Co wysyłać w newsletterze?
Skuteczny newsletter to różnorodny newsletter. Dlatego warto zamieścić w nim nie tylko treści sprzedażowe. Zobacz, co umieścić w newsletterze, by przyciągał uwagę i przynosił konwersję.
Email marketing ostoją autonomii?
w Sieci coraz więcej mówi się o prywatności. I bardzo dobrze, bo jest ona niezbywalnym prawem człowieka. Dużo w temacie robią najwięksi gracze technologiczni, a na ich przodzie stoi Apple. Dziś przychodzę Was uspokoić, bowiem Apple nie robi niczego, czego sprawny email marketer powinien się aż tak obawiać.
Jak zostać ekspertem od email marketingu?
Jest wiele sposobów na zwiększanie swoich kompetencji. Jedne są darmowe, ale wymagają od Ciebie poświęcenie więcej czasu na przeszukiwanie źródeł. Inne z kolei dają Ci skoncentrowaną wiedzę w określonym czasie. My polecamy Ci certyfikowany kurs online z email marketingu – Emailove.
Marketing produktu – zdobywaj klientów zanim Twój produkt będzie gotowy
Pomyśl o marketingu produktu jak o dobrym teaserze filmowym. Po obejrzeniu go, jeszcze nie znasz fabuły, ale już nie możesz się doczekać premiery. Dzięki opisanym poniżej działaniom, nie tylko wypromujesz produkt i zdobędziesz pierwszych użytkowników, ale także przyciągniesz uwagę inwestorów.
Jaki jest skuteczny mailing – graficzny czy tekstowy?
Jaki szablon mailingu jest lepszy – graficzny czy tekstowy? Na to pytanie nie da się inaczej odpowiedzieć, jak: to zależy. A zależy od wielu czynników: Twojej branży, potrzeb, celu, umiejętności, czasu, czy nawet preferencji…
Email marketing w e-commerce – 3 sposoby na budowę bazy odbiorców
Email marketing w branży e-commerce to podstawa. Kanał email świetnie wspomaga sprzedaż i to tutaj warto budować własną bazę odbiorców. Poznaj 3 skuteczne i proste do wdrożenia sposoby na większą liczbę subskrybentów.
5 korzyści z email marketingu dla małego i średniego biznesu
Email marketing w małej firmie niesie za sobą sporo korzyści. Dowiedz się dlaczego warto zainwestować właśnie w ten kanał komunikacji z klientami.
Sprawdź te rzeczy, zanim wydasz zgodę na start kampanii
Zobacz, co warto sprawdzić, zanim klikniesz „wyślij”. Pobierz checklistę „21 rzeczy, które musisz sprawdzić przed wysyłką kampanii”! Za darmo.
6 praktycznych rad, by Twój sklep internetowy sprzedawał więcej
W ogromie dostępnych narzędzi do promocji sklepu internetowego można wręcz utonąć. Dlatego lepiej jest wybrać metodę małych kroczków. Zobacz kilka inspiracji, które z pewnością pomogą Ci lepiej wykorzystać możliwości Twojego e-commerce.
Wysyłka maili po API i SMTP: Czym różni się od maili marketingowych i dlaczego warto z tego rozwiązania skorzystać?
Czym właściwie różnią się maile marketingowe od wiadomości transakcyjnych? Szukasz sprawdzonego systemu z wysoką dostarczalnością? Sprawdź FreshMail!
Newsletter z zamkniętego świata
Zobacz, jak przedstawiciele kilku branż dotkniętych lockdownem w trakcie pandemii COVID-19 poradzili sobie, wykorzystując e-mail marketing.
13 szybkich sposobów na odświeżenie email marketingu
Drobne poprawki, które są sukcesywnie wdrażane, mogą przynieść Ci efekty, których nawet się nie spodziewasz. To tak jak nauka języka obcego przez 15 minut dziennie. Sprawdź nasze wskazówki, które wdrożysz przy porannej kawie!
E-biznes zamknięty w 856 stronach
„Biblia e-biznesu 3.0” – czyli nowe wydanie bestselleru polskich e-przedsiębiorców. Planujesz działać online? Interesuje Cię email marketing? Sprawdź co jeszcze do zaoferowania będzie miało nowe, uaktualnione wydanie!
Lead magnet, który przyciąga? Poznaj te 5 sposobów!
Jak stworzyć lead magnet, który przyciąga subskrybentów? Poznaj kilka sprawdzonych sposobów i zobacz, jak skuteczniej budować swoją listę mailingową.
Nie tylko newsletter – 3 rodzaje wiadomości, które warto wysyłać odbiorcom
Email marketing to nie tylko newsletter. Zobacz, jakie rodzaje wiadomości warto wysyłać, aby odbiorcy chętnie je otwierali.
E-mail i jego początki
Maile wysyłamy, aby potwierdzić transakcje, ustalić szczegóły współpracy czy po prostu – nadal – odezwać się do kogoś po latach. E-mail to protoplasta SMSa, MMSa i komunikatorów internetowych. W ciągu 10 lat przesłaliście za pośrednictwem naszego systemu 59 miliardów wiadomości. Jak wyglądała historia poczty elektornicznej? Sprawdźmy to!
Czego nauczyliśmy się po roku pracy zdalnej? Wywiad z Karoliną Latos
Już rok pracujemy zdalnie. We FreshMailu zmianę z codziennej pracy w biurze w 70 osobowym zespole, do działania w rozproszonym teamie, rozsianym po całym Krakowie, dokonaliśmy w ciągu kilku dni. Jakie są nasze wnioski i doświadczenia z tego okresu? Zapraszam na wywiad z Karoliną Latos.
Marketing SMS – jak zacząć i co wysyłać? Przykłady i inspiracje
Kampania SMS jest jak autostrada wśród dostępnych dróg marketingu. Dzięki niej szybko dotrzesz do celu, zbudujesz relację z klientem i zwiększysz sprzedaż.
Jak pracować kreatywnie i skutecznie z domu
Praca biurowa ma tę specyfikę, że owe biuro możesz zorganizować sobie właściwie wszędzie - jedyne czego potrzebujesz, to dostęp do internetu i oczywiście komputer. Jednak jest kilka rzeczy, o które warto zadbać, by praca z domu była bardziej efektywna.