Walentynkowy email marketing [konkurs]
Na dwa tygodnie przed świętem zakochanych słowo Walentynki można przeczytać niemal w dowolnej konfiguracji. Każdy z nas przynajmniej raz dziennie może znaleźć na swojej skrzynce pomysł na super prezent, ofertę tylko dla zakochanych, et cetera. Przeciętny odbiorca poczty przestaje zwracać na te wszystkie zabiegi uwagę, mobilizując się dopiero na kilka dni przed "deadlinem". Bez prezentu i mimo zabiegów marketerów- bez pomysłu.
Podsumowanie listopada z FreshMailem
Listopad pomimo wielu dni wolnych nie przeszkodził nam w ciężkiej pracy i edukacji.
Dzień Darmowej Dostawy z FreshMailem
3 grudnia br. odbędzie się trzecia już edycja akcji Dzień Darmowej Dostawy organizowanej przez eKomercyjnie.pl, największy serwis poświęcony branży e-commerce.
Obowiązkowa lektura dla każdego eMarketera
O tym, że e-commerce w Polsce wciąż się rozwija i odgrywa bardzo ważną rolę w e-gospodarce, nie trzeba już nikogo przekonywać. W ciągu ostatnich pięciu lat w polskim Internecie przybyło ponad 10 tys. sklepów.
Jeśli e-biznes, to tylko w Krakowie
Interesujesz się marketingiem? Tworzysz aplikacje mobilne? Chcesz dowiedzieć się jak założyć firmę i odnieść sukces w sieci? Masz pomysł na startup? Nie może Cię zabraknąć na II edycji bezpłatnej konferencji #e-biznes festiwal. Od 13 do 15 listopada Kraków znów stanie się centrum pasjonatów nowych technologii i branżowych ekspertów.
FreshMail w Fortecy
W ramach przetestowania wzajemnego zaufania między FreshMailowcami wybraliśmy się do Centrum Wspinaczkowego Forteca. Wyjście zorganizowane i planowane od dawna, w końcu udało się doprowadzić do końca.
FreshMail szkoli
21 sierpnia 2012 roku w Warszawie, odbędzie się szkolenie z e-mail marketingu prowadzone przez dyrektora zarządzającego FreshMail - Pawła Salę. Podczas 7 godzin zajęć będzie można się dowiedzieć jak niedrogo ale skutecznie komunikować się z obecnymi klientami i pozyskiwać nowych.
Skuteczny e-mail marketing od podstaw dla kadry zarządzającej
"Dobre systemy do e-mail marketingu pozwalają na osiągnięcie ciekawego efektu przy tworzeniu segmentacji dzięki łatwej możliwości łączenia kilku segmentów w jeden. Dzięki temu możemy bez problemu wygenerować grupę osób, którą stanowić będą np. kobiety, które dopisały się do listy w ciągu ostatniego tygodnia i nie kliknęły w żaden link w ostatniej kampanii." W najnowszym numerze magazynu Nowoczesne zarządzanie znajdziecie artykuł Pawła Sali, z którego dowiecie się jak wykorzystać targetowanie do tworzenia efektywnych kampanii e-mail marketingowych.
Raport badania agencji M&MP 2012
Sukces firmy można liczyć na wiele sposobów - przychodami, wynikami sprzedaży, nowymi Klientami czy dynamiką dochodów. Nas jednak najbardziej cieszy zadowolenie naszych Klientów. Media i Marketing Polska opublikował Raport Specjalny dotyczący Agencji Marketingu Zintegrowanego.
FreshMail w Raporcie Strategicznym IAB Polska Internet 2011
To był dobry rok dla branży internetowej. Tak jednym zdaniem można podsumować Raport strategiczny IAB Polska INTERNET 2011. W publikacji znaleźć można dane o konsumentach online, witrynach internetowych, internecie mobilnym czy rynku e-commerce. W raporcie znalazł się także tekst dotyczący e-mail marketingu autorstwa Pawła Sali - dyrektora zarządzajacego FreshMail.
