Świeże podsumowanie roku
Mija rok, czas na bilans. FreshMail rośnie w siłę i powiększa zespół. W oparciu o Wasze sugestie systematycznie dodawaliśmy średnio jedną unikalną funkcjonalność na dwa tygodnie.
Skuteczne wykorzystanie internetu w branży farmaceutycznej i medycznej
W poniedziałek 30 listopada 2009 roku odbyła się w Warszawie konferencja zorganizowana przez IAB Polska pt.: "Skuteczne wykorzystanie internetu w branży farmaceutycznej i medycznej".
FreshMail na Forum IAB!
W dniach 4-5 listopada w Warszawie zebrała się cała śmietanka polskiego Internetu na niemałym wydarzeniu, jakim było Forum IAB. Tym razem FreshMail pojawił się w dwojakiej roli – jako jeden ze sponsorów głównych imprezy oraz podczas drugiego dnia prelekcji, gdy na scenie pojawił się Paweł Sala.
Szkolenie z copywritingu – specjalna oferta dla Klientów FreshMaila
W ramach współpracy pomiędzy FreshMailem a firmą szkoleniową Eskadra mamy do zaoferowania dla naszych Klientów szkolenie pt.: „SŁOWA SPRZEDAJĄ – COPYWRITING W BIZNESIE”. Dla wszystkich Klientów FreshMaila specjlane oferta cenowa. Szczegóły pod nr tel.: (12) 252 37 00 lub poprzez e-mail: szkolenia@eskadra.com.pl.
FreshMail stawia wszystkim darmowy dostęp
Podczas konferencji Forum IAB FreshMail obdaruje wszystkich gości bezpłatnym, dwumiesięcznym dostępem do systemu.
InternetBeta, krótka relacja
Poniedziałek za nami! Już zdążyłem wrócić do codzienności pracy, odkopać się z zaległości, zatem nadszedł czas na krótką refleksję na temat wydarzeń z okresu 23-25 września bieżącego roku... znanych w niektórych kręgach jako InternetBeta 2009. Słowem działo się, 60 wykładów, godziny ciekawych prelekcji (choć skala "prezentacji" miała pełne spektrum wciągania widza). Ponad 2700 tagów #internetbeta na Blipie, pokazuje prawdziwy interaktywny wymiar tego wydarzenia ;)... o wieczornych działaniach networkingowych wspominać nie będę - słowem jeden postulat wykłady powinny zaczynać się później ;)
Kto ma wiedzę, ten ma władzę
Już 22 października w Warszawie odbędzie się trzecie spotkanie z cyklu Interactive Marketing Meeting, organizowane przez Grupę Interactive działającą w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Internet Standard.
E-marketing – nowe media, nowe możliwości
FreshMail nawiązał współpracę z firmą Eskadra Szkolenia i Seminaria. Zapraszamy na szkolenia poświęcone zwiększeniu skuteczności działań marketingowych przy wykorzystywaniu nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych!
FreshMail i edukacja
Wakacje mamy już za sobą. Nadchodzi rok akademicki, a z nim nowe zajęcia dla studentów.
Sztuka omijania konkurentów
Aby czuć się na rynku pewnie, trzeba nieustannie obserwować działania konkurencji! ESSENTIS – szkolenia marketingowe zaprasza na warsztaty treningowe.
Gmail zwiększa udziały w rynku
W lipcu usługa Google - Gmail awansowała na trzecie miejsce pod względem liczby użytkowników w USA. Można uznać, że idealny prezent w chwili zakończenia wersji bety Gmaila, z jaką dotychczas mieliśmy do czynienia.
Ogólnopolski konkurs na najlepszą pracę magisterską
IAB Polska oraz Szkoła Główna Handlowa w Warszawie zorganizowały konkurs na najlepszą pracę magisterską dotyczącą marketingu internetowego. Dla zwycięzcy m.in. indeks na Studia Podyplomowe Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, laptop i iPody.
Spam silny jak nigdy
„Spam silny jak nigdy” - taki wniosek można wysnuć na podstawie opublikowanych raportów „McAfee Threads : Second Quarter 2009” oraz comiesięcznego raportu pt. „State of spam”, sporządzonego przez firmę Symantec. Pokazują one niepokojące dane na temat obecności spamu na naszych skrzynkach.
ABC e-mail marketingu
Do ostatniego numeru „Media & Marketing Polska” dołączono dodatek specjalny poświęcony e-mail marketingowi. W ostatnim czasie, w wyniku wzrostu zainteresowania tą formą komunikacji, pojawia się coraz więcej pytań o to, jak efektywnie wykorzystać narzędzie, jakim jest e-mail.
FreshMail prezentuje
FreshMail po raz kolejny miał przyjemność uczestniczyć w konferencji IAB Polska. Reprezentujący FreshMaila Paweł Sala przedstawił prezentację pt. "Wykorzystanie E-mail marketingu w branży finansowej".
Raportowanie w systemach e-mail marketingowych
W serwisie Interaktywnie.com został przedrukowany artykuł Pawła Sali dotyczący raportowania w działaniach e-mail marketingowych. Tekst oryginalnie opublikowano w czerwcowym numerze "Marketingu w Praktyce".
Zapraszamy na szkolenia
Obecność w Internecie jest konieczna dla firm, którym zależy na dotarciu do segmentu konsumentów o dużej sile nabywczej i gwarantujących długą perspektywę zakupową.
Essentis i FreshMail nawiązują współpracę
Miło nam poinformować, że FreshMail nawiązał współpracę z ESSENTIS – szkolenia marketingowe. Warto zwrócić uwagę na ciekawe propozycje naszego partnera w zakresie szkoleń z e-marketingu. Także dlatego, że klienci FreshMail mogą liczyć na bonusy lub rabaty!
E-mail marketing w czasach kryzysu
Raport Datran Media "3rd Annual Marketing & Media Survey Results" potwierdza przeprowadzone do tej pory badania z zakresu wykorzystania i dalszej tendencji rozwojowej e-mail marketingu.