możliwe. Buduj swoją listę mailingową i angażuj społeczności.
Czego o email marketingu nauczą Cię reklamy Super Bowl
Super Bowl to największa impreza sportowa w USA oraz… ogromna dawka inspiracji dla marketerów. Zobacz czego o email marketingu nauczą Cię reklamy Super Bowl!
Własna baza mailingowa? Zbuduj ją na 5 sposobów
Poznaj najskuteczniejsze sposoby na budowanie bazy mailingowej i wykorzystaj pełny potencjał swoich działań email marketingowych.
Trendy w email marketingu w 2016 roku – 10 najważniejszych
Poznaj główne trendy w email marketingu w 2016 roku zdaniem ekspertów w branży i zobacz jak jeszcze lepiej zaplanować swój marketing mix 2016.