Tematem sierpniowego numeru marketingu w praktyce jest e-mail marketing!
Sierpniowy numer marketingu w praktyce jest już w wersji drukowanej. W tym numerze znajdziecie specjalny dodatek poświęcony e-mail marketingowi. Wśród wielu interesujących publikacji, zachęcamy zwłaszcza do zapoznania się z 3 sygnowanymi przez FreshMaila.
Czy Twoja lista potrzebuje wakacji?
Nadszedł ten moment w roku, w którym wszyscy czujemy, że potrzebujemy wakacji. Koledzy z pracy wracają z urlopów, opaleni, wypoczęci z nową energią do pracy. A czy myśleliście o tym, że waszej liście też przydałaby się mała regeneracja sił?
FreshMail poleca warsztaty:
“Jak efektywnie zarządzać Obszarem Compliance w Instytucji?”
Efektywne zarządzanie obszarem Compliance to problem, z którym boryka się wiele firm. Dlatego V Financial Conferences organizuje warsztaty, które pomogą w zrozumieniu, że Compliance to nie mechanizm śledzący zmiany w prawie, ale sztab specjalistów, którzy odgrywają bardzo ważną rolę w każdej firmie. 26 - 27 wrzesień 2011r., Radisson Blu, Warszawa
FreshMail patronuje IAB Creative Showcase!
Poznaliśmy już wyniki letniej edcyji IAB Creative ShowCase, któremu FreshMail z dumą patronuje. Namawiamy do zgłaszania prac do edycji jesiennej.
Oblewanie zakończone :)
Wczoraj po pracy ekipa FreshMaila powitała w zespole Anię, która wesprze nas w sferze marketingu.
FreshMail w prasie branżowej
W najnowszym numerze magazynu "Marketer+" znajdziecie drugą część artykułu Pawła Sali "Skuteczny e-mail marketing od podstaw".
FreshMail w prasie branżowej
W najnowszym numerze magazynu "Marketer+" znajdziecie drugą część artykułu Pawła Sali "Skuteczny e-mail marketing od podstaw"
FreshMail zdobył 2 wyróżnienia w konkursie Golden Arrow!
Z dumą zawiadamiamy, że FreshMail zdobył aż 2 wyróżnienia w tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow. Jury nagrodziło 2 nasze kampanie wyróżnieniami w kategorii Marketing internetowy - e-mail marketing.
Rośnie ilość spamu, wzrasta więc zagrożenie, że Twoja kampania zostanie z nim pomylona.
Firma Symantec przeanalizowała poprzedni miesiąc pod kątem ilości krążącego w sieci spamu i odnotowała wzrost o 2,9 pkt. proc.
Nadchodzą zmiany w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną
W ubiegłym tygodniu rząd przyjął projekt nowelizacji ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Nadchodzące zmiany powinny zainteresować osoby zajmujące się sprzedażą w Internecie oraz wysyłające informację handlowe drogą elektroniczną poprzez e-mail bądź sms.
FreshMail się bawi
Ciężko pracujemy na to żebyście byli zadowoleni z naszych usług. Ale jak każdy lubimy też zaszaleć. Jesteśmy zgraną ekipą nie tylko od 9 do 17, są na to dowody. Dla zainteresowanych jak wygląda ekipa FreshMaila po godzinach prezentujemy kilka zdjęć z naszej ostatniej imprezy.
FreshMail patronuje
Ruszyła pierwsza (letnia) edycja konkursu IAB Creative Showcase. Z przyjemnością informujemy, że FreshMail objął patronat nad konkursem.
Podwójna nominacja dla FreshMaila w Golden Arrow
Z wielka radością informujemy, że FreshMail dostał aż 2 nominacje w konkursie Golden Arrow. Czyli zarejestrowaliśmy 100 % wzrost w stosunku do roku ubiegłego. Wielka gala już 17 czerwca, mamy nadzieję, że i w tym roku roku jury doceni nasze starania. Trzymajcie kciuki :)
Co, jak i kiedy wysyłać, czyli e-mail marketing w praktyce.
Zapraszamy do przeczytania artykułu Pawła (naszego dyrektora zarządzającego) na blogu eholiday.pl. Pracujesz w branży travel? Ten artykuł jest dla Ciebie!
Co czwarty Polak kupuje online.
Najczęściej są to osoby w wieku 18 - 45 lat, z zamożnych rodzin mieszkające w dużych miastach.
“Dzień Matki” w temacie maila spowodował wzrost click – through rate o 44%.
Jak donosi amerykański portal Direct Marketing News "Dzień Matki" w temacie maila spowodował wzrost wskaźnika click - through rate o 44%. Z 1,8 % w tygodniu poprzedzającym święto, do 2,6% w tygodniu po nim.
Raport strategiczny IAB Polska Internet 2010 Polska – Europa – Świat – już dostępny!
Długo oczekiwany Raport Strategiczny IAB Polska Internet 2010 jest już dostępny na stronie IAB. Zachęcamy do lektury, zwłaszcza rozdziału o e-mail marketingu, którego jesteśmy współautorem :)
Czy e-mail zastąpi tradycyjną prasę w działaniach PR?
Czy za 3 lata dla PR-owca ważniejsza od kontaktów w telefonie stanie się lista znajomych na facebooku ? W opinii ludzi z branży PR spadek znaczenia tradycyjnej prasy jako kanału komunikacji jest nieunikniony. Postęp wymusza na branży przeniesienie większości swoich działań do internetu. Gdyż to tam są ich odbiorcy. E-mail wśród narzędzi internetowych odgrywa główną rolę.
FreshMail patronuje Międzynarodowej Konferencji SEO
Światowi eksperci od marketingu w Google teraz w Polsce! 15 Czerwca w Poznaniu odbędzie się międzynarodowa konferencja SEO ze specjalistami z całego świata!