Jak stworzyć responsywny mailing? [infografika]
Optymalizacja mailingów pod urządzenia mobilne jest koniecznością. Nie tylko coraz więcej osób odczytuje maile korzystając ze smartfonów, ale także rośnie liczba kupujących mobilnie. Dzięki naszej infografice dowiesz się na co trzeba zwracać uwagę projektując responsywne newslettery.
Mail My Day 3 – miejsce pasjonatów email marketingu
Podczas konferencji Mail My Day 3 dowiedzieliśmy się między innymi, że odbieranie i wysyłanie maili to czynność, którą najczęściej wykonujemy na smartfonach oraz, że w czasach “information overload”, bez personalizacji komunikatu marketingowego, mamy nikłe szanse zainteresować ofertą odbiorców.
Zmiany, zmiany… Zapowiadamy nowy wygląd FreshMaila!
We FreshMailu cały czas pracujemy dla Ciebie ulepszając produkt. Tego lata nasza aplikacja zmieni swój wygląd - wszystko wskazuje na to, ze już za miesiąc będziemy mogli cieszyć się jej nową odsłoną.
Co email marketing może zrobić dla Twojego startupu?
Bez względu na to, czy uważasz się za twórcę startupu, czy po prostu początkującego przedsiębiorcę, chcę Ci dzisiaj pokazać, co dobrego email marketing może zrobić dla każdej młodej firmy.
Najlepsze sposoby na poprawę współczynnika otwarć
O współczynniku otwarć (open rate) wspomina się w większości rozmów o email marketingu. Dla wielu email marketerów jest on oczkiem w głowie. Dlatego przedstawiam 10 praktycznych porad dzięki którym powinieneś poprawić współczynniki otwarć swoich kampanii.
Jak wybrać platformę ecommerce, która pomoże Ci odnieść sukces?
Zastanawiasz się nad sprzedażą w sieci, ale nadal nie wiesz, jakie rozwiązanie ecommerce wybrać, aby odnieść sukces? Wielu e-przedsiębiorców boryka się z problemem, gdzie i jak prowadzić swoją sprzedaż. Chciałbym Ci przybliżyć, czym powinieneś kierować się przy wyborze odpowiedniej platformy sklepowej.
Czy da się sprzedać burgera przy pomocy newslettera?
Okazuje się, że przy odrobinie kreatywności każdy restaurator, manager pubu czy kawiarni, może odnosić spore sukcesy na polu email marketingu. Uczmy się od najlepszych! Jako inspirację przedstawiam, jak do tego zagadnienia podeszli giganci branży. Smacznego!
McGyverzy internetu, czyli o Growth Hackingu
Gdyby chcieć streścić pojęcie Growth Hackingu w jednym zdaniu, należałoby powiedzieć, że to model budowania biznesu skupiony głównie na pozyskiwaniu dużej liczby użytkowników, nawet kosztem monetyzacji projektu. Ale Growth Hacking znacznie więcej!
Jak tworzyć skuteczne kreacje newslettera?
Przedstawiam garść porad, które przydadzą Ci się, jeśli zajmujesz się tworzeniem newsletterów od strony wizualnej albo nadzorujesz ten proces. Stosując się do nich, zwiększysz skuteczność email marketingu w swojej firmie.
5 wtyczek do WordPressa dla email marketera
Dzięki wtyczkom do WordPressa możesz budować mailową społeczność zaczynając od swojej strony internetowej.
8 sprawdzonych sposobów na wykorzystanie autoresponderów! [infografika]
Warto poznać zasady na jakich działają autorespondery i docenić ich znaczenie w email marketingu. Zobacz jakie pomysły na wykorzystanie autoresponderów prezentuje nasza infografika.
5 wskazówek od odbiorcy Twojego mailingu
W natłoku wykresów i rekordów, każdemu email marketerowi zdarza się zapomnieć, że adresatem jego kampanii jest również… myślący człowiek. Przedstawiamy więc 5 wskazówek, które z pewnością chciałby Wam dać odbiorca każdego mailingu czy newslettera, ale z oczywistych względów, pewnie nigdy tego nie zrobi.
Guerrilla marketing – bądź na językach!
Chcesz wspomóc swoje działania marketingowe niewielkim nakładem finansowym? Potrzebujesz zrobić szum medialny wokół konkretnego przedsięwzięcia? Zależy Ci, aby jak najwięcej ludzi dowiedziało się o Twoim produkcie lub akcji? Poczytaj koniecznie o guerrilla marketingu!
Trzecia edycja M@il My Day!
Trzcia edycja konferencji email marketingowej M@il My Day - 19-20 maja Warszawa. Musisz tam być! Zapisz się na www.mailmyday.pl
Responsywne szablony we FreshMailu! Co musisz o nich wiedzieć?
FreshMail Designer wzbogacił się o kolejną ważną funkcjonalność: responsywność. Technologia responsywności pozwala mieć pewność, że nasze mailingi poprawnie wyświetlą się w różnych rozdzielczościach ekranów komputerów i urządzeń mobilnych.
Już po raz kolejny spotkaliśmy się z marketerami podczas Poranków! [infografika]
Ekipa FreshMaila już po raz piąty ruszyła w Polskę by móc przekazywać marketerom dobre praktyki oraz wiedzę i praktyczne porady, które pozwalają na przeprowadzanie skutecznych działań email marketingowych.
Co przestaje być modne w email marketingu?
Niedawno pisałem o naszych prognozach na 2015 rok, jeśli idzie o trendy w email marketingu. Tym razem chciałbym przedstawić Ci - ot, dla równowagi - kilka pomysłów, które w ostatnich miesiącach/latach zdążyły się zestarzeć i które teraz należałoby opatrzeć etykietką: "passe!".
Ale jaja, czyli wysyłamy mailing wielkanocny!
Wielkanoc to w email marketingu okres bardzo gorący. Marketerzy stają na głowie, żeby ich oferta przykuła jak największą uwagę, a skrzynki mailowe użytkowników pękają w szwach. Oto kilka przykładów wiadomości wielkanocnych, które mogą stać się dla Was inspiracją.
Sprawdź do czego przyda Ci się email marketing! [infografika]
Jeśli Twoje działania nie przynoszą odpowiednik efektów, brak Ci inspiracji albo wiedzy zapoznaj się z naszą infografiką. Znajdziesz tam sporo pomysłów na to jak w praktyce wykorzystać email marketing!