Podsumowanie roku 2011 we FreshMailu
Lubimy robić podsumowania. Widzimy wtedy wyraźnie jak wiele w naszej firmie zmienia się na lepsze. 2011 rok okazał się przełomowy dla FreshMaila. Pełni motywacji i z nadzieją na przyszłość, zaczynamy nowy rok nie od listy postanowień, ale przede wszystkim sukcesów!
Najświeższa pozycja o e-mail marketingu już w sprzedaży
Książka "Świeże podejście do e-mail marketingu" autorstwa Pawła Sali jest już w sprzedaży. Zapraszamy do zapoznania się z unikalną wiedzą opartą na polskich doświadczeniach w branży.
FreshMail synchronizuje się z Magento
Do grona aplikacji zintegrowanych z FreshMailem dołączyło Magento - profesjonalna platforma do tworzenia i prowadzenia sklepu internetowego.
Nowy, lepszy FreshMail w wersji 4.3
Od dzisiaj wszyscy użytkownicy FreshMaila mogą korzystać z jego nowej, bogatszej wersji oznaczonej roboczym numerem 4.3. Po raz kolejny możemy powiedzieć, że ta jego odsłona jest wynikiem Waszych inspiracji i odpowiedzią na nawet najbardziej wyszukane potrzeby. Poza nowymi funkcjonalnościami, zoptymalizowaliśmy działanie kilku starych oraz wzbogaciliśmy je o nowe możliwości. Zobacz, co przygotowaliśmy...
Polujemy na kolejnego New Business Managera
Zatrudniamy tylko najlepszych, myślisz że się nadajesz?
Masz gadane? Nie odpuszczasz - jak Cię wyrzucą drzwiami wrócisz oknem? Znasz dobrze rynek interaktywny, bo pracowałeś już w tej branży? Jesteś kreatywnym entuzjastą? To czekamy właśnie na Ciebie.
Już jest nowa – bogatsza wersja FreshMaila –
FreshMail v 4.2
Właśnie wrzuciliśmy na serwer produkcyjny nową wersję FreshMail tym razem oznaczoną numerem 4.2. Z dumą możemy powiedzieć, że jest to wersja, która w dużej mierze jest rezultatem Waszych (mowa o naszych użytkownikach) pomysłów i uwag odnośnie rozwoju FreshMail.Co nowego we FreshMail? Przede wszystkim dużo usprawnień dotyczących zarówno samego działania, jak i użyteczności niektórych funkcji systemu. Oczywiście nie zapomnieliśmy też o dodaniu kilku funkcjonalności od nas - dzięki czemu wasze kampanie e-mail marketingowe mogą być jeszcze bardziej efektywne.
FreshMail Optimizer i kilka nowych bajerów, czyli FreshMail v 4.1 już jest !
Od pewnego czasu nie pisaliśmy o nowych funkcjonalnościach dodawanych do FreshMaila. Oczywiście to, że nie pisaliśmy nie znaczy, że nie pracowaliśmy.... pracowaliśmy niezwykle dużo, aby dzisiaj móc oficjalnie oddać Wam do używania zbiór funkcjonalności, które zdecydowanie ułatwią Wam pracę i podniosą efektywności Waszych działań. Jak zapewne wiecie poprzedni rok, jak i rok wcześniejszy zamknęliśmy niezwykłym efektem - średnio co dwa tygodnie wrzucaliśmy jakąś nową funkcjonalność do systemu. W tym roku generalnie planujemy utrzymać tempo, jednak udoskonalenia FreshMail będziemy wrzucać raz na jakiś czas - FreshMail obecnie stał się całkiem rozbudowanym narzędziem ;) i taki model update’ów chcemy zachować. Roboczo w naszych pracach zbiór nowych usprawnień określiliśmy numerem 4.1, tak więc zobaczmy, co za nim się kryje.
