FreshMail na InternetBecie 2010
InternetBeta 2010 już tuż tuż. Tym, którzy jeszcze nie mają wejściówek, przypominamy, że to już ostatni dzwonek. W Rzeszowie będziecie mogli usłyszeć także kilka słów od nas - prelegentem konferencji został Paweł Sala.
Spada odsetek spamu w ruchu pocztowym, rośnie liczba ataków na portale społecznościowe
Kaspersky Lab prezentuje raport na temat spamu w drugim kwartale 2010 roku. Polska znajduje się na ósmym miejscu wśród państw będących jego głównym źródłem.
Sukces FreshMail w konkursie Golden Arrow 2010
Miło jest nam poinformować, że podczas uroczystej gali wręczenia nagród Golden Arrow 2010, FreshMail otrzymał wyróżnienie w kategorii e-mail marketing za kampanię \"Wakacje na Dzień Kobiet\" realizowaną wspólnie z Biurem Podróży Triada. To pierwsze wyróżnienie w tej kategorii w pięcioletniej historii konkursu Golden Arrow - tym bardziej cieszymy się że trafia ono do nas.
FreshMail nominowany do nagrody Golden Arrow
Miło jest nam poinformować, że kampania realizowana we współpracy z Biurem Podróży Triada spotkała się z uznaniem branży i przeszła do finałowego etapu konkursu Golden Arrow :-)
Raport Strategiczny IAB Polska INTERNET 2009
E-mail marketing wciąż gwarantuje najwyższą stopę zwrotu z inwestycji – czytamy w nowym raporcie IAB
Wprowadzamy dynamiczne treści w szablonach
Od jakiegoś czasu część użytkowników FreshMail miała okazję testować niezwykłą funkcjonalność jaką jest content dynamiczny. Dziś udostępniamy ją Wszystkim :-). Dzięki nowym możliwościom FreshMail, Twoi Odbiorcy mogą otrzymywać mailingi, których treść będzie automatycznie dopasowana do określonych kryteriów. Nie mówimy tutaj o zwykłej personalizacji, ale o czymś znacznie bardziej wysublimowanym. Zobacz jak to zrobić
Jak stworzyć mailing, który otworzy każdy Klient?
W poniedziałek FreshMail trenował w ramach tygodnia intensywnych szkoleń z marketingu internetowego Search Marketing Week
FreshMail ewangelizuje
O tym jak e-mail marketing zmienia branżę turystyczną i w jaki sposób biura podróży, hotele, linie lotnicze i organizatorzy wycieczek mogą czerpać z tego korzyści, rozmawialiśmy na dwóch branżowych konferencjach
Przeczytaj, jeżeli planujesz loterię promocyjną
Nowe regulacje prawne dotyczące promocji sprzedaży mogą szczególnie zainteresować agencje reklamowe i prywatnych przedsiębiorców
FreshMail gościem konferencji „Skuteczne wykorzystanie internetu w branży FMCG”
To pierwsze takie spotkanie w ramach cyklu IAB konferencje 2010, które udało się zrealizować w trakcie XIV MiędzynarodowychTaragów EuroGastro od 24 do 26 marca tego roku
Freshmail na polowaniu
Uzbrojeni w dobry humor i naładowani energią rozpoczęliśmy treningi przed wiosennym tropieniem Klientów
E-mail marketing LOL
E-mail marketing to z pewnością twardy biznes, a marketerzy to poważni ludzie.Tylko czasem zdarzają się sytuacje w których klient wybucha niekontrolowanym śmiechem…
FreshMail edukuje
W poprzednim miesiącu FreshMail skupił się na intensywnej ewangelizacji. Jak się okazało, na temat e-mail marketingu wciąż jest sporo do powiedzenia
Jak to się robi za wielką wodą – kilka słów na temat “E-mail Evolution Conference 2010”
Czy eksperymenty z wykorzystaniem social mediów i marketingu mobilnego w kampaniach mailowych sprawią, że za kilka lat e-marketerzy będą mogli, niczym doktor Frenkenstein krzyknąć: "He\'s alive! Alive!"?
Rząd chce cenzurować sieć?
Dziś o 14.00 premier Donald Tusk zasiądzie do stołu z przedstawicielami środowiska internetowego: blogerami , prawnikami i reprezentantami organizacji zajmującymi się siecią aby porozmawiać o kontrowersyjnym planie stworzenia rejestru stron zakazanych. W grupie "Niech rząd odczepi się od internetu" na Facebooku zebrano już prawie 6 tys. podpisów pod apelem o weto pod ustawą
Uwaga na zainfekowane newslettery
Jeżeli otrzymałeś mail z prośbą o aktualizację Adobe Readera, prawdopodobnie padłeś ofiarą cyberprzestępstwa
SPAM z dalekiej przyszłości
Nawet filtr antyspamowy musiał mieć trochę czasu na dojście do siebie po Sylwestrze 2009
Video w e-mailu – reaktywacja
Oglądamy w Internecie coraz więcej i chętniej. Zasoby serwisu Youtube rosną zdrowo, podczas gdy w głowach e-marketerów nieśmiało kiełkuje myśl o wykorzystaniu video w mailingu
E-mail marketing w 2010 roku – co nowego?
Jedno jest pewne – budżety na email marketing będą niskie, skrzynki pocztowe przepełnione, a spamerzy uśmiechną się z zadowoleniem.