Sitechecker – na bieżąco z Google
Szukasz dobrego narzędzia do analizy SEO? Zobacz naszą recenzję Sitechecker.
Integracja Zapier – idealne rozwiązanie dla MŚP
Z Zapierem zaoszczędzisz swój czas, a możliwość integracji bez problemu dopełni działanie systemu FreshMail oraz autoresponderów w naszej aplikacji. Możesz skorzystać z takich integracji, jak: SurveyMonkey, PayPal, Gumroad czy EventBrite.
Dotrzyj na czas w te święta [przykłady]
Za nami Black Week i to wcale nie oznacza spokoju dla Waszego e-commercu. I dobrze, bowiem świąteczna gorączka dopiero się zaczyna. Końcówka roku wymaga od nas zdecydowanych, precyzyjnych a zarazem oryginalnych działań. Dziś o nich w ramach inspiracji, aby pomóc Waszemu przekazowi dotrzeć do klientów na czas w te święta. Marek Jankowski w jednym z […]
Email marketing dla sklepu internetowego
Większość sklepów internetowych, zarówno małych, jak i dużych, korzysta z email marketingu. Oto Twój kompletny przewodnik pomagający robić to skuteczniej!
Newsletter z zamkniętego świata
Zobacz, jak przedstawiciele kilku branż dotkniętych lockdownem w trakcie pandemii COVID-19 poradzili sobie, wykorzystując e-mail marketing.
E-biznes zamknięty w 856 stronach
„Biblia e-biznesu 3.0” – czyli nowe wydanie bestselleru polskich e-przedsiębiorców. Planujesz działać online? Interesuje Cię email marketing? Sprawdź co jeszcze do zaoferowania będzie miało nowe, uaktualnione wydanie!
“Budowanie relacji z klientem jest niczym randkowanie” – wywiad z Alexą Hubley z Unbounce
Przeczytaj wywiad z Alexą Hubley z firmy Unbounce i dowiedz się skąd pomysł Alexy na temat prelekcji: "Lessons in Customer Marketing... From Watching Romantic Comedies" oraz dlaczego nie może się doczekać pobytu w Polsce.
Jak być organizacją data-driven? Wywiad z CTO FreshMaila Wojtkiem Ptakiem
Posłuchaj inspirującego podcastu Wojtka Ptaka CTO FreshMaila z Vladimirem z blogu Biznes Myśli. Dowiesz się m.in. dlaczego Wojtek twierdzi, że organizacje data-driven mają niesamowity potencjał i dlaczego warto inwestować w taki rozwój firmy.
Dlaczego warto wybrać się na Mail My Day?
Mail My Day to konferencja, na której warto być. Poznasz najnowsze trendy, spotkasz praktyków marketingu, którzy przekażą Ci moc wiedzy i inspiracji, a także spróbujesz swoich sił w networkingu. To tylko kilka rzeczy, które spotkają Cię podczas konferencji.
Jak zatrzymać wypisy z bazy?
Rozstania nigdy nie są przyjemne. Szczególnie jeśli nie wiemy, w czym zawiniliśmy. A tak często bywa, jeśli subskrybent wypisze się z naszej listy mailingowej. Poznaj kilka sposobów na to, by dowiedzieć się dlaczego odbiorcy się wypisują i jak te wypisy zatrzymać.
Kultura firmy wg Wojtka Ptaka, CTO FreshMaila
Tym razem wyjątkowo nie będzie to wpis o email marketingu, lecz o wysokiej kulturze pracy. W ostatnim czasie Wojtek Ptak udzielił dwóch wywiadów dotyczących pracy na stanowisku Chief Technology Officera. Z rozmów tych przy okazji wyklarował się interesujący obraz pracy we FreshMailu. To zainspirowało mnie do napisania tego tekstu.
Email marketing… a na co to komu?
“A właściwie po co mi email marketing...?” Jeśli wciąż zadajesz sobie to pytanie, to trafiłeś w odpowiednie miejsce. Postaram się przekonać Cię do tego, że warto inwestować w ten kanał komunikacji.
Jak określić wartość klienta przy pomocy analizy RFM
Przeczytaj czym jest analiza RFM i jak ją wykorzystać do scoringu klientów. Dowiesz się m.in. o wskaźniku Response Rate, przydatnym do polityki rabatowania.
Obejrzyj webinaria i dowiedz się, jak robić skuteczny mailing
Obejrzyj nagrania 3 webinarów i dowiedz się, gdzie najlepiej budować bazę mailową, jak stworzyć skuteczny mailing, jak dbać o odbiorców, by stali się lojalnymi klientami i co zrobić, aby maile nie wpadały do spamu.
6 wskaźników marketingowych, które warto stosować
Marketer bez badania efektywności swoich działań jest jak żeglarz bez kompasu. Poznaj 6 wskaźników marketingowych, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć, jak należy dotrzeć do potencjalnych klientów
Segmentacja bazy mailowej – dlaczego warto?
Dzięki podzieleniu swojej listy mailowej i wysyłaniu do każdej z wydzielonych grup dedykowanej komunikacji, osiągniesz wiele korzyści. Poznaj 5 powodów, dla których warto zastosować segmentację bazy mailowej.
Jakie dane o odbiorcach możesz pozyskać i jak je wykorzystać w praktyce? [Webinarium]
Email marketing to o wiele więcej niż zwykłe wysyłanie maili. To również analizowanie preferencji odbiorców i dopasowywanie treści pod ich konkretne oczekiwania. A do tego niezbędne jest pozyskanie i analizowanie danych, jakie na każdym kroku pozostawiają Ci Twoi subskrybenci.
Lead scoring – kiedy “lead” jest gotowy stać się “klientem”?
Kiedy lead przechodzi do kolejnego etapu lejka sprzedażowego i staje się klientem? Na to nurtujące marketerów pytanie odpowiada lead scoring. Poznaj metody lead scoringu i zobacz, jak zdrożyć go do swojej komunikacji email marketingowej.
Rejestracja bazy danych w GIODO krok po kroku
Jak dokonać rejestracji bazy danych w Giodo? Zgłoszenie bazy danych objaśniamy w łatwy sposób.