Czy da się sprzedać burgera przy pomocy newslettera?
Okazuje się, że przy odrobinie kreatywności każdy restaurator, manager pubu czy kawiarni, może odnosić spore sukcesy na polu email marketingu. Uczmy się od najlepszych! Jako inspirację przedstawiam, jak do tego zagadnienia podeszli giganci branży. Smacznego!
McGyverzy internetu, czyli o Growth Hackingu
Gdyby chcieć streścić pojęcie Growth Hackingu w jednym zdaniu, należałoby powiedzieć, że to model budowania biznesu skupiony głównie na pozyskiwaniu dużej liczby użytkowników, nawet kosztem monetyzacji projektu. Ale Growth Hacking znacznie więcej!
8 sprawdzonych sposobów na wykorzystanie autoresponderów! [infografika]
Warto poznać zasady na jakich działają autorespondery i docenić ich znaczenie w email marketingu. Zobacz jakie pomysły na wykorzystanie autoresponderów prezentuje nasza infografika.
Guerrilla marketing – bądź na językach!
Chcesz wspomóc swoje działania marketingowe niewielkim nakładem finansowym? Potrzebujesz zrobić szum medialny wokół konkretnego przedsięwzięcia? Zależy Ci, aby jak najwięcej ludzi dowiedziało się o Twoim produkcie lub akcji? Poczytaj koniecznie o guerrilla marketingu!
Ale jaja, czyli wysyłamy mailing wielkanocny!
Wielkanoc to w email marketingu okres bardzo gorący. Marketerzy stają na głowie, żeby ich oferta przykuła jak największą uwagę, a skrzynki mailowe użytkowników pękają w szwach. Oto kilka przykładów wiadomości wielkanocnych, które mogą stać się dla Was inspiracją.
Sprawdź do czego przyda Ci się email marketing! [infografika]
Jeśli Twoje działania nie przynoszą odpowiednik efektów, brak Ci inspiracji albo wiedzy zapoznaj się z naszą infografiką. Znajdziesz tam sporo pomysłów na to jak w praktyce wykorzystać email marketing!
Header – jak (dobrze) zadbać o głowę mailingu?
W dzisiejszych czasach, gdy jesteśmy zasypywani ogromnymi ilościami, grafik i treści wszelkiego rodzaju, pierwsze 2-3 sekundy decydują o tym, czy Twój odbiorca zdecyduje się zagłębić w to co masz mu do przekazania -pamiętaj o tym. W tym krótkim artykule podpowiem Ci jak sprawić, aby Twoja „randka“ z odbiorcą przebiegła jak najlepiej!
Czy na pewno wiesz już wszystko o testach A/B?
Każda skuteczna strategia marketingowa powinna opierać się na testach. W poniższym artykule chciałabym pokazać Ci praktyczne zastosowanie, testów A/B i przekonać, jak łatwo wykorzystać wskazówki z nich płynące w celu osiągania najbardziej optymalnych efektów marketingowych.
Za co marketer polubi Gmaila?
Gmail zyskuje coraz większe grono użytkowników i na ten moment jest to drugi gracz w Polsce w kategorii webmaili z ilością ponad 5 mln RU. O jego licznych funkcjonalnościach, opcjach i ustawieniach można by napisać książkę. My, jako że zajmujemy się zawodowo email marketingiem, postaramy się skupić na punktach ważnych właśnie dla tej dziedziny.
Email marketing dla sektora ecommerce, czyli jak sprzedawać jeszcze skuteczniej
Posiadasz sklep internetowy i zastanawiasz się dlaczego warto zainwestować w email marketing? Ten tekst rozwieje Twoje wszelkie wątpliwości. Sprawdź przykłady ciekawych kampanii i przeczytaj jak robić je dobrze.
Email marketing dla b2b – jak go stosować?
Email marketing jest potężnym narzędziem, za pomocą którego możesz dostarczyć informacji swoim obecnym i potencjalnym klientom. Podlegając stałej ewolucji pokazuje swój potencjał w obliczu nowych wyzwań w sektorze b2b. Przeczytaj tekst, z którego dowiesz się jak stosować email marketing w sektorze b2b.
Moja wojna z Outlookiem…
Każdy koder tworzący newslettery i mailingi prędzej czy później wpada w szał. Czym jest on spowodowany i jak wygrać nie tylko bitwę ale i wojnę przeczytasz we wpisie Łukasza - outlookowo sflustrowanego frontendowca.
Zintegruj swój email marketing i social media [infografika]
Zapewne już używasz newslettera do komunikacji z grupą twoich odbiorców. Twoja firma jest także aktywna w social mediach, prawda? Oczywiste pytanie, które ciśnie się na usta to jak skutecznie zintegrować te równie ważne kanały komunikacji z potencjalnymi klientami.
10 porad jak przygotować skuteczną landing page
Nawet najlepiej przygotowany newsletter może spalić na panewce, jeśli nie zadbasz o dobrą landing page (stronę docelową, stronę lądującą). To ona może przesądzić o sukcesie - albo o porażce - kampanii. Sprawdź czym przeważnie charakteryzuje się skuteczna landing page.
Podsumowaliśmy 2014 rok! [infografika]
Stworzyliśmy infografikę, w której zebraliśmy najważniejsze dla nas liczby, które podsumowują 2014 rok we FreshMailu. Mamy nadzieję, że 2015 okaże się tak samo dobry, albo i lepszy :) Sprawdź co wydarzyło się w 2014.
Najlepsze pomysły na walentynkowy newsletter
Pomóż swoim klientom w wyborze walentynkowego podarka, który wyrazi więcej niż tysiąc słów. We wpisie znajdziesz kilka porad, które mogą zainspirować Cię do stworzenia Twojego idealnego walentynkowego projektu.
Użyj GIFów, aby opowiedzieć historię
Obraz to więcej niż 1000 słów. Animacja to więcej niż jeden obraz. Jeśli chcesz w niestandardowy sposób przykuć uwagę odbiorców i zaprezentować kilka produktów, nie wydłużając tym samym kreacji, lub “opowiedzieć historię” animacja GIF będzie rozwiązaniem jakiego potrzebujesz.
Świąteczny prezent dla każdego marketera! (infografika)
Grudzień to czas prezentów, życzeń i dobrej energii. Wpisując się w tę konwencję chcemy obdarować Cię prezentami! W Mikołajowym worku znajdziesz grudniowe grafiki, świąteczne szablony i mailingowy niezbędnik w formie inforgrafiki!
Zrewolucjonizuj swój email marketing wysyłką cykliczną.
FreshMail 6.0 zaskoczy Cię miło nowymi funkcjonalnościami, a wśród nich możliwością ustawienia wysyłki cyklicznej. Jak sama nazwa wskazuje, mówimy o regularnej wysyłce kampanii do danej grupy odbiorców. Niezbędnych ustawień dokonujesz tylko raz - na początku procesu, natomiast później system pracuje już za Ciebie.