Jak zawiesić lub usunąć konto we FreshMailu?

Jak zawiesić konto?

Ponieważ staramy się jak najlepiej dopasować do potrzeb naszych klient, udostępniliśmy opcję jednorazowego zawieszenia konta. Okres, jaki może obejmować zawieszenie to maksymalnie 6 miesięcy. Po tym czasie konto zostanie automatycznie odwieszone, a w przypadku braku nowej płatności - usunięte.

Jeżeli chciałbyś skorzystać z tej opcji, konieczny jest kontakt z naszym Biurem Obsługi. Napisz do nas na adres: pomoc@freshmail.pl, a my przeprowadzimy Cię przez cały proces.

W przypadku, gdy Twoje konto jest opłacone aktualnym planem BEZ LIMITU, możemy także zaproponować Ci przejście na plan PŁAĆ ZA WYSŁANEWysłaneŁączna liczba wszystkich wiadomości wysłanych na pojedyncze adresy email w ramach danej kampanii. Ilość ta nie uwzględnia ponownego dosyłania maili, które nie mogły zostać wcześniej dostarczone.. Dlaczego? Ponieważ pakiet kredytów ważny jest przez okres 2 lat, podczas których nie musisz nawet logować się na konto, aby pozostało ono aktywne.

Pamiętaj - jeżeli posiadasz obecnie aktywny plan BEZ LIMITU, po wybraniu planu PŁAĆ ZA WYSŁANE, pozostałe niewykorzystane dni nie zostaną przeliczone na nowy plan.

Jak usunąć konto?

Jeżeli jednak zdecydujesz się usunąć konto, konieczne będzie przejście do zakładki USTAWIENIA, a następnie wybranie opcji CAŁKOWITEGO SKASOWANIA KONTA.

ustawienia- FreshMail

usunięcie konta- freshmail