Polujemy na New Business Managera

FreshMail się rozwija, a wraz z nim nasz zespół. Sprawdź czego oczekujemy od New Business Managera i co oferujemy w zamian.

Rozbudowane testy antyspamowe

Od początku roku obserwowaliśmy wzmożoną działalność zabezpieczeń antyspamowych w poczcie Gmail oraz na kontach oferowanych przez firmę Home.pl. Postanowiliśmy działać

Nowe testy antyspamowe

Od początku roku zauważyliśmy wzmożoną działalność zabezpieczeń antyspamowych działających w poczcie GMail oraz na kontach pocztowych oferowanych przez firmę Home.pl.

Nowe social media w mailingu

Twitter, MySpace i Śledzik połączone z Twoim mailingiem, sprawią, że zobaczy go i skomentuje jeszcze więcej potencjalnych Klientów

Dodawanie kodów trackingowych krok po kroku

Chciałbyś wiedzieć, gdzie podąży użytkownik od momentu kliknięcia w link w mailingu? W bardzo prosty sposób pomożemy Ci prześledzić jego sposób poruszania się po stronie.

FreshMail stawia wszystkim darmowy dostęp

Podczas konferencji Forum IAB FreshMail obdaruje wszystkich gości bezpłatnym, dwumiesięcznym dostępem do systemu.

GemiusTraffic i FreshMail

Wszyscy wiemy jak bardzo ważne jest mierzenie rezultatów przeprowadzonej kampanii e-mail marketingowej. System FreshMail, poza narzędziami statystycznymi, które znajdują się w module „raporty”, udostępnia również możliwość oznaczenia swoich linków parametrami gemiusTraffic. Co prawda nie jest to forma tak łatwa, jak w przypadku oznaczenia linków parametrami Google Analytics, jednak czytając ten opis mamy nadzieję, że nie sprawi to Państwu większych problemów.

Świeża strona i nowe możliwości

Kilka dni temu na naszej stronie zaszły zmiany. Uruchomiliśmy nową wersję, jeszcze bardziej świeżą, ze specjalnie rozbudowaną bazą wiedzy - tak, aby spełniała oczekiwania naszych klientów.

Sprawdź kto jest Twoim lojalnym odbiorcą

Przygotowaliśmy nową funkcjonalność, pozwalającą targetować Twoje wysyłki do najbardziej lojalnych użytkowników, czyli takich, którzy najczęściej sprawdzają Twoją pocztę.

Geotargetowanie we FreshMailu

Wprowadziliśmy właśnie nową funkcjonalność, która pozwoli Wam jeszcze dokładniej targetować Wasze wysyłki. A wszystko to dzięki geotargetowaniu.

Raporty Social Media

Tydzień temu dodaliśmy nową funkcjonalność, pozwalającą analizować dzielenie się Twoimi mailingami w serwisach społecznościowych. Dziś udostępniamy narzędzie pozwalające mierzyć skuteczność wprowadzonej tydzień temu funkcjonalności. W efekcie będziesz mógł w łatwy sposób zobaczyć ilu subskrybentów umieściło dany mailing na Facebooku, Blipie i Falakerze. Dodatkowo dowiesz się jaką cieszyły się tam popularnością.

Social media, czyli efekt buzz

Dodaliśmy nową funkcjonalność, która znacząco może wpłynąć na efektywność przekazu Twoich kampanii e-mail marketingowych. Mianowicie chodzi o zastosowanie i wykorzystanie serwisów social media takich jak: Facebook, Blip i Flaker do promowania swoich mailingów.

Elektroniczne faktury

Właśnie wzbogaciliśmy system FreshMail o automatyczny system e-faktury dla kont używanych w systemie Pre-Paid. Oznacza to, że jeżeli dokonujesz zakupów kredytów poprzez system Płatności.pl zaraz po zaksięgowaniu kwoty możesz pobrać sobie fakturę w formacie PDF.

Rozbudowany moduł antyspamowy

Od dziś każdy Użytkownik FreshMaila podczas wykonywania testu antyspamowego ma możliwość sprawdzenia czy programy MS Outlook 2003 i MS Outlook 2007 zakwalifikują wysyłaną wiadomość do kategorii spam.

19 widoków FreshMaila

FreshMail udostępnił swoim klientom możliwość przetestowania maila przed wysyłką, tak aby dowiedzieć się jak może wyglądać u odbiorców. Oczywiście to nie wszystko, dodaliśmy kilka przydatnych funkcji, tak aby w pełni uzyskać potrzebne informacje.

Ważna zmiana w API

W związku z wprowadzonymi zmianami w aplikacji FreshMail prosimy o wprowadzenie poniższych zmian w skrypcie API.

Wszystko w jednym

FreshMail udostępnił swoim klientom kolejną przydatną funkcję - zbiorcze generowanie raportów do jednego pliku.

Czy to tylko mail potwierdzający?

We FreshMailu okazuje się, że już nie. System FreshMail wprowadził małą, ale jednocześnie bardzo przydatną, nowość.

FreshMail bada, jak sprawdzają pocztę Twoi odbiorcy

Zespół FreshMaila przeprowadził badanie, mające odpowiedzieć na pytanie, jakich programów i systemów używają polscy Internauci do przeglądania poczty elektronicznej. Badaniem było objętych 1 000 000 otwartych maili, które były wysłane przez system FreshMail w dniach 11-25 marca 2009 roku. Celem badania było sprawdzenie rzeczywistych zachowań internautów, a nie tylko deklarowanych schematów działania.