Wprowadzamy geolokalizację otwarć
Dzięki nowej funkcjonalności w raportach, możesz śledzić poziom zainteresowania Twoimi produktami lub usługami w różnych częściach Polski. A potem, bezwstydnie tę wiedzę wykorzystać :-)
FreshMail zaprasza na konferencje “Jak zgodnie z prawem wykorzystywać treści w Internecie?” oraz “Efektywny Marketing Dziecięcy”
W dniach 10 – 11 czerwca 2010 w hotelu Intercontinental w Warszawie odbędą się dwie konferencje, które gorąco polecamy
Przefiltruj swoją listę
Dodajemy filtry, które pomogą ci uniknąć błędów podczas tworzenia kampanii e-mail marketingowych
Freshmail szkoli na Search Marketing Week
Jeżeli chcesz efektywnie wydać każdą złotówkę i skutecznie wykorzystywać wszystkie dostępne narzędzia, przyjdź na szkolenie z e-mail marketingu organizowane w ramach tygodniowego eventu Search Marketing Week
Zobacz jeszcze więcej!
Odświeżony ScreenTest na wiosnę prezentuje się w nowej odsłonie – powiększony o cztery nowe programy do podglądu maili
Rozwijamy dział “Porady”
Poza ROI, funkcjonalnościami i raportami, jest też kreacja. Jak się wyróżnić? Co wstawić do szablonu?
Polujemy na New Business Managera
FreshMail się rozwija, a wraz z nim nasz zespół. Sprawdź czego oczekujemy od New Business Managera i co oferujemy w zamian.
Rozbudowane testy antyspamowe
Od początku roku obserwowaliśmy wzmożoną działalność zabezpieczeń antyspamowych w poczcie Gmail oraz na kontach oferowanych przez firmę Home.pl. Postanowiliśmy działać
Nowe testy antyspamowe
Od początku roku zauważyliśmy wzmożoną działalność zabezpieczeń antyspamowych działających w poczcie GMail oraz na kontach pocztowych oferowanych przez firmę Home.pl.
Nowe social media w mailingu
Twitter, MySpace i Śledzik połączone z Twoim mailingiem, sprawią, że zobaczy go i skomentuje jeszcze więcej potencjalnych Klientów
Dodawanie kodów trackingowych krok po kroku
Chciałbyś wiedzieć, gdzie podąży użytkownik od momentu kliknięcia w link w mailingu? W bardzo prosty sposób pomożemy Ci prześledzić jego sposób poruszania się po stronie.
FreshMail stawia wszystkim darmowy dostęp
Podczas konferencji Forum IAB FreshMail obdaruje wszystkich gości bezpłatnym, dwumiesięcznym dostępem do systemu.
GemiusTraffic i FreshMail
Wszyscy wiemy jak bardzo ważne jest mierzenie rezultatów przeprowadzonej kampanii e-mail marketingowej. System FreshMail, poza narzędziami statystycznymi, które znajdują się w module „raporty”, udostępnia również możliwość oznaczenia swoich linków parametrami gemiusTraffic. Co prawda nie jest to forma tak łatwa, jak w przypadku oznaczenia linków parametrami Google Analytics, jednak czytając ten opis mamy nadzieję, że nie sprawi to Państwu większych problemów.
Świeża strona i nowe możliwości
Kilka dni temu na naszej stronie zaszły zmiany. Uruchomiliśmy nową wersję, jeszcze bardziej świeżą, ze specjalnie rozbudowaną bazą wiedzy - tak, aby spełniała oczekiwania naszych klientów.
Sprawdź kto jest Twoim lojalnym odbiorcą
Przygotowaliśmy nową funkcjonalność, pozwalającą targetować Twoje wysyłki do najbardziej lojalnych użytkowników, czyli takich, którzy najczęściej sprawdzają Twoją pocztę.
Geotargetowanie we FreshMailu
Wprowadziliśmy właśnie nową funkcjonalność, która pozwoli Wam jeszcze dokładniej targetować Wasze wysyłki. A wszystko to dzięki geotargetowaniu.
Raporty Social Media
Tydzień temu dodaliśmy nową funkcjonalność, pozwalającą analizować dzielenie się Twoimi mailingami w serwisach społecznościowych. Dziś udostępniamy narzędzie pozwalające mierzyć skuteczność wprowadzonej tydzień temu funkcjonalności. W efekcie będziesz mógł w łatwy sposób zobaczyć ilu subskrybentów umieściło dany mailing na Facebooku, Blipie i Falakerze. Dodatkowo dowiesz się jaką cieszyły się tam popularnością.
Social media, czyli efekt buzz
Dodaliśmy nową funkcjonalność, która znacząco może wpłynąć na efektywność przekazu Twoich kampanii e-mail marketingowych. Mianowicie chodzi o zastosowanie i wykorzystanie serwisów social media takich jak: Facebook, Blip i Flaker do promowania swoich mailingów.
Elektroniczne faktury
Właśnie wzbogaciliśmy system FreshMail o automatyczny system e-faktury dla kont używanych w systemie Pre-Paid. Oznacza to, że jeżeli dokonujesz zakupów kredytów poprzez system Płatności.pl zaraz po zaksięgowaniu kwoty możesz pobrać sobie fakturę w formacie PDF.