Obserwuj nasze profile social media

  • Marcin R.

    Cześć Artur ;) Ciekawy tekst, jednak brakuje mi trochę porad związanych z optymalną długością strony docelowej. Oczywiście zależy to od wielu czynników i idealna długość jest indywidualna dla każdej strony, jako że determinuje ją chociażby grupa docelowa.

    Jeśli masz ochotę rzucić okiem na nasz artykuł na temat dobrania odpowiedniej długości strony docelowej w celu maksymalizacji współczynnika konwersji, zapraszam do lektury: http://bit.ly/1iviaYs

  • Fajny tekst :) Mam tylko wątpliwości w kwestii tytułu, czy jednak nie powinno być „Jak przygotować skuteczny landing page”? „Page” to „strona”, ale tak jak nie powiemy „skuteczną fan page” tak chyba też w przypadku landing page’a (mogę się mylić). A do testów polecam też Landingi (mała kryptoreklama) ;) Pozdrawiam.

    • Artur Dąbrowski

      Dziękuję za komentarz, Paulino :-) Twoje pytanie powinniśmy skierować raczej do językoznawcy, natomiast jako nie-językoznawca (acz szanujący i interesujący się zasadami naszej kochanej polszczyzny) mogę odpisać, że sprawa jest niejednoznaczna i w równym stopniu (nie)poprawne może być traktowanie „page” zarówno jako „strony” (r. żeński), jak i jako „spolszczonego” bytu – „pejdż” (r. męski). A zatem pisanie i „jak stworzyć skuteczny landing page”, i „jak stworzyć skuteczną landing page”. Pozdrawiam! :-)

  • Polecam jako literaturę uzupełniająca :) „Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW” Susan M. Weinschenk

    • Artur Dąbrowski

      Tak, książka niezła, choć należy uczciwie przyznać, że skierowana jest do osób stawiających pierwsze kroki w dziedzinie e-marketingu/projektowania stron WWW.

      • Tak, ale powyższe porady też są dla początkujących :)
        PS. Co z literatury polecasz dla zaawansowanych ?

        • Artur Dąbrowski

          Jeśli idzie ogólnie o user experience i optymalizację konwersji, to z pewnością książki Steve’a Kruga są przydatne (są dostępne w języku polskim). Niezłe jest także „Projektowanie witryn internetowych User eXperience” autorstwa Smashing Magazine (także można kupić w wydaniu polskim). Osoby zajmujące się tworzeniem i optymalizowaniem landing page powinny zainteresować się także blogiem Unbounce. Choć należy mieć na uwadze, że nie wszystkie zjawiska z USA można przenieść 1:1 do warunków polskich, więc najcenniejsze są doświadczenia z rodzimego rynku :-)

          • dzięki :) tak jak powiedziałeś najlepsze jest to, co do się przełożyć na nasz rynek

          • Artur Dąbrowski

            Proszę bardzo i zapraszam do dalszej korespondencji :-)

  • Fajne : )

    • Artur Dąbrowski

      Dziękuję :-)