Gdzie sprawdzić statystyki z wysyłanych maili transakcyjnych?

Jeśli chcesz sprawdzić statystyki z wysyłek maili transakcyjnychMaile transakcyjneMaile transakcyjne, to informacje wysyłane do klienta po wykonaniu przez niego określonej czynności, np. mail zwrotny po dokonaniu zakupu. wejdź w zakładkę Maile transakcyjne > Statystyki. 

Statystyki są dostępne z 1, 7, 30 lub 90 dni. 

W tej zakładce znajdziesz więcej statusów wiadomości niż w “Podsumowaniu”. 

A są to: 

  • Zlecone do wysyłki
  • Dostarczone
  • Otwarte
  • Kliknięte
  • Odrzucone
  • Odbite
  • Zgłoszono spamSpamNiechciana wiadomość komercyjna. Zdarza się, że odbiorcy uznają za spam każdy mailing, którego nie chcą już więcej otrzymywać, nawet jeśli wcześniej zapisali się do listy odbiorców.

Statystyki- maile transakcyjne Statystyki 2- maile transakcyjne

Gdy najedziesz kursorem na dany status, dowiesz się co dokładnie on oznacza. 

Statystyki 3- maile transakcyjne

Pod wykresem dostępna jest tabela z szczegółowymi informacjami na temat statusów wysyłek maili z danego dnia, przedstawiona w procentach i liczbach.

Statystyki- maile transakcyjne

Możesz również sprawdzić zakładki podzielone na 3 segmentySegementAdresy email z danej listy odbiorców, wyselekcjonowane poprzez tworzenie reguł dla danej listy, np. odbiorcy, którzy otworzyli wiadomość.: Ogólne, Działania odbiorców oraz Problemy. To ułatwi Ci analizę dokonanych wysyłek.