Powiększony Screen Test
Narzędzie do podglądu maila w różnych programach przed wysłaniem wzbogaciło się o nowe, przydatne opcje.
Minął kolejny, bardzo efektywny rok – czas na małe podsumowanie :-)
W 2010, utrzymaliśmy niezwykłe tempo rozwoju systemu i oddaliśmy w Wasze ręce kilkadziesiąt nowych funkcjonalności. Zawsze zależało nam na zwiększaniu skuteczności Waszych kampanii e-mail marketingowych przy jednoczesnym podnoszeniu komfortu pracy z systemem. Dlatego, tak duży nacisk położyliśmy na rozwój opcji, które na etapie tworzenia kampanii pozwalają Wam na automatyzację pewnych procesów testowania.
Geotargetowanie – nowe funkcje
FreshMail wprowadził możliwość geotargetowania Twoich wysyłek w oparciu o miejsce zapisu subskrybenta.
FreshMail Inspektor – optymalizacja mailingów
FreshMail wprowadził nową, niezwykłą funkcjonalność, która poprawni jakość przygotowywanych przez Ciebie mailingów. FreshMail Inspektor - bo o nim tutaj mowa, to sprytny gadżet, który pomoże ocenić Ci poprawność przygotowania szablonu mailingu.
NOWOŚĆ w systemie FreshMail – rozbudowany raport Klientów pocztowych i systemów operacyjnych
Postanowiliśmy wzbogacić jedno z najczęściej używanych przez Was narzędzi. Do raportów dodaliśmy analizę urządzeń mobilnych, także z rozbiciem na konkretne urządzenia oraz uaktualniliśmy klientów pocztowych offline.
NOWOŚĆ w systemie FreshMail – personalizacja nadawcy
Jak już nasi użytkownicy doskonale wiedzą – personalizacja to potężne narzędzie, które daje wymierne rezultaty. Tym razem, umożliwiamy Wam personalizację nadawcy.
Tworzenie kodów kreskowych
FreshMail umożliwia Ci dodanie kodów kreskowych do kampanii. Dzięki nim, po wydrukowaniu mailingu, odbiorca będzie mógł dokonać np. rabatowego zakupu na wybrany produkt w podanym sklepie. Dodatkowo, jesteś także w stanie zmierzyć skuteczność mailingu. Dokładnie zobaczysz, kto skorzystał z oferty.
NIE WYSYŁAJ CZĘŚCIEJ NIŻ, czyli przydatna funkcjonalność w nowej odsłonie
Skuteczny e-mail marketing to mieszanka dobrej treści z odpowiednią częstotliwością wysyłki. Jednak jak we wszystkim, trzeba zachować umiar i nie zasypać swoich subskrybentów masą wiadomości. Zmieniając rodzaj kampanii (na newsletterową bądź komercyjną) ustalisz jak często Twoi subskrybenci mają je od Ciebie otrzymywać.
Generuj treść tekstową z HTML
Jeżeli skrzynka mailowa Twojego odbiorcy nie obsługuje wersji HTML mailingów (np. Lotus), wtedy zobaczy jego wersję tekstową, którą już od dzisiaj można w naszym systemie wygenerować.
Nowe funkcjonalności we FreshMailu. Część I – tagowanie linków [AKTUALIZACJA]
System przyspieszył, my również nie zwalniamy. Dodajemy m.in tagowanie linków, które już macie możliwość testować na swoich kampaniach.
FreshMail wysyła coraz więcej i więcej
Postanowiliśmy odciążyć rozgrzane do czerwoności serwery i kupić kilka nowych. Wam to ułatwi pracę z systemem i znacznie przyspieszy realizację kampanii, a nam pozwoli spać spokojniej.
Nowości we FreshMailu – podgląd maila w programach mobilnych
Ze względu na rosnącą popularność programów mobilnych do odbierania poczty, dodaliśmy podgląd maila w iPhonie, iPadzie, Windows Mobile 6.5 i Gmail na iPodzie.