[E-commerce] Jak zbudować zaufanie klientów dzięki mailom transakcyjnym?
Dyskutując o email marketingu często zapomina się o mailach transakcyjnych. A przecież wiadomości te są wysyłane o wiele częściej i cieszą się zdecydowanie większym wskaźnikiem otwarć i kliknięć.
Jak łatwo wizualizować dane dzięki Google Data Studio?
Google Data Studio to narzędzie, dzięki któremu w prosty sposób możesz wizualizować dane. Twoje raporty staną się szybsze w tworzeniu oraz łatwiejsze w analizie.
Top 10 reklam z Super Bowl 2020
Super Bowl to nie tylko święto futbolu amerykańskiego. To również najczęściej komentowany festiwal spotów reklamowych na świecie.
Krok ku przyszłości – czyli #9 Aula Polska Kraków
Kolejna edycja Auli Polskiej Kraków przeniosła nas w czasie, a dokładnie w przyszłość, gdyż przyświecały nam tematy związane z trendami oraz wyzwaniami w digital marketingu w 2020 roku.
Marketingowe trendy i wyzwania na 2020 rok [PORADNIK]
21 ekspertów opowiada o marketingowych trendach i wyzwaniach, jakie stoją przed firmami oraz specjalistami w 2020 r. Zobacz, na co warto zwrócić uwagę.
Omnichannel marketing – jak wybrać najskuteczniejsze kanały promocji?
Kampanie omnichannel mogą przynieść Ci wiele korzyści, ale również wiele komplikacji. Postaw na sprawdzone narzędzia komunikacji, dzięki którym lepiej dotrzesz do swoich klientów
Wszystko, co musisz wiedzieć o segmentacji bazy i personalizacji maili
Dowiedz się, jak poprawnie podzielić bazę mailową ze względu na dane o odbiorcach i jak wykorzystać je do skutecznej personalizacji.
Badania transakcyjne, czyli jak słuchać głosu klienta
Coraz więcej firm ma świadomość tego, że klientów trzeba pytać o zdanie, a co więcej - na podstawie ich opinii zmieniać sposób swojego działania. W jaki sposób, kiedy i kogo pytać?
Email marketing w motoryzacji – jak wygląda w praktyce
Branża motoryzacyjna jak wiele innych wykorzystuje email marketing. Postanowiłem więc opisać, jak wygląda komunikacja marek samochodowych w praktyce.
Onet zdradza swój przepis na newslettery
Jak sprawić, by każdy z tysiąca czytelników otrzymywał interesujące go treści? Jakie funkcje systemu do email marketingu są do tego przydatne? Czy dziennikarze piszą newslettery?
5 email marketingowych wskazówek z M@il My Day – relacja
Siódma edycja organizowanego przez FreshMaila M@il My Day - największej konferencji o email marketingu w Polsce - już za nami. 10 kwietnia w warszawskim Multikinie wystąpiło aż 18 prelegentów. Każda z prezentacji trwała ok. 20 min., co dało naprawdę olbrzymią ilość marketingowej wiedzy.
Po 3 mailach wypisywaliśmy nowych subskrybentów. Efekt był zaskakujący… [Case Study Winiary]
Już od kilku lat współpracujemy z Winiary nad ich strategią email marketingową. Wiele obszarów zostało zoptymalizowanych, jednak nigdy nie jest tak, by nie mogło być lepiej. W myśl tego powiedzenia zabraliśmy się za jedno z wyzwań.
Wideo mail – sposób na angażujący newsletter
Czy wideo email marketing może pozytywnie wpłynąć na wyniki kampanii i wizerunek marki? Standardowe oferowanie sezonowych promocji, obniżek i gratisów może okazać się niewystarczające, aby przekonać do siebie klientów. Wideo przesłane w newsletterze to świetne narzędzie, aby pokazać osobowość. Opowiedz angażujące historie wideo mailem.
[Case study] Jak zwiększyć CTR o 105% i podnieść sprzedaż w sklepie internetowym | FreshMail dla Grene
Jak osiągnąć niesamowity wzrost wskaźników Open Rate i CTR oraz podnieść sprzedaż w sklepie internetowym? Przeczytaj case study działań zespołu strategii dla klienta Grene.
Zapis do newslettera zgodny z prawem – jak to zrobić?
Jak już zapewne wiesz, we FreshMailu wymagamy zbieranie adresów email zgodnie z prawem. Do tego służy nam model double opt-in. W tym artykule chcę Ci przybliżyć, dlaczego jest to tak ważne i jakie niesie dla Ciebie korzyści.
Skuteczny mailing? Zadbaj o dostarczalność!
Czy wiesz, że w skali europejskiej jedna na 6 wiadomości nie trafia do skrzynki odbiorczej? Mają na to wpływ różne filtry antyspamowe, zainstalowane na skrzynkach mailowych. Na szczęście możesz zwiększyć efektywność mailingu i wpłynąć na swoją dostarczalność. Jak? Przeczytasz w artykule.
3 proste sposoby, jak zwiększyć Open Rate kampanii świątecznych
Skuteczny email marketing na święta. Przeczytaj nasz e-book, który pomoże Ci przygotować się do najbardziej atrakcyjnego okresu w roku pod względem sprzedaży! Poznaj cenne wskazówki od ekspertów.
[E-commerce] Przygotuj się na szał zakupów w okresie świątecznym!
Dla e-commerce końcówka listopada i praktycznie cały grudzień to najgorętszy okres w roku. Nie dość, że w tych miesiącach okazje zakupowe trafiają się praktycznie co kilka dni, to na dodatek rynek e-handlu rośnie z roku na rok i zwiększa się zaufanie Polaków do niego.
Rozkochaj w sobie subskrybenta. 4 kroki, które musisz uwzględnić
Jak sprawić, by subskrybent widząc Twoją wiadomość na skrzynce nie mógł się doczekać, by ją otworzyć? Czyli poznaj 4 kroki do rozkochania subskrybenta.