Email marketing w motoryzacji – jak wygląda w praktyce
Branża motoryzacyjna jak wiele innych wykorzystuje email marketing. Postanowiłem więc opisać, jak wygląda komunikacja marek samochodowych w praktyce.
Onet zdradza swój przepis na newslettery
Jak sprawić, by każdy z tysiąca czytelników otrzymywał interesujące go treści? Jakie funkcje systemu do email marketingu są do tego przydatne? Czy dziennikarze piszą newslettery?
Jak poprawić komunikację wewnętrzną w firmie dzięki systemowi do email marketingu
Komunikacja wewnętrzna odgrywa bardzo ważną rolę w nowoczesnych firmach, gdzie przepływ informacji jest niezbędny do wykonywania projektów. Warto więc wybrać narzędzia, które tę komunikację ułatwiają.
Twój lejek sprzedażowy przecieka? Załataj go przy pomocy content marketingu
Dowiedz się, jak wygląda ścieżka zakupowa w B2B oraz na co zwrócić uwagę planując pod nią strategię content marketingową.
Jak stosować marketing w restauracji, by pozyskać klientów [Case Study]
Poznaj, w jaki sposób stosować marketing resturacji, by zdobywać nowych klientów i lepiej zarządząć rezerwacjami.
Jak przeprowadzić testy A/B w Facebook Ads, Google Ads i w email marketingu?
Poznaj możliwości testów A/B, dzięki którym zoptymalizujesz efektywność działań promocyjnych w internecie! Dowiedz się, jak przeprowadzić testy A/B w Facebook Ads, Google Ads i w mailingu.
8 świetnych funkcji Gmaila, które ułatwią Ci codzienną pracę
Dowiedz się, jak nowości Gmaila wpłyną na email marketing i jakie funkcje mogą Ci się przydać w codziennej pracy.
Czym są maile transakcyjne? Poznaj 5 przykładów wykorzystania ich w praktyce
Dowiedz się czym są wiadomości transakcyjne, jakie są różnice pomiędzy nimi, a mailami marketingowymi. Poznaj także, jak maile transakcyjne pomogą Ci w skutecznym komunikowaniu się z Twoimi klientami.
SMS i email marketing – 4 konkretne sposoby na wykorzystanie ich potencjału
Email i SMS wciąż są jednymi z najbardziej skutecznych form sprzedaży i budowania relacji z odbiorcą. Dowiedz się, jak połączyć potencjał obu kanałów.
Wzrost bazy o 923% – zobacz, jak dokonaliśmy tego dla Winiary | Case study
Przeczytaj case study FreshMaila dla blogu Zakochani w Zupach, gdzie doprowadziliśmy do wzrostu bazy subskrybentów o 923% oraz wzrostu Open Rate i CTR.
Zabezpieczenia SPF, DKIM, DMARC – co to jest i dlaczego warto je mieć?
We FreshMailu wspieramy trzy rodzaje zabezpieczeń: SPF, DKIM oraz DMARC. Zobacz, co oznaczają te skróty, jak działają poszczególne zabezpieczenia i jakie korzyści mogą Ci przynieść.
5 prostych sposobów, jak poprawić widoczność strony internetowej
Dobra widoczność strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania to dla wielu firm sektora MŚP kwestia “być albo nie być”. Nic dziwnego. Pierwsza dziesiątka wyników to miejsce generujące największą liczbę konwersji.
5 email marketingowych wskazówek z M@il My Day – relacja
Siódma edycja organizowanego przez FreshMaila M@il My Day - największej konferencji o email marketingu w Polsce - już za nami. 10 kwietnia w warszawskim Multikinie wystąpiło aż 18 prelegentów. Każda z prezentacji trwała ok. 20 min., co dało naprawdę olbrzymią ilość marketingowej wiedzy.
Po 3 mailach wypisywaliśmy nowych subskrybentów. Efekt był zaskakujący… [Case Study Winiary]
Już od kilku lat współpracujemy z Winiary nad ich strategią email marketingową. Wiele obszarów zostało zoptymalizowanych, jednak nigdy nie jest tak, by nie mogło być lepiej. W myśl tego powiedzenia zabraliśmy się za jedno z wyzwań.
Wideo mail – sposób na angażujący newsletter
Czy wideo email marketing może pozytywnie wpłynąć na wyniki kampanii i wizerunek marki? Standardowe oferowanie sezonowych promocji, obniżek i gratisów może okazać się niewystarczające, aby przekonać do siebie klientów. Wideo przesłane w newsletterze to świetne narzędzie, aby pokazać osobowość. Opowiedz angażujące historie wideo mailem.
Marketing w małej firmie – 3 problemy, które spędzają Ci sen z powiek
Jak zorganizować sobie pracę, prowadząc marketing w małej firmie? I to zupełnie samodzielnie? W tym artykule postaram się rozwiązać trzy główne wyzwania: czas, którego brakuje, organizacji własnej pracy i wyboru narzędzi, które przyniosą najlepsze efekty.
Czy email marketing się opłaca?
W obliczu dziesiątek dostępnych narzędzi czasami trudno jest wybrać to, które spełni oczekiwania marketerów i właścicieli firm. Tym razem wyjaśniamy dlaczego warto stosować email marketing w komunikacji marki.
[Case study] Jak zwiększyć CTR o 105% i podnieść sprzedaż w sklepie internetowym | FreshMail dla Grene
Jak osiągnąć niesamowity wzrost wskaźników Open Rate i CTR oraz podnieść sprzedaż w sklepie internetowym? Przeczytaj case study działań zespołu strategii dla klienta Grene.
Czy strategia w email marketingu jest potrzebna?
Komunikacja mailowa z klientami to podstawa w każdej firmie. Warto więc, zastanowić się, czy prowadzi się ją w sposób przemyślany. O strategii email marketingowej, o tym jak robić go dobrze, a czego unikać, opowiada Marcin Kociuba, Strategy Manager we FreshMailu.