Jak obchodzimy Black Friday w email marketingu
Black Friday wiąże się z ogromną konkurencją, więc by sklepy przyciągnęły do siebie jak najwięcej klientów, ich kampanie muszą się mocno wyróżniać. Przeglądając wiadomości od różnych marek, wybrałam dla Was spis ciekawych i kreatywnych kampanii email marketingowych.
Inspirujące kampanie na Black Friday
Zobacz 10 ciekawych przykładów kampanii email marketingowych, które mogą posłużyć Ci jako świetna inspiracja do stworzenia własnej komunikacji z okazji Black Friday.
Jak przygotować się na wzmożony ruch w e-commerce?
Czas zwiększonego zainteresowania promocjami to nie tylko data, na którą wystarczy poczekać. W tym szczególnym okresie czekają Cię także potencjalne problemy techniczne. Zobacz, jak się na nie przygotować i zabezpieczyć.
Jak przyciągnąć klienta e-commerce w Black Friday
Co zrobić, aby w Black Friday przyciągnąć do siebie jak najwięcej potencjalnych klientów, jak zachęcić ich do kupna w Twoim e-sklepie i w jaki sposób działać, by ich następnie zatrzymać przy sobie.
Jak wykorzystać psychologię dla zwiększenia sprzedaży w e-commerce
Zbliżają się największe okazje sprzedażowe w roku. Chcesz z nich skorzystać do zwiększenia sprzedaży? Poznaj i wykorzystaj potwierdzone badaniami odkrycia psychologii, które Ci w tym pomogą.
Jak wykorzystać sezon świąteczny w e-commerce
Wraz z początkiem listopada zaczyna się najbardziej komercyjny okres w całym roku. Black Friday, Cyber Monday, przed- i poświąteczne wyprzedaże to ogromny wzrost odwiedzin Twojego e-sklepu. Zobacz, w jaki sposób przygotować się na ten gorący sezon, jak zaplanować promocję swojej akcji w mediach i jak wykorzystać do tego email marketing.
Jak założyć darmowy sklep internetowy i zacząć jego promocję?
Chcesz stworzyć darmowy sklep i zacząć przygodę z e-commerce? Mamy dla Ciebie poradnik, który szybko Cię tego nauczy oraz pokaże, jak rozpocząć promocję nowego sklepu dzięki email marketingowi.
Ścieżka zakupowa w ecommerce – 6 sposobów aby ją ułatwić
Ścieżka zakupowa w ecommerce może - i co ważniejsze - powinna być usprawniana. Pozwoli Ci to zarabiać więcej a Twoi klienci będą chętnie wracali. Zobacz, jak możesz to zrobić w kilku prostych krokach.
[Poradnik] Wszystko, co powinieneś wiedzieć o autoresponderach w jednym miejscu
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy obszerny poradnik o autoresponderach, w którym znajdziesz cechy charakterystyczne każdego z nich, przykłady zastosowań autoresponderów w różnych dziedzinach biznesu i sposoby ich ustawiania.
Jak ratować porzucone koszyki w ecommerce
W 2016 roku średnio 69% koszyków zostało porzuconych przez klientów sklepów internetowych. Nie pozwól, by to przytrafiało się Tobie. Z tego artykułu dowiesz się, jak sobie z tym poradzić.
Cold email dla początkujących – czyli co zrobić, aby odbiorca Ci odpisał
Czym jest cold email, jakie są jego główne cechy, jak pisać zimne maile tak, aby odbiorca odpisał, a wszystko to okraszone ciekawymi przykładami. Słowem - cold email dla początkujących.
Customer Success: obsługa klienta to wartość dodana
Na co zwrócić uwagę i jak wybrać system do email marketingu? Czy pomyślałeś, aby wziąć pod uwagę również support, jaki daje Ci dostawca wraz z systemem? Zobacz dlaczego Customer Success ma znaczenie.
Jak usprawnić lejek sprzedaży w B2B dzięki email marketingowi?
Zobacz, jakie są główne etapy lejka sprzedaży w B2B, jakie cele powinieneś sobie postawić na każdym z nich oraz jak email marketing może Ci pomóc w procesie, jakim jest przekształcenie anonimowego odbiorcy w zadowolonego i lojalnego klienta.
Przykłady konkursów – czyli o tym, jak marki angażują fanów
Zobacz przykłady konkursów, jakie marki organizują aby zaangażować swoich fanów. Czerp inspiracje i dobre pomysły, aby samemu przeprowadzić ciekawy, przynoszący wartość Tobie jak i uczestnikom konkurs.
18 ekspertów, 8 pytań o content marketing – jak tworzyć dobre treści
O to jak tworzyć dobre treści zapytaliśmy 18 ekspertów branży internetowej! #FreshMailWie - teraz dowiedz się i Ty :)
Crowdfunding w Polsce – czyli jak wspierać kreatywnych. Wywiad z Marcinem Galickim z Wspieram.to
Marcin Galicki - pomysłodawca i założyciel platformy crowdfundingowej Wspieram.to, marketingowiec, startupowiec, zapalony entuzjasta. W naszym wywiadzie mówi, jak narodził się pomysł stworzenia Wspieram.to i jaka jest ogólna idea crowdfundingu.
18 growth hacków dla e-commerce
Growth hacki dla e-commerce pomogą Ci budować listę i sprzedawać, a przez to Twój sklep i przychody wzrosną. Zastosuj te 18 growth hacków korzystając z naszych porad i przykładów.
Jak interpretować wskaźniki w email marketingu i podnieść skuteczność
Czy patrzysz we właściwy sposób na wskaźniki email marketingu w ecommerce? Dowiedz się jak analizować listę i segmenty odbiorców w kontekście zakupowym oraz jakie wynikają z tego korzyści!
[checklista] Jak zrobić newsletter w 10 krokach
Nie wiesz jak zrobić swój pierwszy newsletter? Na naszej checkliście znajdziesz wszystkie narzędzia i potrzebne informacje, żeby stworzyć od podstaw wiadomość godną zapamiętania. Zobacz jak to zrobić krok po kroku.