Podsumowanie roku 2013 [infografika]
Koniec roku skłania do podsumowań i refleksji. Wiele się działo we FreshMailowym życiu. Chcieliśmy tym razem nieco inaczej Wam go podsumować ;) 9 faktów, o których nie wiecie i 12, o których możecie wiedzieć. Sprawdźcie co wydarzyło się u nas przez ten cały rok!
Jaka jest idealna stopka mailingu lub newslettera?
Mogłoby się wydawać, że stopka to tylko nieistotny dodatek do naszego maila. Wystarczy, że umieścisz nazwę firmy w polu nadawcy, a odbiorcy będą już wszystko o Tobie wiedzieć. Nic bardziej mylnego. Sprawdź czy odpowiednio przygotowałeś swoją.
Poszukujemy Stażysty do działu PR & Marketing
Nie kocimy. Szukamy tych z zaangażowaniem. Wyślij CV na adres staz@freshmail.pl i daj nam szansę Cię poznać.
Mailing reklamowy 2014 – mocne i słabe strony!
Początek roku to naturalny czas tworzenia nowych planów i postanowień. Również marketerzy analizują i zastanawiają się jak ich marketing mix powinien wyglądać w 2014 roku. Chcąc pomóc w tych rozważaniach przygotowałem kilka za i przeciw mailingu reklamowego.
Edytor stylów i 3 szablony świątecznych mailingów – dostępne we FreshMail Designerze
Piątek 13-stego nie musi być pechowy. Dziś chcąc ułatwić Wam życie, a zwłaszcza wysyłki mailingów oddajemy w Wasze ręce Edytor stylów oraz gotowe szablony świątecznych mailingów, dostępne we FreshMail Designerze.
Gmail wyświetla obrazki bez konieczności ich pobierania!
Jak działał Gmail? Dotychczas, aby zobaczyć wszystkie grafiki w mailingu czy newsletterze, należało "pobrać obrazki". Działanie to wynikało z troski o odbiorców. Miało chronić klientów, przed automatycznym pobieraniem obrazków od niezaufanych nadawców.
Dowiedz się jak kodować mailingi, aby wyglądały tak jak to wymyśliłeś [raport]
Duże zainteresowanie poprzednimi raportami zmobilizowało nas, aby ponownie wziąć pod lupę wykorzystanie technologii CSS w aplikacjach pocztowych. Badania jak co roku poprzedziliśmy wnikliwą analizą dostępnej na rynku literatury. Teraz chcemy podzielić się z Wami naszą wiedzą i doświadczeniem w tworzeniu profesjonalnych szablonów mailingowych.
Podsumowanie drugiej edycji Poranków z email marketingiem
Po sukcesie ubiegłorocznej, pierwszej edycji Poranków z email marketingiem obiecywaliśmy, że wrócimy do Was z kolejną dawką email marketingowej wiedzy i trendów. Tym razem zawitaliśmy do: Warszawy, Częstochowy, Poznania i Krakowa.
Nadaj kolorytu świątecznemu mailingowi [infografika]
Jesteśmy specjalistami od email marketingu. Lubimy odkrywać, wymyślać i wynajdywać ciekawe sposoby, które można kreatywnie wykorzystać w newsletterach. Tworząc tegoroczną FreshMailową kartkę świąteczną stworzyliśmy przy okazji poradnikową infografikę.
FreshMail ma już 5 lat!
Okrągła liczba skłania do podsumowań. Zrobiliśmy mały bilans i z przyjemnością spojrzeliśmy na liczby, które świadczą, że sporo się przez te 5 lat wydarzyło. Było co świętować, a zdmuchując świeczkę życzyliśmy sobie kolejnych tak udanych lat.
Najskuteczniejsze formy reklamy w Internecie [INFOGRAFIKA]
Jesteś początkującym przedsiębiorcą i zastanawiasz się, w jakie działania zainwestować, by klienci dowiedzieli się o Twoim istnieniu? A może Twój dotychczasowy biznes potrzebuje świeżego wiatru w żagle i szukasz najskuteczniejszej formy reklamy? W poniższym tekście odpowiem na pytanie, jak to robić w Internecie.
Profesjonalnie i w Chmurze z FreshMailem
Dobra informacja dla osób pragnących poszerzać swoją wiedzę i horyzonty w obszarze e-bizesu! Właśnie ruszyły dwa projekty edukacyjne “Profesjonalista w eHandlu” oraz “Ekspert Chmury”. Jako wiodąca firma na rynku email marketingowym zostaliśmy poproszeni o przygotowanie materiałów edukacyjnych dla uczestników owych projektów.
Jak zmiany w poczcie Gmail, o2, Interia wpływają na skuteczność mailingów
Serwisy pocztowe próbują dopasować się do wymagań Klientów. Powstają kolejne udogodnienia mające na celu usprawnienie komunikacji mailowej. Nowości jednak nie należy się bać. Przeczytaj tekst, z którego dowiesz się jak nowe funkcję wpływają na marketingowe mailingi i jakie działania podjąć aby na zmianach zyskać a nie stracić.
Jak pociąć obrazki i grafiki w mailingu?
Zbyt duże rozmiary obrazków mogą powodować wpadanie mailingu do spamu. Dowiedz się jak pociąc obrazki w newsletterze na mniejsze części aby zmniejszyć to ryzyko.
Konferencja TED – 10 inspirujących prezentacji dla przedsiębiorców
W tym artykule przedstawiam 10 prezentacji, które mogą okazać się bardzo inspirujące dla przedsiębiorców małych i dużych. Zobacz popularne “TED talks”, czyli kilkunastominutowe przemówienia w ramach konferencji naukowych organizowanych przez amerykańską fundację non-profit.
Nowe możliwości edytora szablonów FreshMail Designer – już niebawem!
Pragniemy przedpremierowo poinformować, że pracujemy nad nową funkcjonalnością FreshMail Designer, która pozwoli szybciej dostosować szablony newsletterów do własnych potrzeb. Dzięki Edytorowi stylów - bo tak nazwaliśmy tą funkcjonalność - będziesz miał możliwość łatwej i jednoczesnej modyfikacji wszystkich elementów danego typu występujących w szablonie.
Budowanie bazy za pomocą wysyłki zewnętrznej
Zależy Ci na tym , aby grupa Twoich Klientów była usatysfakcjonowana, zaangażowana, a przede wszystkim lojalna? Przeczytaj jak to osiągnąć.
Czy email marketing się opłaca, czyli skuteczność mailingu
Co z email marketingiem w obliczu ekspansji mediów społecznościowych? Do czego się on przydaje? Ostatecznie, czy email marketing naprawdę się opłaca? - ot, klasyczne już pytania, które padają przy każdej nadarzającej się ku temu okazji. Odpowiedzi na te pytania szukaj w artykule.
Spam trap – co to za pułapka i jak nie dać się złapać?
Nierówna walka ze SPAMem trwa. Specjaliści sięgają po różne metody, by ograniczyć rozprzestrzenianie się w sieci niechcianych wiadomości mailowych. Jednym ze sposobów na przechytrzenie spamerów są tzw. spam trapy. Przeczytaj i dowiedz się o nich więcej.