Jak zachować higienę bazy odbiorców i zwiększyć skuteczność swoich kampanii
Jeśli chcesz poznać sposoby, które ułatwią Ci segmentowanie - i co za tym idzie - docieranie do odpowiednich osób, zapoznaj się z naszym mini-poradnikiem.
[#infografika] Czy wiesz jak Polacy kupują w sieci? Wiedza dla e-commerce
Czy zastanawiasz się jak Polacy kupują w sieci? Mamy dla Ciebie zestawienie statystyk z aktualnych raportów w e-commerce i trendów konsumenckich. Oraz #infografikę!
3 podstawowe błędy email marketingu w B2B i jak je naprawić
Zobacz, jakie błędy email marketingu w B2B możesz popełnić, nie wykorzystując w pełni możliwości tego narzędzia. Dowiedz się, jak je naprawić, aby zwiększyć efektywność swoich kampanii.
Personal branding – czyli jak inwestować w siebie
Zobacz, jak budować personal branding, jakich sposobów używać, aby wybić się z tłumu jednakowości i za pomocą których narzędzi zrobić to najlepiej.
Przykłady świątecznych kampanii email marketingowych
Specjalnie dla Ciebie zebraliśmy przykłady ciekawych, estetycznych i nietypowych kampanii mailingowych wysyłanych z okazji Świąt. Mogą one posłużyć Ci za doskonałą inspirację do prowadzenia własnych, efektywnych działań email marketingowych.
Customer Success: obsługa klienta to wartość dodana
Na co zwrócić uwagę i jak wybrać system do email marketingu? Czy pomyślałeś, aby wziąć pod uwagę również support, jaki daje Ci dostawca wraz z systemem? Zobacz dlaczego Customer Success ma znaczenie.
Jak usprawnić lejek sprzedaży w B2B dzięki email marketingowi?
Zobacz, jakie są główne etapy lejka sprzedaży w B2B, jakie cele powinieneś sobie postawić na każdym z nich oraz jak email marketing może Ci pomóc w procesie, jakim jest przekształcenie anonimowego odbiorcy w zadowolonego i lojalnego klienta.
Najważniejsze wskaźniki mailingu, które powinieneś śledzić a pewnie tego nie robisz
Prowadzenie działań marketingowych bez danych, przypomina jazdę samochodem z zamkniętymi oczami. Upewnij się czy wiesz wszystko o swoich kampaniach i na bieżąco monitorujesz najważniejsze wskaźniki swoich mailingów.
Więcej niż Employer Branding – rekrutuj skutecznie wykorzystując email marketing
Poznaj sposoby, dzięki którym łatwo dotrzesz do najbardziej wymagających kandydatów i włącz do swojej strategii rekrutacyjnej nowoczesne narzędzia, które pomogą Ci zbudować silną markę pracodawcy.
Email marketing dla wydawnictw – zwiększaj liczbę klientów!
Chcesz pozostać w kontakcie z odwiedzającymi stronę Twojego wydawnictwa? Wykorzystaj email marketing, który pomoże Ci budować i zwiększać bazę czytelników. Z tego artykułu dowiesz się, jak prowadzić w tej branży działania email marketingowe i dzięki niemu rozwijać swój biznes wydawniczy.
[Raport] Video marketing w polskich firmach
Zobacz dlaczego video to najlepiej dopasowana do potrzeb klientów forma komunikacji.
Marketing treści to must have 2016 roku + przykłady content marketingu FreshMaila
Sprawdź dlaczego content marketing to marketingowy must have i zobacz przykłady działań z zakresu content marketingu, które stosujemy we FreshMailu.
33+ najlepsze narzędzia dla freelancerów
Zebraliśmy dla Ciebie ponad 30 narzędzi, dzięki którym jako freelancer możesz znacząco poprawić efekty, tempo i wygodę swojej pracy. Wiele z nich jest darmowych, a wszystkie warto przetestować.
Dlaczego wiadomość trafia do zakładki Oferty lub Główne na Gmailu?
Choć obecność maili w zakładce Oferty nie wpływa w tak wielkim stopniu na Open Rate, jak by to się mogło wydawać, obecność wiadomości w zakładce Główne wciąż jest elementem pożądanym przez marketingowców.
Stwórz projekt mailingu taki jak znane marki [FreshMail Designer]
Pokazujemy jak zrobić projekt mailingu taki jak wysyłają znane marki. Rozkładamy we FreshMail Designerze na części trzy kampanie, zobacz jak je odwzorować.
Jak stosować drip marketing i lead nurturing, żeby zwiększyć sprzedaż?
Wygrzewanie leadów to kluczowy proces dla utrzymania wzrostu Twojego biznesu. Zobacz jak prowadzić własne działania lead nurturing z wykorzystaniem autoresponderów.
7 zasad jak powinien działać email marketing w startupie
Email to jedno z najskuteczniejszych narzędzi sprzedażowych w internecie. Zobacz na jakich zasadach powinien działać email marketing w Twoim startupie.
Email marketing growth hacks – część 1
Poznaj email marketing growth hacks, aby skutecznie i efektywnie kosztowo budować bazę mailingową i rozwijać swój biznes.
Jak wykorzystać Big Data w ecommerce
Big Data, mimo 15-letniej historii, wciąż rodzi więcej pytań niż odpowiedzi. Przeczytaj jak możesz wykorzystać ten model zbierania danych w swoim sklepie internetowym.