Jak łączyć email marketing i sms marketing? Moja rozmowa z Andrzejem Ogonowskim z SMSAPI
Aby marketing działał, marketerzy powinni szukać synergii pomiędzy kanałami i umiejętnie je ze sobą integrować. Wpływa to nie tylko na sprzedaż, ale także na postrzeganie firmy przez klientów. Jeśli potrafisz zadbać o całościowe doświadczenie klienta - punkt dla Ciebie. Tym razem rozmawiam z Andrzejem Ogonowskim, o tym jak łączyć email marketing i sms marketing.
Jak być organizacją data-driven? Wywiad z CTO FreshMaila Wojtkiem Ptakiem
Posłuchaj inspirującego podcastu Wojtka Ptaka CTO FreshMaila z Vladimirem z blogu Biznes Myśli. Dowiesz się m.in. dlaczego Wojtek twierdzi, że organizacje data-driven mają niesamowity potencjał i dlaczego warto inwestować w taki rozwój firmy.
Kilka słów o trendach w marketingu, czyli #4 Aula Polska Kraków już za nami…
Mimo siarczystych mrozów, uczestnicy 4 edycji Aula Polska Kraków dopisali. Jak widać, gorąco pragnęli poznać trendy marketingowe na 2018 rok. :) Zobacz relację z tego wydarzenia i dowiedz się, co w trendach piszczy.
Wywiad z prelegentami Mail My Day – Artur Jabłoński, Łukasz Chwiszczuk, Grzegorz Nowak
Mamy dla Ciebie nie lada gratkę - wywiady z prelegentami, którzy wystąpią podczas konferencji Mail My Day już 20-21 marca w Warszawie. Tym razem grad pytań trafił do króla Facebooka - Artura Jabłońskiego, Copperfielda AdWordsów - Łukasza Chwiszczuka i Gandalfa omnichannelu, czyli Grzegorza Nowaka.
Content i email – jak to połączyć w strategii marketingowej?
Dlaczego content marketing i email marketing to “papużki nierozłączki” w strategii marketingowej? W tym poście przedstawię Ci kilka pomysłów, na to jak połączyć działania w obu kanałach by osiągnąć efekt synergii.
RODO to “nowa księgowość” – wywiad z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk
Przeczytaj inspirujący wywiad z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk. Będzie oczywiście o RODO, o tym jak tłumaczyć prawo oraz co jest prawdziwą pasją Agnieszki.
Strategia email marketingowa w e-commerce
Email marketing wciąż się rozwija i przynosi ogromny zwrot z inwestycji. Jeśli jednak chcesz w pełni wykorzystać jego możliwości, nie możesz działać na oślep. Potrzebna jest Ci strategia email marketingowa.
Dlaczego warto wybrać się na Mail My Day?
Mail My Day to konferencja, na której warto być. Poznasz najnowsze trendy, spotkasz praktyków marketingu, którzy przekażą Ci moc wiedzy i inspiracji, a także spróbujesz swoich sił w networkingu. To tylko kilka rzeczy, które spotkają Cię podczas konferencji.
[PORADNIK] Email marketing w branży edukacyjnej
Wiemy, że każda dziedzina biznesu ma swoją specyfikę. Inne metody sprawdzą się w branży modowej, a inne w technologicznej. Dlatego przygotowaliśmy specjalny poradnik dla branży edukacyjnej, który uwzględnia jej charakter działania.
Jak przygotować się do RODO – moja rozmowa z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk
Dla przedsiębiorców rok 2018 będzie rokiem pod znakiem RODO. Nowa regulacja dotycząca ochrony danych osobowych zastępuje przepisy wprowadzone ponad 20 lat temu i dostosowuje je do nowych realiów.
Dlaczego warto wyjść do ludzi i jak pomoże Ci w tym email?
Jeśli ktoś zapłaci za bilet na jeden z Twoich eventów - super. Jednak jeszcze lepiej, gdy cała rzesza wiernych “klientów” zacznie regularnie uczestniczyć w większej liczbie konferencji i warsztatów, jakie organizujesz. Między innymi temu służy budowanie aktywnej społeczności.
5 wskazówek jak wykorzystać siłę content marketingu w działaniach SEO
Czy atrakcyjne treści mogą być swego rodzaju wabikiem na użytkowników, osób zainteresowanych stroną internetową? Oczywiście! Jak jednak sprawić, żeby przynęta okazała się skuteczna?
Jak marki obchodzą Dzień Babci i Dziadka
Dzień Babci i Dziadka to, mimo styczniowych mrozów, jedne z najcieplejszych dni w roku. Również marki zadbały o to, aby w tym dniu Babcie i Dziadkowie poczuli się wyjątkowo, dodatkowo wykorzystując to święto jako dodatkową okazję sprzedażową.
Marketingowe Trendy i Antytrendy na 2018 rok [INFOGRAFIKA]
14 ekspertów polskiej sceny marketingu i biznesu odpowiada na pytanie: Jakie są trendy i antytrendy na 2018 rok. Zobacz koniecznie!
Wiadomości potwierdzające w modelu double opt-in
W relacjach międzyludzkich liczy się pierwsze wrażenie. Ten szeroki uśmiech, miły gest… To właśnie te rzeczy decydują, jaką opinię wyrobisz sobie o poznanej osobie i czy zechcesz dowiedzieć się o niej czegoś więcej.
Koń by się uśmiał, czyli zabawne kampanie marketingowe
Niektóre reklamy wzruszają, niektóre wprowadzają w zakłopotanie, a jeszcze inne bawią. Śmiech jednak ma to do siebie, że wywołuje w człowieku pozytywne skojarzenia i wprawia go w dobre samopoczucie.
Marketing dla urzędów i samorządów
Polacy chcą wiedzieć co dzieje się w ich miejscu zamieszkania. Dlatego gminy i samorządy powinny inwestować w marketing terytorialny. Dzięki temu zyskają w oczach lokalnej społeczności, wśród turystów, a także potencjalnych inwestorów. Marketing dla samorządów - szyty na miarę Dobrze prowadzony marketing dla samorządów pozwala na lepszą komunikację z mieszkańcami. A ma to niebagatelny wpływ […]
Kiedy to minęło? Czyli podsumowanie 2017 roku we FreshMailu
Ufff… Co tu się we FreshMailu działo! Kolejny rok za nami i chciałoby się powiedzieć - kiedy to minęło? Kolejna porcja wyzwań i nowych projektów przed nami, ale zanim ruszymy dalej… czas na podsumowanie tego, co wydarzyło się w zielonym świecie FreshMaila :)
Zapis do newslettera w świecie postRODOwym
Życie administratorów danych zdaje się dzielić na dwa etapy - ten przed wejściem w życie RODO i ten po nim. Data 25 maja 2018 r. spędza sen z powiek większej ilości osób niż koniec świata przepowiadany przez Nostradamusa czy starożytnych Majów. Jedno jest pewne - rozporządzenie wywrze wpływ również na email marketing.