Inbox Testy
Zobacz jak wiadomość wyświetla się w najpopularniejszych programach pocztowych, bez konieczności wysyłania kampanii testowych.

Spam Test
Zwiększ dostarczalność swoich wiadomości testując je w popularnych programach pocztowych jeszcze przed wysyłką. Dowiedz się, które z użytych w emailu słów zwiększa ryzyko potraktowania go jako spamu.

Automatyczne testy A/B
Najlepsze rezultaty w kampanii osiągniesz testując jej dwa warianty i automatycznie wysyłając tą z wyższą otwieralnością i konwersją.
Testuj temat wiadomości, nadawcę czy nawet całkowicie różne layouty i treści.

Optymalizator czasu wysyłki
Wysyłaj wiadomości wtedy, gdy są najchętniej otwierane i zwiększ swoją sprzedaż lub konwersję. Jednym kliknięciem zbadaj jaki dzień tygodnia lub godzina jest najbardziej odpowiednia dla Twojej grupy odbiorców.

Inspektor Kodu
Inspektor Kodu to błyskawiczny sposób na uniknięcie najczęstszych błędów popełnianych podczas tworzenia wiadomości. Natychmiast po wgraniu szablonu zobaczysz, co należy poprawić w kodzie HTML.
Inspektor Kodu sprawdzi, czy:
- nie używasz Flasha ani JavaScriptu,
- zamieściłeś link rezygnacji,
- użyłeś ALTów pod obrazkami,
- stosujesz tylko wspierane style CSS,
- dodałeś tekst bez formatowania MS Word,
- i wiele innych aspektów.

Harmonogram wysyłek
Dowolną ilość wysyłek możesz zaplanować z wyprzedzeniem.
Wybierz liczbę odbiorców
Wysyłaj kampanie do dowolnej ilości odbiorców, wybranej z całej bazy. Funkcja przydatna dla firm sprzedających mailingi do własnej bazy.
Integracja z Google Analytics
Śledz wyniki kampani wysłanych z FreshMaila w Google Analitycs.