Jak powinien wyglądać mail potwierdzający rejestrację?
Podczas wyboru listy Double Opt-in, system automatycznie wysyła mail z linkiem aktywacyjnym do Twojego odbiorcyOdbiorcaOsoba, która wyraźnie poprosi o dołączenie do listy odbiorców, np. przez wypełnienie formularza zapisu do newslettera i wyrazi zgodę na otrzymywanie wiadomości. . Co wpisać w jego treść? Mamy dla Ciebie kilka wskazówek.
W systemie zobaczysz proponowany tekst wiadomości potwierdzającej rejestrację. Jeśli jednak chcesz umieścić tam treść przygotowaną przez siebie, pamiętaj, że powinna ona zawierać:
- wyjaśnienie, że dana osoba zapisuje się na newsletter,
- wyjaśnienie, dlaczego osoba otrzymuje tę informację,
- zapewnienie o ochronie powierzonych danych,
- logo Twojej firmy - sprawi, że będziesz dla odbiorcy wiarygodny,
- informację o możliwości wypisania się z subskrypcji,
- znacznik $$confirmlink$$, który po wysyłce zamieni się w link aktywacyjny,
- obowiązek informacyjny związany z RODO, w którym znajdują się powody i sposoby przetwarzania danych osobowych.
Poniżej przedstawiamy przykład takiego maila potwierdzającego:
Jeżeli korzystasz z modelu Double Opt-In i wymagasz dodatkowego kliknięcia w link, to możesz mieć pewność, że odbiorcy będą o Tobie pamiętać. Dlaczego? Bo musieli wejść w interakcję z Twoją marką, dlatego też zadbaj o odpowiedni wygląd maila aktywacyjnego.
Aby dokonać zmiany wyglądu, kliknij przycisk “Edytuj”:
Po naciśnięciu przycisku pojawi się możliwość zmiany takich opcji jak font, jego wielkość, kolor czy też możliwość pogrubienia tekstu i tym podobne. Z tego poziomu nie możesz zmienić koloru przycisków oraz zielonych pasków - możesz to zrobić poprzez wejście w kod wiadomości z poziomu “Źródło dokumentu”.
Konta testowe i wiadomość potwierdzająca
Jeżeli używasz konta testowego, nie możesz zmienić wyglądu wiadomości potwierdzającej, jednak nic straconego! Napisz do naszego Biura Obsługi Klienta na adres pomoc@freshmail.pl lub też kliknij w przycisk “Edytuj” - wyświetli się pop-up, który umożliwi Ci skontaktowanie się z naszymi konsultantami, którzy wstawią dla Ciebie tekst wiadomości według Twoich instrukcji.
Pamiętaj, że posiadając konto testowe nadal możesz zmienić temat wiadomości, email nadawcy oraz podejrzeć samą wiadomość.