Podcastowa odskocznia
Drogi marketerze, warto chwilę wolnego czasu wykorzystać na intencjonalny relaks, zwłaszcza gdy możemy dzięki konkretnej czynności być lepsi w tym, co kochamy. Polecam spędzenie kilku chwil z podcastami, bo to prawdziwa skarbnica wiedzy.
Webinary – nie tylko szkolenia online
Webinary kojarzą nam się ze szkoleniami. I tym głównie są. Ale możemy używać ich na wiele sposobów. W tym artykule pokażę Ci, jak inaczej wykorzystać webinary od FreshMaila, a także przeprowadzę Cię przez najważniejsze ich funkcje.
Kalendarz Marketera na 2021 rok
Jak w latach poprzednich, tak i w tym przygotowaliśmy zestawienie świąt i okazji sprzedażowych, a także nietypowych dni, które możesz wykorzystać w swojej strategii komunikacyjnej. Jedyne, co się zmieniło, to forma - kalendarz dostępny jest jako Arkusz Google.
Dlaczego nie możesz wysyłać do adresów ogólnodostępnych bądź zakupionych?
We FreshMailu dbamy o to, by kampanie naszych klientów były na wysokim poziomie, dostarczalność jak najwyższa, a cała wysyłka zgodna z prawem. Dlatego wymagamy, by lista mailowa była pozyskana w sposób legalny - dla naszego wspólnego dobra!
Jak zbudować landing page nie znając się na kodowaniu?
Dowiedz się, jak bez znajomości HTMLa możesz zbudować konwertujący landing page. Poznaj podstawowe elementy strony docelowej i wykorzystaj wiedzę w praktyce! To prostsze niż myślisz - wystarczy przeciągnąć gotowe bloki i odpowiednio je ułożyć.
Jak zabrać się za zbieranie bazy odbiorców?
W tym artykule chcę przedstawić Ci narzędzia FreshMaila, takie jak formularz, landing page, czy webinary, dzięki którym zebranie bazy odbiorców będzie łatwiejsze.
Sukces w e-commerce – poznaj wskazówki praktyków z branży
W jaki sposób zwiększyć swoją sprzedaż? Z pomocą przychodzi naprawdę konkretny poradnik. Ebook "Sukces w e-commerce. Jak krok po kroku zbudować swoje imperium?" to dawka praktycznej wiedzy od znanych ekspertów, którzy na co dzień pracują w branży e-commerce.
Jak pisać SMS-y marketingowe? Zobacz dobre przykłady
Chcesz, by Twoi klienci zapoznali się z ważną informacją lub weszli na Twoją stronę? Sprawdź, jak pisać skuteczne SMS-y marketingowe oraz zobacz ich przykłady.
Email marketing na urządzeniach mobilnych – jak tworzyć wiadomości na smartfony?
Tworząc komunikaty email marketingowe, koniecznie trzeba brać pod uwagę potrzeby i zachowania użytkowników mobile! Dowiedz się więc, jak przygotować dobry mailing lub newsletter na smartfony.
15 narzędzi niezbędnych do skutecznego marketingu internetowego
Poznaj niezbędne narzędzia marketingowe, dzięki którym lepiej zaplanujesz swoją pracę, zmierzysz jej efektywność i oszczędzisz dużo czasu.
Marketing online w kulturze
Pandemia zmusiła instytucje kultury i rozrywki do zmiany myślenia na temat promocji ich działań. Dowiedz się, jakie elementy wpływają na skuteczny marketing online w kulturze i przyciągnij na swoje wydarzenia tłumy widzów i odbiorców.
Pozycjonowanie lokalne, czyli jak zdobywać widoczność w wynikach wyszukiwania
Pozycjonowanie lokalne to sposób na promocję własnego biznesu z wykorzystaniem geolokalizacji. Dzięki niemu trafisz z ofertą nie tylko do klientów z konkretnego miasta, ale też dzielnicy czy nawet ulicy, na której właśnie się znajdują.
Lato 2020 – jak promować swój biznes turystyczny?
Koronakryzys dał popalić niejednej branży - w szczególności turystycznej. Zobacz , jak możesz promować swój hotel, pensjonat czy domek letniskowy, aby zdobyć nowych klientów oraz zatroszczyć się o obecnych!
Dlaczego maile wpadają do SPAMu?
Wpadanie wiadomości do folderu SPAM spędza sen z powiek niejednemu marketerowi. Poznaj tego przyczyny oraz dobre praktyki na przyszłość!
Ścieżki wielokanałowe – jak naprawdę działa Twój mailing?
Które źródło ruchu jest najlepsze i które faktycznie działa? Zbyt szybkie wnioski mogą powodować, że źle ocenisz działania reklamowe
Jak zacząć sprzedawać w Internecie? Własny sklep w kilka dni!
Wydaje Ci się, że rozkręcenie własnego biznesu wiąże się z mozolnym przygotowywaniem biznesplanu, mnóstwem formalności i wysokimi kosztami? Pokażę Ci, co zrobić, aby otworzyć sklep internetowy szybko i bez stresu!
Webinary vs darmowe narzędzia – co i kiedy wybrać?
Zainteresowanie webinarami, transmisjami live oraz komunikatorami jest obecnie w szczytowym momencie. Rozstrzygnijmy raz na zawsze, czym te narzędzia się różnią i po które z nich sięgnąć w określonej sytuacji.
Jak połączyć narzędzia marketingowe we FreshMailu, by przeprowadzić skuteczną kampanię?
Email marketing, wysyłki SMS, webinary, landing page - jak połączyć te narzędzia, by osiągnąć cele marketingowe i sprzedażowe Twojej firmy?
Marketing w czasach kryzysu – 5 narzędzi, które mogą Ci pomóc
W związku z ograniczeniami w sferze życia publicznego, bardziej istotna niż kiedykolwiek wcześniej jest obecność przedsiębiorstwa w Internecie. Twoja marka potrzebuje narzędzi, które pozwolą Ci zaistnieć w sieci w czasach kryzysu.