Jak zweryfikować swoje dane?

FreshMail na każdym polu dba o wymogi Dobrych Praktyk Email Marketingu. Dlatego też wprowadziliśmy funkcjonalność, która pozwoli zapewnić Ci jak najlepsze statystyki otwarć i dostarczalności. Na czym ona polega?

Przede wszystkim na weryfikacji adresów i domen, których używasz jako email nadawcy w swoim mailingu. Dzięki temu unikniesz sytuacji, w której odbiorcaOdbiorcaOsoba, która wyraźnie poprosi o dołączenie do listy odbiorców, np. przez wypełnienie formularza zapisu do newslettera i wyrazi zgodę na otrzymywanie wiadomości.   dostaje mailing od nieznanego nadawcy, a tym samym od razu korzysta z opcji oznaczenia wiadomości jako spamSpamNiechciana wiadomość komercyjna. Zdarza się, że odbiorcy uznają za spam każdy mailing, którego nie chcą już więcej otrzymywać, nawet jeśli wcześniej zapisali się do listy odbiorców. . Pamiętaj, że wysyłka będzie możliwa tylko ze zweryfikowanych adresów!

Jak dokonać weryfikacji?

Wejdź w “Ustawienia” na swoim koncie. Następnie wybierz opcję “Weryfikacja adresu email”, która znajduje się w liście zakładek po lewej stronie.

weryfikacja

W widocznym panelu pojawią się wszystkie dotychczas zweryfikowane adresy/domeny oraz te, które zgłosiłeś, ale nie zostały jeszcze potwierdzone. Jeśli chcesz dodać do konta kolejne dane, skorzystaj z opcji “Weryfikuj nowy adres email”. Zobaczysz kolejne okienko, w którym wystarczy wpisać adres email, z którego chcesz realizować wysyłki.

weryfikacja adresu

Aby weryfikacja przebiegła poprawnie, będziesz musiał kliknąć w link, który otrzymasz od nas automatycznie na zgłoszony adres lub wprowadzić kod ręcznie.

weryfikacja adresu email

Dopóki nie klikniesz w link potwierdzający w mailu, domena będzie widniała na koncie jako niezweryfikowana, a realizacja wysyłek nie będzie z niej możliwa.

Weryfikacja adresu email nadawcy

Pamiętaj, że podczas tego procesu nie będzie możliwe zweryfikowanie domen klientów pocztowych, na przykład: Gmail, wp.pl, czy interia.pl. W takim przypadku możesz jedynie zweryfikować pojedynczy adres mailowy, do którego masz dostęp.

weryfikacja

W przypadku jakichkolwiek problemów, nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji. Pisz do nas na adres pomoc@freshmail.pl