Jakie dane o odbiorcach możesz pozyskać i jak je wykorzystać w praktyce? [Webinarium]
Email marketing to o wiele więcej niż zwykłe wysyłanie maili. To również analizowanie preferencji odbiorców i dopasowywanie treści pod ich konkretne oczekiwania. A do tego niezbędne jest pozyskanie i analizowanie danych, jakie na każdym kroku pozostawiają Ci Twoi subskrybenci.
Jak ustawić cele w Google Analytics i uruchomić autoresponder Zrealizowanie celu
Automatyzacja marketingu jest dziś jednym z kluczowych elementów działań lead nurturingowych. Składają się na nią m.in. autorespondery. Zobacz, jak uruchomić autoresponder Zrealizowanie celu bazując na celach w Google Analytics.
10 najczęściej zadawanych pytań o email marketing
Jako specjaliści od email marketingu otrzymujemy mnóstwo pytań, które dotyczą naszej branży oraz ściśle systemu FreshMail. Postanowiliśmy wyodrębnić te powtarzające się najwięcej razy. Dzięki temu w jednym miejscu znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania o email marketing.
5 najczęstszych błędów podczas korzystania z funkcji FreshMaila
Tworząc i rozwijając FreshMaila przyświecała nam przede wszystkim prostota i łatwość korzystania z aplikacji. Cenimy Twój czas, dlatego też w tym artykule znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i wątpliwości.
E-mail marketing – od czego zacząć? 17 artykułów na start
Przygotowaliśmy specjalną listę artykułów, dzięki której poznasz podstawy e-mail marketingu, dowiesz się, dlaczego warto go stosować oraz jakich błędów unikać. W tym zestawieniu znajdziesz również informacje o kilku funkcjonalnościach FreshMaila, które ułatwią Ci prowadzenie e-mail marketingu.
Lead scoring – kiedy “lead” jest gotowy stać się “klientem”?
Kiedy lead przechodzi do kolejnego etapu lejka sprzedażowego i staje się klientem? Na to nurtujące marketerów pytanie odpowiada lead scoring. Poznaj metody lead scoringu i zobacz, jak zdrożyć go do swojej komunikacji email marketingowej.
Jak czytać raport z kampanii we FreshMailu
Zobacz, jakie informacje zdobędziesz dzięki analizie raportu z kampanii mailingowej, czego nauczysz się na temat swoich odbiorców, ich zachowań i potrzeb, a także jakie korzyści z tego wyciągniesz.
Jak zachować higienę bazy odbiorców i zwiększyć skuteczność swoich kampanii
Jeśli chcesz poznać sposoby, które ułatwią Ci segmentowanie - i co za tym idzie - docieranie do odpowiednich osób, zapoznaj się z naszym mini-poradnikiem.
Funkcje FreshMaila, o których być może nie miałeś pojęcia (część 2)
W części drugiej dowiesz się, jak stworzyć szablon mailingu używając mniej znanych funkcji FreshMail Designera i CKEditora, jakie informacje wyciągnąć z raportów, a także jak FreshMail pomoże Ci w pracy zespołowej.
Funkcje FreshMaila, o których być może nie miałeś pojęcia (część 1)
Poznaj nietypowe funkcje FreshMaila i zastosuj sprytne sposoby zarządzania listami odbiorców. Dowiedz się, jak łatwo stworzyć dynamiczny szablon mailingu i poznaj tricki personaizacji. W prosty sposób dopasuj wygląd panelu FreshMaila według własnych upodobań.
[Poradnik] Wszystko, co powinieneś wiedzieć o autoresponderach w jednym miejscu
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy obszerny poradnik o autoresponderach, w którym znajdziesz cechy charakterystyczne każdego z nich, przykłady zastosowań autoresponderów w różnych dziedzinach biznesu i sposoby ich ustawiania.
Stwórz szablon newslettera używając HTML
Dobrze zakodowany szablon newslettera to klucz do sukcesu całej kampanii mailingowej. Musi dobrze wyświetlać się zarówno na monitorach komputerów jak i na tabletach czy smartfonach. W tym artykule poznasz podstawowe zasady tworzenia szablonu newslettera za pomocą HTMLa.
Stwórz projekt mailingu taki jak znane marki [FreshMail Designer]
Pokazujemy jak zrobić projekt mailingu taki jak wysyłają znane marki. Rozkładamy we FreshMail Designerze na części trzy kampanie, zobacz jak je odwzorować.
7 sprytnych sposobów na zarządzanie listą mailingową
Poznaj 7 sposobów na skuteczne zarządzanie listą mailingową, dzięki którym zwiększysz ilość zapisów do swojej bazy i poprawisz wyniki swoich kampanii.
Social media marketing – pomoże Ci email [webinarium FreshMaila]
Dowiedz się jak połączyć kanał email i social media marketing i stwórz reklamę, którą będą chcieli klikać Twoi odbiorcy.
Newsletter na Walentynki – zrób to inaczej!
Zobacz jak stworzyć mailing na Walentynki, aby klient kupił Twój produkt, zanim jeszcze wiadomości konkurencji dotrą do jego skrzynki odbiorczej.
Własna baza mailingowa? Zbuduj ją na 5 sposobów
Poznaj najskuteczniejsze sposoby na budowanie bazy mailingowej i wykorzystaj pełny potencjał swoich działań email marketingowych.
6 sposobów na wyższy Open Rate mailingu dzięki segmentacji odbiorców
Dowiedz się jak odpowiednio segmentować swoją listę odbiorców w FreshMailu, aby osiągnąć wyższy wskaźnik Open Rate.
Świąteczne inspiracje – szablony mailingu idealne pod choinkę
Nadchodzi świąteczny czas. Zebraliśmy, więc najlepsze świąteczne inspiracje i szablony FreshMaila, aby pomóc Ci stworzyć idealny mailing pod choinkę.