Sprawdź do czego przyda Ci się email marketing! [infografika]
Jeśli Twoje działania nie przynoszą odpowiednik efektów, brak Ci inspiracji albo wiedzy zapoznaj się z naszą infografiką. Znajdziesz tam sporo pomysłów na to jak w praktyce wykorzystać email marketing!
Autoresponder po autoresponderze, co to takiego?
Stale rozwijamy funkcjonalności, które pozwolą zautomatyzować Twój email marketing. Jednym z najnowszych rozwiązań jest "Autoresponder wysyłany po innym autoresponderze". Z poniższego artykułu dowiesz się do czego możesz go wykorzystać.
Nowy autoresponder “po kliknięciu” – sprawdź koniecznie!
Dodaliśmy we FreshMailu nowy typ autoresponderów - wiadomości wysyłane automatycznie po kliknięciu w wybrany link. Przeczytaj jak wykorzystać je w praktyce, aby poprawić jakość komunikacji newsletterowej.
Zintegruj swój email marketing i social media [infografika]
Zapewne już używasz newslettera do komunikacji z grupą twoich odbiorców. Twoja firma jest także aktywna w social mediach, prawda? Oczywiste pytanie, które ciśnie się na usta to jak skutecznie zintegrować te równie ważne kanały komunikacji z potencjalnymi klientami.
Zrewolucjonizuj swój email marketing autoresponderem “po otwarciu”
We FreshMailu znajdziesz funkcjonalność autoresponderów wysyłanych po otwarciu określonej kampanii. Jeśli jeszcze z nich nie korzystasz, zobacz, jakie dają one możliwości.
Najlepsze pomysły na walentynkowy newsletter
Pomóż swoim klientom w wyborze walentynkowego podarka, który wyrazi więcej niż tysiąc słów. We wpisie znajdziesz kilka porad, które mogą zainspirować Cię do stworzenia Twojego idealnego walentynkowego projektu.
Użyj GIFów, aby opowiedzieć historię
Obraz to więcej niż 1000 słów. Animacja to więcej niż jeden obraz. Jeśli chcesz w niestandardowy sposób przykuć uwagę odbiorców i zaprezentować kilka produktów, nie wydłużając tym samym kreacji, lub “opowiedzieć historię” animacja GIF będzie rozwiązaniem jakiego potrzebujesz.
Jak stworzyć dobre hasło reklamowe?
To nie tylko zlepek kilku słów. To jeden z najważniejszych elementów kampanii reklamowej, który może sprawić, że nie będzie ona efemerydą, ale czymś wartym zapamiętania. Najlepsze slogany reklamowe pozostają w głowach odbiorców przez lata.
Content Marketing – 14 darmowych narzędzi wspierających
Content marketing na dobre zadomawia się w polskiej rzeczywistości, warto więc korzystać z narzędzi, które wspomagają tą często niełatwą pracę. Opisaliśmy więc kilka programów do content marketingu, które pomagają w tworzeniu interaktywnych zdjęć, infografik i animacji.
Jak zwiększać lojalność odbiorców kampanii mailingowych?
Sytuacja idealna byłaby taka, że wgrywasz bazę danych i wysyłasz kampanie. Email marketing to jednak komunikacja z Klientami a nie tylko wysyłanie maili. Nie zostawiaj więc swoich odbiorców bez opieki bo szybko się zorientują, że ich zaniedbujesz. Co zrobić aby Klienci czuli się zaopiekowani?
Jak dodać symbole do tematu wiadomości email?
Skrzynki naszych odbiorców są codziennie zasypywane tysiącami wiadomości. Jak sprawić, żeby klient nie przeoczył akurat tej Twojej? Przede wszystkim wyróżnij się!
Dodawanie kodów trackingowych krok po kroku
Chciałbyś wiedzieć, gdzie podąży użytkownik od momentu kliknięcia w link w mailingu? W bardzo prosty sposób pomożemy Ci prześledzić jego sposób poruszania się po stronie.
GemiusTraffic i FreshMail
Wszyscy wiemy jak bardzo ważne jest mierzenie rezultatów przeprowadzonej kampanii e-mail marketingowej. System FreshMail, poza narzędziami statystycznymi, które znajdują się w module „raporty”, udostępnia również możliwość oznaczenia swoich linków parametrami gemiusTraffic. Co prawda nie jest to forma tak łatwa, jak w przypadku oznaczenia linków parametrami Google Analytics, jednak czytając ten opis mamy nadzieję, że nie sprawi to Państwu większych problemów.