FreshMail po raz kolejny został podwójnie nominowany do nagrody Golden Arrow
Dziś ogłoszono nominacje w konkursie Golden Arrow. Z dumą możemy poinformować, że otrzymaliśmy aż 2 nominacje w kategorii Marketing internetowy - e-mail marketing.
FreshMail na Roadshow
7 dni, 7 miast i 7 szkoleń - tak wyglądała tegoroczna edycja RoadShow - E-commerce w praktyce. Siódemka okazała się być szczęśliwa, bo całe wydarzenie oceniamy jako bardzo udane.
E-mail marketing w liczbach 2011 – infografika
FreshMail publikuje pierwsze tak obszerne badanie rynku e-mail marketingowego w Polsce. Dane, które zdecydowaliśmy się przeanalizować zostały zebrane na przełomie ostatnich 3 lat. Nie jest to badanie deklaratywne, które może cechować się dużą możliwością błędu (zwłaszcza w przypadku małej, przypadkowej grupy ankietowanych osób). Badanie to oparliśmy na aktywności ponad 15 000 000 odbiorców newsletterów (unikalne adresy e-mail) do których wysyłane jest rocznie ponad 1 000 000 000 wiadomości e-mail za pomocą systemu FreshMail. Jednocześnie przebadaliśmy działania użytkowników systemu FreshMail (marketerów), którzy prowadzą ww. działania. W badaniu przeanalizowaliśmy lata 2010 i 2011, a także pierwszy kwartał 2012 roku. Dzięki temu powstało pierwsze tak rozległe i dokładne opracowanie danych związanych z rynkiem e-mail marketingu w Polsce.
E-mail marketing w e-commerce
Według raportu eCommerce 2011, Internet jest najszybciej rosnącym kanałem dystrybucji polskiego handlu. Według ADV.pl, wartość tego rynku w 2011 r. mogła wzrosnąć nawet o 11%. Szacunki ZenithOptimedia były jeszcze bardziej optymistyczne – eksperci firmy mówili aż o 20% progresie! Konkurencja na rynku e-commerce rośnie, warto więc zadbać o swoich klientów i zatroszczyć się o jak najwyższą jakość ich obsługi. Taką możliwość daje właśnie e-mail marketing.
FreshMail w Marketerze+
Piąte wydanie Marketera+ a z nim piąta już część z cyklu artykułów Pawła Sali - dyrektora zarządzającego FreshMail. Do tej pory przeczytać można było o efektywnym prowadzeniu działań e-mail marketingowych czyli od budowania bazy subskrybentów po personalizację szablonów. Tym razem Paweł Sala postanowił przybliżyć temat raportowania w e-mail marketingu na podstawie systemu FreshMail.
E-commerce w praktyce – Roadshow
Start we Wrocławiu, potem kolejno Poznań, Szczecin, Gdańsk, Warszawa – a po weekendzie– Kraków i na sam koniec Katowice. Tak wyglądać będzie trasa majowego Roadshow, którego celem jest edukacja rynku e-commerce. Ogromna dawka wiedzy będzie prezentowana przez praktyków z branży, w każdym z siedmiu miast Polski.
Dzień z życia email marketingowca
Idzie wiosna - tak więc ostatni weekend spędziłem na uzupełnianiu wiosennej garderoby. Ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu odwiedzając sklepy i galerie handlowe zauważyłem, iż marketerzy coraz bardziej starają się pozyskiwać adresy do swoich baz newsletterowych.
Kongres: Skuteczna Realizacja Sprzedaży z FreshMailem
II Ogólnopolski Kongres: Skuteczna Realizacja Sprzedaży już 30 maja 2012r. w Warszawie. Został on zorganizowany z myślą o Dyrektorach, Kierownikach i Managerach Działów Sprzedaży. FreshMail objął patronat nad kongresem.
Loyality Business Overview 2012
Najnowszy raport Loyality Business Overview 2012 to analiza „nadchodzących trendów i narzędzi poszerzających arsenał środków interakcji z klientami. Ich popularność rośnie, dobrze jest jednak uświadomić sobie, w jakich warunkach warto je zastosować, a kiedy nie ma to jeszcze sensu.”