Email marketing dla wydawnictw – zwiększaj liczbę klientów!
Chcesz pozostać w kontakcie z odwiedzającymi stronę Twojego wydawnictwa? Wykorzystaj email marketing, który pomoże Ci budować i zwiększać bazę czytelników. Z tego artykułu dowiesz się, jak prowadzić w tej branży działania email marketingowe i dzięki niemu rozwijać swój biznes wydawniczy.
Czy zgodność z prawem zwiększa konwersję? Prawne aspekty email marketingu
Przestrzeganie norm prawnych to podstawa dla email marketerów, aby w pełni wykorzystywać potencjał sprzedażowy relacji z konsumentami. Weź udział w naszym webinarium i sprawdź, jakie są prawne aspekty email marketingu oraz czy prowadzisz swoje działania zgodnie z obowiązującym prawem.
[FAQ] Co to jest CTR, czyli najczęściej zadawane pytania o współczynnik kliknięć
Kiedy należy uznać, że wskaźnik CTR kampanii email jest zbyt niski? Co zrobić, żeby odbiorcy klikali w linki w mailingu? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym FAQ, w którym zebraliśmy najczęściej zadawane pytania o wskaźnik kliknięć.
Email marketing dla NGO
Email Marketing jest najskuteczniejszym narzędziem promocji w działaniach organizacji pozarządowych. Dzieje się tak dlatego, że email dociera z przekazem do konkretnych odbiorców i jest przy tym stosunkowo tani. Zobacz, jakie są podstawowe elementy dobrego Email Marketingu w NGO.
16 największych błędów w social media
Nie wiesz, czego unikać w zarządzaniu social media, by uniknąć kryzysów? Poznaj te 16 największych błędów, które są bardzo często popełniane i są źródłem problemów zarówno dużych jak i małych marek.
Mikromomenty a SEO
Zobacz co to są mikromomenty Google i jak je wykorzystać w swojej strategii SEO i content marketingowej.
3 najlepsze momenty na sprzedaż w ecommerce
Zobacz jak przygotować wiadomości email, które pomogą Ci maksymalnie wykorzystać najlepsze momenty na sprzedaż w Twoim ecommerce.
Jak przygotować dobry webinar?
Zobacz, jak przygotować dobre webinarium, co możesz dzięki niemu zyskać, jakich platform użyć i w jaki sposób promować swoje wydarzenie.
Znaczenie koloru w mailingu
To, w jakim odcieniu zaprojektujesz swój mailing, będzie miało znaczenie w jego odbiorze. Zobacz, jakie jest znaczenie koloru w mailingu, jakie wzbudza emocje i jak marki je wykorzystują.
5 rodzajów wiadomości powitalnych, których potrzebuje ecommerce modowy
Zobacz jak Twój ecommerce modowy może wykorzystać wiadomości powitalne i zaoferuj klientom coś więcej, poza sprzedażą świetnych ubrań. Dzięki tym technikom niezapomniane doświadczenie zakupowe gwarantowane!
Co nowego we FreshMailu – miliard wysłanych maili i nagroda SME Awards 2016
Drugi kwartał 2016 zamykamy we FreshMailu z pierwszym miliardem wysłanych maili w ciągu jedno miesiąca oraz nagrodą SME Awards 2016 w garści! Dociera do nas wiele informacji, które potwierdzają, że nasza codzienna praca jest przez Was mocno doceniana. Dziękujemy!
[MEGAPORADNIK] Promocja w internecie – trendy, tricki i porady ekspertów
Mamy dla Ciebie obszerny poradnik z 10 najważniejszymi metodami promocji w internecie. Znajdziesz w nim porady, trendy, najnowsze dane i wypowiedzi ekspertów na temat marketingu w sieci.
Skuteczne CTA – 13 inspirujących przykładów
Jak najprościej zwiększyć ilość kliknięć w kampaniach email? Doprowadź do perfekcji swoje CTA! Zobacz 13 przykładów konwertujących wezwań do działania, które pomogą Ci zwiększyć ilość kliknięć w mailingach.
[FAQ] Co to jest współczynnik otwarć, czyli najczęściej zadawane pytania o Open Rate
Jeśli nie masz pewności czy prawidłowo analizujesz Open Rate swoich kampanii, sprawdź nasz zbiór FAQ, w którym znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania związane ze wskaźnikiem otwarć.
[Raport] Email marketing 2016 to mobile, personalizacja i automatyzacja
Zobacz co nowego w email marketingu. Przeanalizowaliśmy Raport Strategiczny IAB Internet 2015/2016. Najnowsze statystyki, e-marketingowe trendy oraz prognozy ekspertów w jednym miejscu.
Jak obniżyć koszt reklam PPC?
Zajmujesz się reklamami w Adwords i na Facebooku? Możesz obniżyć ich koszt stosując się do tych prostych porad. Przeczytaj i zacznij płacić mniej za swoje reklamy PPC.
Inspirujące mailingi na lato
O sukcesie Twoich działań decyduje przede wszystkim wybór najbardziej efektywnego narzędzia w kontekście Twojej grupy docelowej. W tym artykule znajdziesz najciekawsze mailingi tego sezonu, z których możesz czerpać inspirację.
Skuteczny email marketing, czyli jak zwiększyć ROI
Według DMA, średni zwrot z inwestycji, jaki przynosi wysyłka kampanii mailingowej to 3800%. Dowiedz się, jak zwiększyć te wyniki i osiągnąć znacznie wyższy wskaźnik ROI swoich kampanii mailingowych.
[Raport] Video marketing w polskich firmach
Zobacz dlaczego video to najlepiej dopasowana do potrzeb klientów forma komunikacji.